Toivoin, että et satuttaisi minua näin pahasti. Teit sen kuitenkin! Kerroin avoimesti asioitani ja jätit kylmästi vastaamatta. En ole koskaan rakastanut näin syvästi ja aidosti ketään. Nyt voisin hukkua suruun, kun et edes halunnut yrittää. Haluan kuolla ja päästä tästä tunteesta eroon.
naiselta miehelle
Särkynyt sydän
12
776
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Toi on ikävää . Silloin tuntuu ettei ole edes sen vastauksen arvoinen. 🙁
- Anonyymi
Vastaamatta jättäminen on henkistä väkivaltaa ja siltä se tuntuu. Toinen ihminen avautuu aidosti tunteistaan ja toinen vastaa hiljaisuudella.
- Anonyymi00014
ehkä se ei oo sen arvone
- Anonyymi
Minulle on käynyt näin mutta nyt välimme ovat lähentyneet.. Onneksi. ❤️ Kestäköön minkä kestää. Nautin yhteydestämme..
Pitää vain hyväksyä elämän faktat. Se että tulisimme yhteen, on hyvin kivikkoisen polun päässä, pimeässä.
Tai sitten ei, jos kumpikin haluaa niin.- Anonyymi
Meidän kohdalla lähentymistä ei ole tapahtunut ja nyt on täydellinen hiljaisuus.
- Anonyymi
Kerroit ja manipuloit minkä kerkesit. Et kantanut vastuuta itsestäsi etkä yrittänyt käsitellä asioita, vaan käytit menneisyyden haavoja ja toiminta tapoja minuun. Kaikkea pystyy kestämään jonkun aikaa mutta raja kaikella.
- Anonyymi
Toivottavasti et puhu jostain toisesta kun tosta ap kenen kirjoitus voisi olla toiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et puhu jostain toisesta kun tosta ap kenen kirjoitus voisi olla toiselta.
Sitä mieltä minäkin. Saatoin itse toimia joskus vuosia sitten niin, mutta olen kasvanut henkisesti. Ja muutenkin olen sitä mieltä, ettei toisen ihmisen pään sisälle pääse.
- Anonyymi
Mitä olisi pitänyt tehdä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv709146Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan98107- 454046
- 243742
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353576Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h543465No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413333Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73235- 523009
- 422735