Ellukauppa

Anonyymi-ap

Hei!

Minkälaisia kokemuksia teillä on suomalaisesta ellukauppa.fi verkkokaupasta?

Nyt useamman henkilön suusta kuullut että heidän lupaama toimitus ei pidä paikkaansa. Mikäli heillä ei ole tarjottavaa tuotetta tarjolla, lupaavat toimittaa tilauksen 2-8 arkipäivän kuluessa.
Tuttavani ja minä olemme tilanneet tuolta tuotteita jo reilu kuukausi sitten, tuotteet eivät ole saapuneet. Eivät vastaa minkäänlaisiin yhteydenottopyyntöihin.
Myöskään verkkosivuillaan eivät mainitse mitään toimitusongelmista.

Kyllä nyt on kuluttajalla vähän typerä olo.

36

666

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ei näy pakettia. Samat kokemukset kun sulla AP.

• Anonyymi

Mihin tota ainetta tarvitaan,hiuksien pesuun vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin tota ainetta tarvitaan,hiuksien pesuun vai?

Sieltä saa tilattua hiusvärejä, shampoota, hoitoainetta, kynsilakkoja, tuoksuja jne.

Kotimainen perheyritys joka ilmeisesti toimii tuotteiden maahantuojana.

• Anonyymi

Joskus toimi moitteettomasti, tosi nopsa toimitus. Nyt en ole pariin kuukauteen tilannut.

• Anonyymi

Eivät vastaa sähköpostiin eikä viestit mene perille.

• Anonyymi

Huomasin valitettavasti saman.

• Anonyymi

Sama homma. Tilaukseni olen tehnyt 2vkoa sitten eivätkä mihinkään yhteydenottoihin ole vastanneet.

• Anonyymi

Aiemmin toiminut tosi hyvin, nyt itsekkin odottelen jo kolmatta viikkoa tilaustani. Maksu on mennyt läpi mutta siihen se sitten tyssäsi koko homma, ei ole tullut mitään vastausta miksi paketti ei ole lähtenyt heiltä liikkeelle.

• Anonyymi

Minä odottelen myös pakettiani neljättä viikkoa. Viikon jälkeen kun kyselin paketin perään, sain vastauksen että kuormien kanssa ongelmia. Olen laittanut viestiä, olen koittanut soittaa (menee vastaajaan) sekä olen laittanut sähköpostia, ei vastausta. Rahat kyllä kelpasi...

• Anonyymi

Aika ison kolahduksen on valmis pulju ottamaan, jos syy on niinkin "yksinkertainen" kun kuormaongelma - ja tämän vuoksi jättää vastaamatta asiakkailleen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ison kolahduksen on valmis pulju ottamaan, jos syy on niinkin "yksinkertainen" kun kuormaongelma - ja tämän vuoksi jättää vastaamatta asiakkailleen...

Nimenomaan. Kolauksen kyllä varmasti sai.

• Anonyymi

Tänää lähtee kuluttaja-asiamiehelle vinkkiä tästä firmasta.

• Anonyymi

Täällä myös tilaus myöhässä. Tein tilauksen 30.10. Kun tuo 8 päivää oli kulunut, eli 11.11. laitoin viestin ja kyselin asiasta. Seuraavana päivänä sain saman vastauksen kuin muut, että kuorma on pahasti viivästynyt, ja että tilaus saadaan matkaan arviolta viikon päästä. Tuosta on nyt kulunut pari viikkoa, joten laitoin taas viestiä.
      Ei tämä nyt varsinaisesti vielä epäilytä, mutta ei myöskään herätä luottamusta asiakkaassa. Ammattimainen tapa toimia olisi oma-aloitteisesti päivittää toimitusten tilanteesta eikä niin, että asiakkaan täytyy kysellä maksetun tilauksen perään.

• Anonyymi

Oletko saanut viestiisi vastausta? Eivät nyt ilmeisesti ole kovin ahkerasti vastailleet asiakkailleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko saanut viestiisi vastausta? Eivät nyt ilmeisesti ole kovin ahkerasti vastailleet asiakkailleen.

Ei ole tullut vastausta vielä tähän toiseen viestiin

• Anonyymi

Lisäys: Eilen oli tullut viesti, että paketti on lähtenyt matkaan. Postin sivujen mukaan lähetys ei ole vielä saapunut sinne, mutta lähetystunnus on luotu.

• Anonyymi

Mulla oli juuri saman moinen kokemus!
        Tilasin 28.10., ei kuulunut mitään, edes että tilaus olisi käsittelyssä.
        12.11. Laitoin viestiä, vastasivat samoin, että saavat seuraavalla viikolla paketin lähtemään. Tästä taas viikko-pari, ja viimein paketti lähti, ja saapui eilen. (2.12.2025)

Laitoin mailia, että onko tosi etteivät huomioi tätä odotusaikaa mitenkään, varsinkaan kun eivät ilmoittaneet oma-alotteisesti mistään viivästyksistä, vaan aina piti itse udella missä mennään.

• Anonyymi

Sama täällä, WhatsUp viestiä ei ole toimitettu ja yhteydenottopyyntöihin ei vastata.
      Ennen ei ole ollut ongelmia.
      Kyllä luottamus firmaan on mennyttä, toivottavasti rahat eivät.

