Miksi vain Turkki?

perheenisä

Vaimoni on innokas Turkki-fani, ei näe mitään kielteistä, ei huomioi maan politiikkaa, ihmisoikeusasioita jne. Katselee vain turistipuolta ja on aidosti innostunut. En aina jaksa ymmärtää, että mihinkäään muualle ei voisi matkalle mennäkään kuin Turkkiin ja sielläkin aina samaan paikkaan. Lomaromansseja hänellä ei ole. Itsekin olen käynyt ja ei se sen kummoisempi lomakohde ole kuin muutkaan. Kyllä Garda-järven maisemat Alanyan karuudesta voiton vie, kyllä Espanjassa parempaa punaviiniä saa, ei tsekkioluen voittanutta lajissaan ole minun makuuni. Ehkä Turkin salaisuus ei ole mulle auennut. Haluaisin, että meidänkin perhe katselisi välillä matkaa johonkin muualle että näkisi muutakin.

8

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Onko vaimosi käynyt muualla kuin siellä?
      Minä mieheni kanssa lähdössä huomenna Alanyaan..
      Mielummin olisin mennyt Kreikkaan jonka vankkumaton fani olen. : )Mutta paha sanoa mitään, kun Turkista ei kokemuksia, kuin ollessani 11v ja siitä reissusta muistan uimarannan ja veneretken : ))
      Olen käynyt Nizzassa, San Remossa, Monacossa, Bulgariassa, Kanarialla ja monilla Kreikan saarista sekä Floridassa.. Ihan hauska nähdä "uusi" maa ja kohde, vaikka vähän ennakkoluuloinen olen tämän maan suhteen.. :))
      Kovasti ihmiset kehuvat paikkaa, mutta on niitäkin jotka muuta mieltä.
      Kiva nähdä itse.
      En minäkään ymmärrä ihmisiä jotka menevät vuodesta toiseen samaan kohteeseen..

• saman kokenut

Anna vaimollesi tilaa hengittää ja nauttia Turkin matkoistaan.Matkusta itse niihin kohteisiin, jotak sinua kiinnostavat. Minä ymmärrän täysin hänen ihastuksensa tuohon mystiikan maahan. Eikä aina voi miettiä joitain poliittisia kysymyksiä ja ihmisoikeusasioita. Niissä löytyy valittamista ja kyseenalastamista lähes joka maailman kolkassa.

Kaikki eivät ole niin järin kiinnostuneita punaviineistä ja oluesta puhumattakaan.

• matkalla käynyt

Käykö vaimo yksin siellä vai käyttekö yhdessä. Jos käy yksin niin pitäisin täysin varmana että sillä on siellä gigolo odottamassa.

• kyseinen vaimo
        matkalla käynyt kirjoitti:

Käykö vaimo yksin siellä vai käyttekö yhdessä. Jos käy yksin niin pitäisin täysin varmana että sillä on siellä gigolo odottamassa.

ja minusta on säälittävää, että asioitani ruoditaan tällä palstalla.

Minä en käy yksin, vaan ystävättäreni kanssa, toisinaan jonkun lapsemme kanssa, joskus taas parinkin lapsemme kanssa.

Gigoloita ei ole odottamassa, sen voin kertoa kaikille uteliaille. Tai kyllä kai niitäkin olisi jos haluaisi. Minulle on kyllä ainakin tähän saakka oma mieheni riittänyt.
        Nyt hän on vain saanut päähänsä jostain, että kaikki Turkkiin liittyvä on julístettava pannaan.
        Hän on takertunut minuun kuin hukkuva laivaan. Minulla ei ole tilaa hengittää täällä kotoan. Ehkä siksi teen näitä matkoja, että saisin hieman rentouduttua ja voisin nollata pääkopan ja kerätä voimia taas tulevan talven töihin.

Ja tämä vaimo on kyllä kiertänyt elämänsä aikana maailmaa ristiin rastiin, joten muutakin on tullut nähtyä. Turkki vain vei kertaheitolla sydämen.

Että tällaista...

• tossun alla?

• perheenisä

tussun alla.

• reissaaja

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että maailmassa on niin paljon nähtävää ja kuitenkin niin vähän aikaa/rahaa, että en viitsi mennä joka vuosi samaan paikkaan. On kuitenkin ihmisiä joita epävarmuus ja uudet asiat stressaavat ja jotka haluavat ehkä aina mennä tuttuihin ja turvallisiin maisemiin rentoutumaan. Toivon, että saat joskus suostuteltua vaimosi jonnekin toiseen kohteeseen, niin hänkin varmasti huomaisi että muuallakin voi olla tosi kiva lomailla! Olen itsekin käynyt Turkissa ja tykkäsin kovasti, mutta ensi kerralla taas jotain muuta...

• JokaKesä

Erittäin vaikea selittää toisille mikä Turkissa vetää. Itse olen Marmariksen lumoissa ollut ensimmäisestä reissusta lähtien ja nyt käynyt 11 kertaa ja menossa taas syyskuussa. Ei tosiaankaan KAIKKI NAISET käy Turkissa miesten takia, on tosi inhoittavaa kun tuossa joku kirjoittaja niin väittää. Siellä käy myös paljon perheitä ja pariskuntia ja moni mies on myös ihastunut Turkkiin. Minä olen rakastunut ennen kaikkea maisemiin, hyvään ruokaan ja ystävällisiin ihmisiin. Taitaa olla Taurus vuorten taikaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe