Lääkärillekin on portinvartia, vakavat sairaudet pahenevat:
https://www.iltalehti.fi/syopa/a/c1e97f3f-e441-4b6b-a1e3-e8a0cc8577fe
Suomen terveydenhoito on hidasta ja ja kankeaa
7
416
Vastaukset
- Anonyymi
olen samaa mieltä Terveyskeskulääkärilla pitää käydä monta kertaa samasta asiasta. He eivät osaa tehdö diagnoosia. Miksi valitetaan,että lääkärit lähettää turhiin tutkimuksiin. siksi,kun he eivät osaa itse tehdä diagnoosia. ja kyllä verikokeisiin pitää voida lähettää, ,ei aina tiedä ,onko jotain vakavaa, muihin tutkimuksiin ei todellakaan edes pääse. Ehdotinkin Pirhalle , että lopetetaan yleislääkärit ja tilalle vaikka terveydenhoitajat,jotka tekevät tekoälyllä diagnoosin. Siellä neuvotaan miten tutkitaan. Näillä yleislääkäreiden lopetuksella , saataisiin kuvantamisleitteita, jossa asiat selviävät. ja Terveydenhoitajille reseptinkirjoitus ja lehetteenkirjoituoikeus. Rahat alkavat riittää, eikä tehdö"turhia" tutkimuksia.
todella pettynyt yleislääkreihin . "Syö Panadolia ja Puranaa, kyllä se siitä " - Anonyymi00002
Silti olen saanut julkisella puolella parempaa palvelua kuin Mehiläisellä.
- Anonyymi00004
Sama, ala-arvoinen palvelu Mehiläinen Kuopio.
- Anonyymi00003
Vakaviin ja kiireellisiin sairauksiin saa hoitoa samana päivänä, jos ottaa yhteyttä yhteispäivystykseen ja puheluihin vastaava hoitaja toteaa, että asia on vakava ja tarvitsee kiireellistä hoitoa.
Eri asia on sitten ns. kiireetön hoito terveyskeskuksessa, johon voi joutua odottamaan jopa kuukausia ennenkuin pääsee tutkimuksiin. - Anonyymi00005
Ei tämä mitenkään uutta ja ihmeellistä ole kuinka meitä hoidetaan nyt ja tulevaisuudessa.
Lääkärikuntakin on niin kirjavaa ja monimuoista jotta ihan puhuminen ja tekstin ymmärtämisessäkIn tulee epäselvyyttä....ns.inhimillisiäkin erehdyksiä.
26-vuotias sairaanhoitaja teki karmean virheen – iäkäs potilas kuoli seuraavana päivänä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011719040.html
Kun oli toimessani niin ihan suomalainen lääkäri määräsi traumapotilaalle niin ison annoksen voimakasta kipulääkettä jotta en uskonut, toimin toisin eli en noudattanut hänen ohjettaan....en edes empiny. No, myöhemmin tämä nuori lääkäri ei toiminut enää pitkään. - Anonyymi00006
Miten on mahdollista, että iäkäs nainen ei saanut lääkärille aikaa ensiavussa, kun meni Hyvinkään sairaalaan. Hän on yksinasuva ja monisairas. Hänelle sanottiin, että menkää kotiin vaan, teillä on ollut tämä selkävaiva vuosia. Hänelle on syötetty oxicobtikia ja voimakkaita kipulääkkeitä vuosikaudet. Hän asuu yksin ja hänen on päästävä liikkumaan kotona. Selkäkipu säteilee jalkoihin jne. Ei haluta tutkia edes eikä pääse lääkärin luo. Tätä on Hyvinkäällä julkinen terv.hoito. Onko terveydenhoitolakia tosiaan muutettu, että ensiapuun ei ota vastaan sairaita eikä mit. Kiireellistä apua anneta. Myös turvaranneke on täysin turha, koska sieltä ei kuljeteta sairaalaan eikä haluta käydä edes katsomassa potilasta. Ranneke maksaa 40-50e/kk. Käsittämätöntä rahastusta sairaiden seniorien kustannuksella. Tämä meno on sellaista, että Suonea ei voi kohta sanoa sivistysvaltioksi.
- Anonyymi00007
Tiedän yhden ikäihmisen, joka myös kipuilee selkänsä kanssa. Pää toimii ja kaikki muu, mutta selkävaiva heikentää elämänlaatua todella paljon.
Leikkausta on ollut suunnitteilla, ja on lääkärillä ( kirurgilla ) käynytkin, on kuvattu, mutta nyt ollut jonossa pian kolme vuotta.
Tällaistako tämä on nykyään vanhusten kanssa, ettei heillä ole muka mitään väliä ?
Onneksi myös ammattilaisista, lääkäreistä, tulee joskus vanhoja, jos vaikka osuisi omalle kohdalle kaikenlaista, sitten tietäisivät mitä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392