Kakkubuffet/pizzabuffet

Anonyymi-ap

Onko palstalaiset käyneet kakkubuffetissa/pizzabuffetissa?
En ole koskaan käynyt kummassakaan ja miten sellaisessa syödään?
Kuulemma kummassakin saa syödä niin paljon, kuin jaksaa eli pizzaa pizzabuffetissa ja kakkua kakkubuffetissa.
Katsoin kakkubuffetin hintaa 14,50 johon kuuluu kahvi.
Jos ajattelee hintatasoa ja mitä saa syödä, niin silloinhan rahallisesti on järkeväpää mennä kakkubuffettiin, kuin kahvilaan, jossa yksi juustokakun pala maksaa 5-6€ ja kahvi 3-4€, eikä siellä saa kuin yhden kakkupalan.
Pizzabuffetissa varmaan saa syödä pizzaa pizzaa niin paljon kuin jaksaa?

Jos menee pizzabuffettiin tai kakkubuffettiin, niin kannattaa olla kova nälkä, että jaksaa sitten kunnolla syödä.
Kyllähän nuo buffetitarjoilun hinnat on laskettu niin, ettei siinä buffetti jää tappiolle.
Tuskinpa kakkubuffetit pystysä pysyisivät, jos asiakkaat jaksaisivat syödä 5-10 palaa kakkua.
Kakkubuffettiin mennessä ajattelee, että kyllä sitä helpposti 5 palaa juustokakkua jaksaa syödä, mutta justokakku on ominaisuuksiltaa sellainen, että kakkukiintiö tulee nopeasti täyteen.
Silloin, kun on ollut juhlissa, joissa on ollut tarjolla juustokakkuja, niin ei montaa palaa ole tarvinut syödä, niin alkoi tökkimään.

39

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassuimmat muistot pizzabuffettiin liittyvät joihinkin opiskeluaikojen viikonloppuihin. Oltiin kokoonnuttu ehkä pienessä krapulassa lauantai aamupäivällä jonkun luo ja tehty ehkä jopa jotain harjoitustyötä muutama tunti ja sitten porukalla nälkäisenä pizzabuffettiin jossa piti ahmia koko rahalla pizzaa ja cokista. Viimeiset tyhjät tilat ruuansulatusputkistossa piti sitten vielä täyttää jäätelöllä. Pari seuraavaa tuntia sitten meni pelkkään toipumiseen kunnes pikku hiljaa sitten sai ehkä jotain opiskelujuttua edistettyä ja sitten vähitellen muuhun hörhöilyyn. Mutta ekaa kaljaakaan ei maha täynnä tehnyt mieli avata kuin ehkä joskus loppuillasta.

• No siitä saa ottaa niitä. Ja oli siinä muutakin kuin pitsaa, ainakin jotain kanaa. Ja sittennjälkiruoaksi oli pehmistä. Ja muustakaa vapauttaa se kahva ettei tuu sormille, niin ku mulla. Ja jotain se mutisi. Mitäs mutisi, jos sanotaan syö niin paljon kun jaksaa, niin sama se syödä siirä kiposta tai sormista.

Tästä on siis 20 vuotta, etten tiedä miten nyt. Tollakin paikalla on nyt lääkäriasema. Eli ei tainnu olla kovin terveellistä sekään ruoka.

• "Syö niin paljon, kuin jaksat"
      Ei tässä iässä enää uskalla.

Laivalla söin kupuni täyteen ja join hytissä vielä pullollisen Glenfiddichiä päälle.
      Ajattelin, että viski täyteen vatsaan juotuna siirtyy pehmeästi verenkiertoon ja illasta tulisi mukava.

Mutta tulikin hirveä väsymys ja nukahdus.

• Anonyymi

Saakohan kakkubuffetissa selaisen pahvilaation, johon laittaa kakut joita ei jaksa syödä.
      Ottaisi tarjottimen täyteen kakkuja ja sitten saisi kakut mukaan, joita ei jaksaisi syödä.
      Sama pizzojen osalta.

