Kaikki kirjoitukset ovat muilta. Lopetan sun ajattelun. Haluan unohtaa sut kokonaan niinkuin kaikki miehet. Ei kiinnosta kukaan enään koskaan.
En kirjoita sinulle miehelle tänne enään yhtään mitään
13
158
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
🙏kiitos
- AnonyymiUUSI
Syö hevonpaskaa nasse
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Syö hevonpaskaa nasse
Annat vaan nasselle pil*lua niin päästään kaikki helpommalla. Sehän sano jo että ei tarvitse edes erota kun vaan käyt hakemassa sen taud eiku koeajon. Loppuu tää marina ja itku täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annat vaan nasselle pil*lua niin päästään kaikki helpommalla. Sehän sano jo että ei tarvitse edes erota kun vaan käyt hakemassa sen taud eiku koeajon. Loppuu tää marina ja itku täällä.
Nasse on hyvä ja kysyy ihan itse. Take a phone and txt to her. Ja sillä lailla.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sais ny ennen ku kuolema korjaa kato
- AnonyymiUUSI
En myöskään, kun tiedän mitä on takana, turha odottaa mitään mistään suunnasta.
- AnonyymiUUSI
Sitäkään ei tunnu, olet eri henkilö ja toisinpäin.
- AnonyymiUUSI
Saadaan uhri potemaan vielä syyllisyyttäkin
- AnonyymiUUSI
Minä kyllä kirjoittelen edelleen. Enkä ole koskaan ollut vainoharhainen. Ehkä kesällä meni palstailu pikkasen tunteisiin, sellasta se on tälläsellä erityisen herkällä, murheilla kuorrutetulla naisella. Miu
- AnonyymiUUSI
Ei ole miukun txtiä😅hyvä yritys nassukka. Esiinnyt näköjään naisena välillä. Sitä en ollut huomannutkaan. Ennekö siitä nyt joku sano täällä.
- AnonyymiUUSI
Niin aika kiireinen on nasse juu. Juurikin koska käyttää aikaa palstan kanssa. Koskaan ei edes kotia kerkiä. Koita Nasse vähä ryhdistäytyä.
P.s. kannattaa lopettaa syöpäsairaan kiusaaminen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole miukun txtiä😅hyvä yritys nassukka. Esiinnyt näköjään naisena välillä. Sitä en ollut huomannutkaan. Ennekö siitä nyt joku sano täällä.
No laitetaan sitten Mirre. Miutakin olen käyttänyt. Onks nyt parempi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No laitetaan sitten Mirre. Miutakin olen käyttänyt. Onks nyt parempi?
Mirre eli mä eli nainen 50+. Eli kiukkunen kissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262484
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572284Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762243Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161979- 841729
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71399Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301368Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141234- 41053
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna31933