ulkoisesti kaunis nainen.Kumpi parempi?Siinäpä pulma.
Sisäisesti kaunis nainen vai
8
272
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäisesti kaunis
- Anonyymi
Kyllä mä taas kaunistun kun laihdun lisää.
- Anonyymi
Ihminen joka on ilkeä ja ylimielinen, ei ole kaunis sisältä eikä ulkoa.
Sisäinen kauneus eli ystävällisyys, empaattisuus ja humaanius kaunistavat aina ihmisen.
Kauneus toki on aina katsojan silmissä; onhan tuo kuultu ja nähty. - Anonyymi
Sisäinen vie 6-0.. ulkonäköä pitää olla deitti appeissä jotta kiinnostus herää.. oikeassa elämässä sisäinen vie täysin voiton.
- Anonyymi
Sisäinen kauneus on mun mielestä tärkeämpi. Ulkonäkö voipi rapistua ajan mittaan.
- Anonyymi
Huomioikaa seuraava,suoraan kerron ja joku voi tukätä huonoakin. Täsdä likemmäs 60v iässä minä en jaksa välittää mitä muut ajattelevat minusta.
Ihmisillä on monenlaisia maukuja ja mielipiteitä,ihanteita..
Olen oppinit nuoruuden naihiuden jälkeen kauneusihanyeista ainakin 2 asiaa eli ulkoinen kauneus on muuttuvaa ja sisäinenkauneuskin voidaan ottaa pois jos ihmistä oikein rääkätään.- Anonyymi
Oli hyvin sanottu ja oleellinen pointti että sisäisen kauneudenkin voi toine ihminen rääkkäämällä ja julmuudelle himmentää tai sammuttaa.
Se on elämässä merkillepantavaa tarkkailla esim kumppania valitessa.
Miksi ei molemmat samassa? Oikea kemia ratkaisee kuitenkin. Harvasta löytyy oikea sielun yhteys, jolla on eniten merkitystä. Ulkonäkö vie aluksi, mutta lopulta luonne kruunaa kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109