Toivoin, että et satuttaisi minua näin pahasti. Teit sen kuitenkin! Kerroin avoimesti asioitani ja jätit kylmästi vastaamatta. En ole koskaan rakastanut näin syvästi ja aidosti ketään. Nyt voisin hukkua suruun, kun et edes halunnut yrittää. Haluan kuolla ja päästä tästä tunteesta eroon.
naiselta miehelle
Särkynyt sydän
12
831
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Toi on ikävää . Silloin tuntuu ettei ole edes sen vastauksen arvoinen. 🙁
- Anonyymi
Vastaamatta jättäminen on henkistä väkivaltaa ja siltä se tuntuu. Toinen ihminen avautuu aidosti tunteistaan ja toinen vastaa hiljaisuudella.
- Anonyymi00014
ehkä se ei oo sen arvone
- Anonyymi
Minulle on käynyt näin mutta nyt välimme ovat lähentyneet.. Onneksi. ❤️ Kestäköön minkä kestää. Nautin yhteydestämme..
Pitää vain hyväksyä elämän faktat. Se että tulisimme yhteen, on hyvin kivikkoisen polun päässä, pimeässä.
Tai sitten ei, jos kumpikin haluaa niin.- Anonyymi
Meidän kohdalla lähentymistä ei ole tapahtunut ja nyt on täydellinen hiljaisuus.
- Anonyymi
Kerroit ja manipuloit minkä kerkesit. Et kantanut vastuuta itsestäsi etkä yrittänyt käsitellä asioita, vaan käytit menneisyyden haavoja ja toiminta tapoja minuun. Kaikkea pystyy kestämään jonkun aikaa mutta raja kaikella.
- Anonyymi
Toivottavasti et puhu jostain toisesta kun tosta ap kenen kirjoitus voisi olla toiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et puhu jostain toisesta kun tosta ap kenen kirjoitus voisi olla toiselta.
Sitä mieltä minäkin. Saatoin itse toimia joskus vuosia sitten niin, mutta olen kasvanut henkisesti. Ja muutenkin olen sitä mieltä, ettei toisen ihmisen pään sisälle pääse.
- Anonyymi
Mitä olisi pitänyt tehdä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453