Onko kellään Jetro Lintu kappaletta missään tallella itselleni todella tärkeä biisi ja yhtäkkiä vuosia sitten katosi Youtubesta jos sinulta löytyy olisitko niin kiltti ja ottaisit yhteyttä 🥺 kiitos❤️
Ei ihminen sitä itse sanella voi
Kuka meidät loi, kuka meidät tänne toi
Ei kukaan tietää voi mihin päättyy tää tie
Luota vaa, kyllä se sua oikein vie
Nauti siit kaikest mitä sulla on
Se ei oo itsestäänselvyys
Jos et usko kohtaloon
Voit menettää kaiken mitä sulla on
Pidä mielessäs et elämä ei ole loputon
(Maailmaan...)
Nyt lensit pois, niin kuin lintunen
(mä avaraan...)
Korkeudessa liidät, meitä katsellen
(jos mennä voisin...)
Ikävöin sua, ehkä ikuisesti
(vaeltamaan...)
Lähes lopullisesti
(ja voisin nähdä...)
Nyt näet sä valon ja kaikkeuden
(kaiken sen...)
Vai valtasiko pimeys ja synkkyys sen
(mikä viepi ihmisen...)
Takas sut saisin elämään
(onnehen)
Mut tiedät etten saa sitä tekemälläkään
kertosäe:
Tiesithän sen
Oli tiemme yhteinen
Yksin kävelen
Mut silti sua aattelen..
Löytyykö keneltäkään Jetro - lintu kappaletta
4
266
Vastaukset
- Anonyymi
Ai tarkoitatko sitä. Jetrolla vain voi silmät niin loistaa lintuja kun hän katsella saa.
- Anonyymi
Multa löytyy tää kyseinen biisi puhelimestani ja olisi tarkoitus tehdä siihen jonkinlainen video YouTubeen..
- Anonyymi
Ehottomasti linkkiä kun saat biisin nettiin
- Anonyymi00006
Voisitko laittaa laulun youtubeen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283567Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182594Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162428Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501688Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431441- 1441344