• Anonyymi

En ole käynyt enkä mene. En halua maksaa muiden pizzoja ja kakkuja.

- Sheena

• Olen joskus, kauan sitten, käynyt pizzapuffetissa. Oli mukava maistella erilaisia pizzoja Jotkut ovat suosikkeja, toiset eivät.
      Haluaisin huomautella: ananas ei kuulu pizzaan!! Fakta tieto! 😁🍍❌

Mikäli pääsisin kakkupuffetin kimppuun, valitsisin palan aitoa sacherkakkua, kinuskikakkua ja mansikkakakkua. Hyviä kaikki. 😋

Kuitenkin ensimmäisenä ottaisin ison ahmattipalan voileipäkakkua. Mums!
      On sanomattakin selvää (ja kuten kaikki tietävät), voileipäkakku kruunaa kahvipöydän. 👑

• Anonyymi

Jos kakkubuffaan pääsisin niin haluaisin syödä jokaista kakkua palan, jos olisi 10 kakkua, niin varmasti alkaisi puolessavälissä jo riitämään, varsikin, jon juustokakkuja söisi, ne ovat yllättävän täyttäviä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos kakkubuffaan pääsisin niin haluaisin syödä jokaista kakkua palan, jos olisi 10 kakkua, niin varmasti alkaisi puolessavälissä jo riitämään, varsikin, jon juustokakkuja söisi, ne ovat yllättävän täyttäviä.

Itse en ole suuri juustokakkujen ystävä. Koska muita kakkuja olisi riittävä valikoima, jättäisin juustokakut väliin. Kakut ovat aika täyttäviä. Ei niitä montaa jaksaisi syödä. 😊🍰🍰🍰

• Vihje:
        Laivalla voi mennä syömään pelkästään jälkiruokia ja se on halvempaa kuin se koko tarjoilun lippu.
        Olen kahdesti tehnyt noin.
        (tosin valikoima oli noissa melko kapea)

• tosi.typy kirjoitti:

Itse en ole suuri juustokakkujen ystävä. Koska muita kakkuja olisi riittävä valikoima, jättäisin juustokakut väliin. Kakut ovat aika täyttäviä. Ei niitä montaa jaksaisi syödä. 😊🍰🍰🍰

Juustokakut ovat loistavia ja varsinkin jos ovat sopivan sitruunaisia.
        (paitsi se Aitoleivän kahvion pala toissapäivänä, joka oli selvästi lojunut vitriinissä jo liian kauan)
        ((Aitoleivän eri kahvioissa on ilmeisesti suuria eroja henkilökunnan laadussa ja samalla kärsii myös tuotteiden laatu))

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Tuollainen kaupan halpa 6 euron juustokakkukin on senverran täyttävä, ettei sellaista meinaa kerralla pystyä syömään, vaikka ajattelee aluksi , että helpostihan tuon hotkaisee.
        Juustokakku on tuhtia ja rasvaista tavaraa, äkkiä tulee kylläinen olo ja alkaa äklöttään.

• buddy-love kirjoitti:

Vihje:
        Laivalla voi mennä syömään pelkästään jälkiruokia ja se on halvempaa kuin se koko tarjoilun lippu.
        Olen kahdesti tehnyt noin.
        (tosin valikoima oli noissa melko kapea)

Laivan buffetissa ruokailulla on rankat seuraukset. Ruokailun jälkeen alkaa nukuttamaan, eikä auta muu, kun mennä hyttiin nukkumaan. Voi ottaa vatsan syliin ja köllätää itsensä viereen kuorsaamaan. Siinä menee hauska illanvietto täysin pilalle.
        En ole enää aikoihin harrastanut laivaristeilyjä.