• Anonyymi

Tässäpä voisi nyt samalla kysellä, että onko joku tilannut Elumenia onnistuneesti jostakin muualta? Ei oikein tili veny siihen, että parin kuukauden välein kävisi kampaajalla värjäyttämässä tyvikasvun. :D

• Anonyymi

Joo vinkkejä kaipaan tännekin, että mistä tilata värit jos tämän firman toiminta tämmöistä.. :(

• Anonyymi

Tilasin beautystop.eu sivustolta 25.11. ja lähetys oli noudettavissa 29.11.

• Anonyymi

Mulla täysin sama, tilasin 11.11 ja nimenomaan sillä jälkitoimituksella eli 2-8 arkipäivää.. sitten laitoin viestiä ja sain seuraavana päivänä vastauksen että kuormien kanssa ongelmia, luultavasti ensi viikon lopulla lähettyisi oma pakettini matkaan eli 28.11 viimeistään. Eipä näkynyt eikä kuulunut. Toivon todella että alkaisi pikkuhiljaa kuulumaan koska se on joululahjaksi menossa ja itselle tottakai myös mut empä tiedä haluanko enään tilata sitten. Heräsin joo nyt yöllä eikä tule uni enää nii mukava miettiä tätäkin asiaa vaihteeksi :D

• Anonyymi

Näköjään peruttu kaupat myyjän puolesta, kun paytrail palauttanut rahat tilille. Tästä he ei toki ilmoittanut minulle mitään.

• Anonyymi

Apua, todellako?

• Anonyymi

Eihitto! Luulisi ilmoittavan.. aika häröö settiä nyt kun reilu kuukauden verran kuormien kanssa ongelmaa ja ei vastaile asiakkaille kunnolla. Mistähän saisi luotettavasti ja nopeasti elluvärit tilattua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua, todellako?

Kyllä. Toki annoin heille vaihtoehdoksi palauttaa rahat, mikäli tilausta ei saada syystä tai toisesta toimitettua kohtuullisen ajan kuluessa kyselystä. Mutta he vastasivat siihen, että tilaus odottaa enää yhtä tuotetta joka saapuu ensi viikolla - johon vastasin samantien takaisin että hyväksyn tämän odotusajan, mutta he päättivät silti purkaa kaupat ilmoittamatta. Nyt vetoavat siihen, että olen aiemmassa viestissäni pyytänyt rahoja takaisin (eli tilauksen hyvittämistä mikäli he eivät kykene sitä toimittamaan). No tässä kohtaa olen ehkä jopa tyytyväinen tilanteeseen, että sain rahani takaisin ja tuohon puljuun ei kyllä enää senttiäkään mene jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihitto! Luulisi ilmoittavan.. aika häröö settiä nyt kun reilu kuukauden verran kuormien kanssa ongelmaa ja ei vastaile asiakkaille kunnolla. Mistähän saisi luotettavasti ja nopeasti elluvärit tilattua

Itse tilasin beautystop.eu sivustolta viime viikolla, 4pv tilauksesta ja oli noudettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tilasin beautystop.eu sivustolta viime viikolla, 4pv tilauksesta ja oli noudettavissa.

Tilaankin sitten heti.. tilanne on akuutti XD ei haittaa jos kumpaakin saa loppujen lopuksi kaksi putelia

• Anonyymi

Täällä kanssa odottelen edelleen tilaustani, tein tilauksen jo 3.11 Whatsapp viestiin ei mitään reaktiota ole tullut.

• Anonyymi

"Whatsapp-puhelin on mennyt pakkasessa tööttiin. Asiakaspalvelu on pahoin ruuhkautunut." suoraan lainaten heidän sähköpostivastauksestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Whatsapp-puhelin on mennyt pakkasessa tööttiin. Asiakaspalvelu on pahoin ruuhkautunut." suoraan lainaten heidän sähköpostivastauksestaan.

En kyllä tiedä missä päin Suomea on ollut loka/marraskuussa niin kovat pakkaset, että puhelimet lakkaa toimimasta.

• Anonyymi

Eipä ole mulle edelleenkään vastattu kyselyyn mitään vaikka laitoin sähköpostia maanantaina 🤬

• Anonyymi

Täällä sama tilanne
      . Tein 9.11 tilauksen ja mitään ei ole kuulunut eivätkä vastaa . Aijemmin homma on toiminut.

• Anonyymi

Mulla sama,tilannu 21.11 mut ei kuulu eikä näy pakettia ja asiakaspalvelu ei vastaa.Ennen toiminu homma niinku pitää.Jos ei ala kuulua mitään,ei pakettia eikä vastausta,niin vaadin rahat takas ja tää on kyl viimenen kerta ku sieltä tilaan.Uskollinen asiakas ollu useamman vuoden,mut tää on nyt jotenki jo uskomatonta touhua.

• Anonyymi

Ellun kauppa on ennen toiminut hyvin. Nyt minullakin pari viikkoa sitten tehty tilaus saapumatta. Onneksi laitoin maksuksi Klarnan laskun. Klarnalle voi reklamoida enkä joudu maksamaan jos tuotteita ei tule koskaan. Kokeilen nyt tilata Beatystopilta. Siellä on nyt tosi edulliset hinnat.

• Anonyymi

Tein kans tilauksen beautystopille. Senttiäkään en enää laita ellukauppaan.
      Minulle myös vastattiin että useiden kuormien kanssa ongelmia, puhelin kuulemma rikki ja sähköposteista sanoivat että eivät tiedä miksi ei sähköposteihin ole vastattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4337
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      110
      4164
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      37
      4077
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      65
      3917
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3364
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      64
      3248
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3221
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1582
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1521
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1120
    Aihe