Toivoin, että et satuttaisi minua näin pahasti. Teit sen kuitenkin! Kerroin avoimesti asioitani ja jätit kylmästi vastaamatta. En ole koskaan rakastanut näin syvästi ja aidosti ketään. Nyt voisin hukkua suruun, kun et edes halunnut yrittää. Haluan kuolla ja päästä tästä tunteesta eroon.
naiselta miehelle
Särkynyt sydän
11
533
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Toi on ikävää . Silloin tuntuu ettei ole edes sen vastauksen arvoinen. 🙁
- Anonyymi
Vastaamatta jättäminen on henkistä väkivaltaa ja siltä se tuntuu. Toinen ihminen avautuu aidosti tunteistaan ja toinen vastaa hiljaisuudella.
- Anonyymi00014
ehkä se ei oo sen arvone
- Anonyymi
Minulle on käynyt näin mutta nyt välimme ovat lähentyneet.. Onneksi. ❤️ Kestäköön minkä kestää. Nautin yhteydestämme..
Pitää vain hyväksyä elämän faktat. Se että tulisimme yhteen, on hyvin kivikkoisen polun päässä, pimeässä.
Tai sitten ei, jos kumpikin haluaa niin.- Anonyymi
Meidän kohdalla lähentymistä ei ole tapahtunut ja nyt on täydellinen hiljaisuus.
- Anonyymi
Kerroit ja manipuloit minkä kerkesit. Et kantanut vastuuta itsestäsi etkä yrittänyt käsitellä asioita, vaan käytit menneisyyden haavoja ja toiminta tapoja minuun. Kaikkea pystyy kestämään jonkun aikaa mutta raja kaikella.
- Anonyymi
Toivottavasti et puhu jostain toisesta kun tosta ap kenen kirjoitus voisi olla toiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et puhu jostain toisesta kun tosta ap kenen kirjoitus voisi olla toiselta.
Sitä mieltä minäkin. Saatoin itse toimia joskus vuosia sitten niin, mutta olen kasvanut henkisesti. Ja muutenkin olen sitä mieltä, ettei toisen ihmisen pään sisälle pääse.
- Anonyymi
Mitä olisi pitänyt tehdä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931