• buddy-love kirjoitti:

(paitsi se Aitoleivän kahvion pala toissapäivänä, joka oli selvästi lojunut vitriinissä jo liian kauan)
        ((Aitoleivän eri kahvioissa on ilmeisesti suuria eroja henkilökunnan laadussa ja samalla kärsii myös tuotteiden laatu))

En ole maistanut Aitoleivän tuotteita. Ei ole kokemusta niiden laadusta. Harvoin tulee käytyä kahvioissa.
        Mielummin ottaisin vaikka sacherkakkupalan. Yleensä ohitan juustokakut, niihin ei ole mitään mielitekoja.

• buddy-love kirjoitti:

Lisään vielä ...

Tietysti, jos voileipäkakkua on tarjolla, saatan ottaa vaikka 2 palaa. Kuten tiedät, olen voileipäkakkujen suuri ystävä. :)

• tosi.typy kirjoitti:

Lisään vielä ...

Tietysti, jos voileipäkakkua on tarjolla, saatan ottaa vaikka 2 palaa. Kuten tiedät, olen voileipäkakkujen suuri ystävä. :)

Jälleen tuon esille sen, että makuasioissa ihmisillä on suuria eroja, eli en koske voileipäkakkuihin kuin pakolla (eli kohteliaisuudesta).

• tosi.typy kirjoitti:

Laivan buffetissa ruokailulla on rankat seuraukset. Ruokailun jälkeen alkaa nukuttamaan, eikä auta muu, kun mennä hyttiin nukkumaan. Voi ottaa vatsan syliin ja köllätää itsensä viereen kuorsaamaan. Siinä menee hauska illanvietto täysin pilalle.
        En ole enää aikoihin harrastanut laivaristeilyjä.

Laivojen parasta antia on iso pussi vedelmaveneitä ja laatikollinen sitruunalakuja, joiden kanssa voi siirtyä hyttiin hyvän pokkarin seuraan.

(en ole itsekään käynyt laivoilla todella moneen vuoteen ja silloinkin ne ovat olleet pidempiä reissuja ja yleensä auton kanssa)

• tosi.typy kirjoitti:

En ole maistanut Aitoleivän tuotteita. Ei ole kokemusta niiden laadusta. Harvoin tulee käytyä kahvioissa.
        Mielummin ottaisin vaikka sacherkakkupalan. Yleensä ohitan juustokakut, niihin ei ole mitään mielitekoja.

Olen harkinnut useampaan kertaan, että pitäisi taas leipoa edes yksi Sacher, mutta sen tekemiseen kuluu paljon aikaa, joten leivontainnostuksen iskiessä olen sitten vain tehnyt niitä piirakoita.

• buddy-love kirjoitti:

Jälleen tuon esille sen, että makuasioissa ihmisillä on suuria eroja, eli en koske voileipäkakkuihin kuin pakolla (eli kohteliaisuudesta).

Tuo voileipäkakku inhotuksesi on hyvin tiedossa. :)

• buddy-love kirjoitti:

Laivojen parasta antia on iso pussi vedelmaveneitä ja laatikollinen sitruunalakuja, joiden kanssa voi siirtyä hyttiin hyvän pokkarin seuraan.

(en ole itsekään käynyt laivoilla todella moneen vuoteen ja silloinkin ne ovat olleet pidempiä reissuja ja yleensä auton kanssa)

Omasta mielestäni laivojen parasta antia oli edullinen kosmetiikka ja hajuvedet. Nykyään ne hinnat ovat melkein samaa luokka kuin maissa. Ei niiden takia kannata laivareissuja tehdä.

• buddy-love kirjoitti:

Olen harkinnut useampaan kertaan, että pitäisi taas leipoa edes yksi Sacher, mutta sen tekemiseen kuluu paljon aikaa, joten leivontainnostuksen iskiessä olen sitten vain tehnyt niitä piirakoita.

Sacherkakun tekemisessä on monta vaihetta. Helpommalla pääsee, kun sen ostaa valmiina. Itse en ole jauhopeukalo, enkä mielelläni leivo muuta, kuin pipareita jouluksi. Minulla ei riitä kärsivällisyyttä isompien leipomusten kanssa.

Asiasta toiseen... Olet joskus ottanut kivoja kuvia leipomuksistasi ja ladannut niitä aijaan kautta palstalle. Mikähän siinä aijaassa nykyään on vikana, kun se ei toimi ollenkaan? Ne sivut ovat totaalisesti häipyneet. Olisiko sinulla tietoa, mitä niille on sattunut?

• tosi.typy kirjoitti:

Sacherkakun tekemisessä on monta vaihetta. Helpommalla pääsee, kun sen ostaa valmiina. Itse en ole jauhopeukalo, enkä mielelläni leivo muuta, kuin pipareita jouluksi. Minulla ei riitä kärsivällisyyttä isompien leipomusten kanssa.

Asiasta toiseen... Olet joskus ottanut kivoja kuvia leipomuksistasi ja ladannut niitä aijaan kautta palstalle. Mikähän siinä aijaassa nykyään on vikana, kun se ei toimi ollenkaan? Ne sivut ovat totaalisesti häipyneet. Olisiko sinulla tietoa, mitä niille on sattunut?

Ei näytä toimivan vieläkään ja on näköjään jo heinäkuusta lähtien toimimattomuusraportteja (eikä ainuttakaan ilmoitusta sen jälkeen, että olisi toiminut).
        Sivuston nimi on voimassa edelleen ja se on maksettu ensi kevääseen asti.
        Varsinaista rekisteröijää en saa näkyville, sillä ovat käyttäneet saksalaista firmaa apuna reisteröitymisessä, eli vain sen firman nimi näkyy.

On ilmeisesti siirryttävä käyttämään muita kuvienvälityspalveluita.

((ja nyt on selvinnyt se, miksi käytän suklaata migreenin vaimentamiseen))

https://www.youtube.com/shorts/3jbLfQhsvcY

• UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Ei näytä toimivan vieläkään ja on näköjään jo heinäkuusta lähtien toimimattomuusraportteja (eikä ainuttakaan ilmoitusta sen jälkeen, että olisi toiminut).
        Sivuston nimi on voimassa edelleen ja se on maksettu ensi kevääseen asti.
        Varsinaista rekisteröijää en saa näkyville, sillä ovat käyttäneet saksalaista firmaa apuna reisteröitymisessä, eli vain sen firman nimi näkyy.

On ilmeisesti siirryttävä käyttämään muita kuvienvälityspalveluita.

((ja nyt on selvinnyt se, miksi käytän suklaata migreenin vaimentamiseen))

https://www.youtube.com/shorts/3jbLfQhsvcY

Turhauduin tuohon aijaa,comin toimimattomuuteen ja kirjauduin imgur.com sivustolle. En ole vielä tutustunut tuon sivuston kaikkiin toimintoihin. Ajattelen, että opin tekemällä, enkä viitsi vaivautua etukäteen opettelemaan monimutkaisia sääntöjä.
        Kurjaa, että tuohon oman kuvan alle tulee aina sekailaisia kuvia ja videoita. Niiltä ei voi valitettavasti välttyä, eikä niitä saa pois.
        Latasin testikuvan (päivän piristys). Erittäin näköinen ja joulunalusaikaan sopiva.
        https://imgur.com/a/zKC7f5Z

Tuosta migreenin hoidosta suklaalla on monenlaista tutkmusta. Toukokuussa oli Kotiliedessä juttu tästä aiheesta. Siellä ei kumota suklaan helpottavaa vaikutusta, mutta ei myöskään vahvistettu suklaan laukaisevaa vaikutusta migreeniin.
        Tuosta on jo ilmeisesti tieteellistä tutkimusta jo olemassa.
        ”Todennäköisemmin on niin, että migreenin alla ja jopa kaksi vuorokautta ennen kohtausta makean mieliteko usein tuntuu vahvana. Suklaa on monen käyttämä ruoka-aine makeanhimoon. Ja kun useasti toistuu, että suklaan syönnin jälkeen migreeni iskee, yhdistetään suklaa sen aiheuttajaksi, vaikka kohtaus on jo ollut tuloillaan ja aiheuttanut sen suklaahimon”

https://kotiliesi.fi/hyvinvointi/terveys/migreenin-laukaisevat-ruoat/

• Anonyymi

Katsoin pizzabuffan menuuta.
      Siinä oli jäätelöbuffa ilman ruokailua 6,20€ ja ruokailun kanssa 4,50€
      Aika kallis jäätelöbuffa, kun ajattelee, että 2,20€:lla saa marketista litran jäätelöpaketin, eikä varmana jaksa syödä puolta litraa jäätelöä, kun on syönyt pizzaa vatsan täyteen.
      Litran jäätelön jaksaa jotenkin syödä, jos se on sulanut pehmeäksi ja ei ole paljon ruokaa syönyt alle.

• Toisaalta pehmis/softis tai muu irtojäätelö kioskista maksaa noin 4 euroa. Palveluna toki kaupan päälle saa sen että kesätyöläinen annostelee sen kuppiin tai vohveliin ja sitä ehkä saa odotella jonosa seisoskelemalla eikä ehkä silti syödä pöydässä.

• scrg kirjoitti:

Toisaalta pehmis/softis tai muu irtojäätelö kioskista maksaa noin 4 euroa. Palveluna toki kaupan päälle saa sen että kesätyöläinen annostelee sen kuppiin tai vohveliin ja sitä ehkä saa odotella jonosa seisoskelemalla eikä ehkä silti syödä pöydässä.

Pehmiksissä on se ongelma, että jakelija ei yleensä osaa täyttää tuuttia kunnolla, eli sinne pohjalle jää liikaa tyhjää tilaa.
        Tuotteen määrä on ensimmäinen ongelma, mutta suurempi on se, että vajaasti täytetystä tuutista jäätelö siirtyy helposti jalkakäytävälle.

• Anonyymi

Kauan sitten olen käynyt pitsabuffetissa. Siellä oli muutakin kuin pitsaa. Monenlaista salaattia, ranskalaisia perunoita, lihapullia, siipiä...

Viimeksi olen syönyt sushibuffetissa. Sushien lisäksi siellä oli muita itämaisia ruokia. Ja jälkkäreitä.

Ei kannata syödä "koko rahan edestä". Maksan siitä, että saan valita isosta valikoimasta mulle maistuvimmat.

xLiner

• Anonyymi

Kauhotaan lautanen kukkuroilleen, kun kerran syödään koko rahan edestä ja isttne on ähky ja maha halkeaa.

• Anonyymi

Eiköhän kaikki buffetit toimi samalla periaatteella. Eli saat syödä niin paljon kuin jaksat.

Muistaakseni idea on, että ravintola yms. voi ostaa tukusta ison erän edullisemmin tarvittavia raaka-aineita ja käyttää ne tehokkaasti. Eikä tarvitse kokin yms. olla tekemässä uniikkeja annoksia, joka veisi työaikaa.

Lopulta monet eivät oikeasti jaksa syödä esimerkiksi 15€ edestä kerralla. Tuolla rahalla sinun pitäisi vetää noin 1.5 pizzaa, jotta olisit omillasi.

Toit itsekin esille pohdinnan kuinka monta kakkupalaa oikeasti jaksaa sitten syödä. Itse olisin turvonnut kahden jälkeen.

Kannattavuudesta on ollut mediassa juttua, kun esimerkiksi Helsingin Eastoniassa on kilpailu jopa alle 10€ buffeteista, jolloin kuulemma ei jää enää voitolle.

Lämpimästi kuitenkin suosittelen kokeilemaan. Ja varsinkin jos sattuu olemaan teini-ikäinen poika itse tai mukana, niin helposti menee koko rahan edestä.

• Anonyymi

Yksi pizzerian pizza on niin iso, ettei sellaista kerralla edes kokonaan jaksa syödä.
        Ravintolat ja leipomot tosiaan saa ostaa raaka-aineet tukusta, ei maksa läheskään sitä mitä ihmiset kaupassa joutuu ruoasta maksamaan eli ei kannata vertailla marketin hintoja raaka.aineiden osalta, että mitän vaikkapa yksi täytekakku tai pulla tulee maksamaan.
        500g voipala maksaa kaupassa lähes 4€ ja ylikin.
        Joskus alennuksessa on voinut saada voipalan alle 3 euron.
        Tukusta leipomo saa 5-10 kg voipakkauksia, joiden hinta yhtä 500g palaa kohden on varmaan euron nurkilla.
        Leipomo, kahvila tai konditoria myy korvapuusteja 2,50-4€ hintoihin, vaikka raaka-aineet
        yhteen kanelipullaan on jotain 0,10€.
        Suuremman osan korvapuustin hinnasta menee palkkoihin, vuokriin, sähköön ja muihin kuluihin.

• Anonyymi

Pizzabuffassa olen paristi käynyt. Ei oikein mun juttu. Mielummin meen syömään ihan oikeaa ruokaa.

Jasu

• Anonyymi

Oikeestaan ainoat kakut mistä tykkään on voileipäkakut, lohi ja kinkku, metukka. Makeista menee jotkut mutakakut, kun ei ole ylimakeaa, sekä perinteinen mansikkainen täytekakku. En ole oikein kakkujen ja makeuden leivosten syöjä. Ällöttää helpisti. Mielummin syön sitten vaikka näkkileipää juustolla.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeestaan ainoat kakut mistä tykkään on voileipäkakut, lohi ja kinkku, metukka. Makeista menee jotkut mutakakut, kun ei ole ylimakeaa, sekä perinteinen mansikkainen täytekakku. En ole oikein kakkujen ja makeuden leivosten syöjä. Ällöttää helpisti. Mielummin syön sitten vaikka näkkileipää juustolla.

Jasu

Vanhemmiten on karkkikin alkanut olee liikaa. Voi tehdä sokeria mieli ja ostan karkkia, mutten montaa saakkaan syötyä, kun tyrkkään muksuille syökää pois. Ei uppoa. Samoin sipsit, ei vaan kykene enää.

Ruoka taas on aina nam. Muttei sitäkään kylläisenä tee mieli yhtään.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Leipäkakut maistuu mullekin paremmin, kuin makeat kakut ja juustokakut tuppaa olemaan imelän makeita.
        Nuorempana kahvin kanssa täytyi olla aina pullaa ja joku makea kakunpala tai piirakanpala ja pari kertaa päivässä.
        Nykyään juon aamusella vain yhden kahvikupin, enkä sen kanssa mitään makeaa ota.
        Iltasella juon toisen kerran kahvia, silloin otan leipäpalan leikkellä ja juustolla tai vain juustolla ja pullan tai jos en pullaa, niin kakunpalan.
        Täytyyhän sitä jostakin saada nauttia ja ihn itse tehtyä pullaa/kakkua.
        Viimeksi söin itse leivottua täytekakkua joskus 5 vuotta sitten.
        Nyt leivoin hedelmätäytekakun ja voi ristus sentään, että oli hyvänmakuista, kun sitä yksin pikkuhiljaa syö, niin maku vaan parani ja tuli mehukkaammaksi.
        Viiden päivän jälkeen maistui taivaalliselta.
        Kyllä se kakku riitti seitsemäksi päiväksi, kun sitä yksin söin.
        Ei täytekakku ole edes hirvittävän rasvainen ja kermavaahdon voi tehdä kasvis vaihtoehtoisen, jolloin rasvaa on vieläkin vähemmän.
        Kerran tein Alpro vispautuvasta soijavalmisteesta vaahdon kakkuun, eikä maussa ollut moittimista, oli oikein hyvän makuinen.

Jossakin valmistujais juhlissa on kakkuja voinut syödä ja ensin otan leipäkakkua ja sitten juustokakkua ja täytekakkua.
        Nopesti se tulee raja vastaan, että alkaa tökkimään, ettei enää pysty lisää ottamaan, vaikka silmät sanoo, että otahan kaikkia isot palat.
        Aluksi ne maistuu hyälle, mutta kun rja ylityy, niin maistuvat äklölle.

Samoin suklaakonvehdit.
        Ajattelee, että helpostihan yhden konvehtiraisan syö, mutta puolet syötyä alkaa
        äklöttämään, eikä enää tee mieli.
        Tuntuu, että suklaa tarttuu kitalakeen ja suussa kummasti kihelmöi.
        Sitten alkaa silmissä säkenöimään ja naamalla tuntuu outoa kihelmöintiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmiten on karkkikin alkanut olee liikaa. Voi tehdä sokeria mieli ja ostan karkkia, mutten montaa saakkaan syötyä, kun tyrkkään muksuille syökää pois. Ei uppoa. Samoin sipsit, ei vaan kykene enää.

Ruoka taas on aina nam. Muttei sitäkään kylläisenä tee mieli yhtään.

Jasu

Juuuu,
        Nuorempana maatalousmyymäläiden markkinapäivillä tuli käytyä ja siellä oli makkaratarjoilua ainakin 6-8 eri myymälässä.
        Kyllä iitä makkaroita tuli vähintään 10 popsittua. päälle kahvit/mehut ja hillomunkki, missä vaan hillomunkkia tarjottiin eli ainakin 5 hillomunkkia.
        Nykyään, kun ikää on tullut lisää, niin tulee konemarkkinoilla käytyä, kun niitä vielä järjestetään, ei ole enää syksyisin järjestety.
        Mutta eipä enää tule makkaroitakaan syötyä, kuten nuorempana.
        Hyvä jos 3-4 makkaraa jaksaa syödä ja 3 hillomunkkia, niin sen jälkeen alkaa tökkimään.
        Eikä tarvi sinä päivänä kotona ruokaa syödä.

• Anonyymi

Kerran tai kaksi käynyt. En pidä enää pizzasta, joko pizzat tai minä olemme muuttuneet.

Muistan kyllä edelleen, miten hyviltä ensimmäiset maistuivat. Jaoimme sunnuntaisin ystäväni kanssa Rossossa pizzan puoliksi ja puolittamisesta piti maksaa pientä korvausta.

Myöhemmin muistan kun joku tilasi pizzaa pubissa, niin joutui jakamman siitä siivut koko pöytäseurueelle. Varmaan ensimmäiset katkaravut ja herkkusienet yms. menivät sillä tavalla, vaikkei itse olisi koskaan tilannut.

• Oho. Luin vahingossa että kakkabuffet... 💩😹👍

• Tuo voisi liittyä ruusuharrastajien tarvikehankintoihin.

• Anonyymi

Urheilevan teinipojan äitinä pidän buffetteja parhaina keksintöinä ikinä 😅 Niissä saa todellakin vastinetta rahoilleen, kun teini saa huoletta syödä vatsansa täyteen. Normaalista ravintola-annoksesta pojalleni jää yleensä nälkä, joten harmittaa maksaa jotain 30-40€ ja silti toinen joutuu menemään vielä kaupan kautta hakemaan itselleen lisää syötävää saadakseen vatsansa täyteen.

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI

Sun kannattaa viedä teinipoika syömään ruokapaikkoihin, joissa on joku syömis haaste.
        Jos jaksaa syödä annoksen kokonaan määrätyssä ajassa, niin ateria on ilmainen.
        Pynnösen Jesse on kilpasyöjä ja on kierrellyt tekemässä ruokahaasteita ja onnistunut niissä lähes jokaisessa ja on tehnyt rukahaastevideoita youtubeen.
        Kakkubuffetin työntekijät varmaan olisivat hermona, jos Jesse tulisi kakkubuffettiin, tyhjentäisi monta kakua suuhunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5838
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      402
      2664
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      138
      2601
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      14
      2113
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      16
      1778
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      73
      1276
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      5
      1111
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      85
      897
    Aihe