Geenit

Anonyymi-ap

Genetiikka on trendaava sana.

Genomi ei niinkään. Genetiikasta saa sellaisen muotokuvan, että erittäin pitkälle koulutetut ja huippuälykkäät ihmiset hääräävät labroissaan ihmisen koodin jalanjäljissä etsien näytöltä markkereita ja käytävältä kahviautomaattia, joka on viety huoltoon.

Kun viimeksi minulla oli vauvakuume, niin ahmin salaa raakaa jauhelihaa jääkaapista kello neljä yöllä.

(naurua)

31

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisalku

Minä tunnen sinut, äitisi, lähteesi ja sen vuon, virran ja peitteen, jolla lepäämme lähekkäin ikuisuudesta toiseen.

Mutta ennen tätä kaikkea on jonkun kuoltava.

(hihitystä)

https://youtu.be/hm_7EFfPZvc?si=pXT03cl-L8HrBQPg

Kohtalokkaita sanoja? :) Vieläkä on paljonkin yrittämistä jäljellä.

Ellei ei tunne kuole tappamallakaan,
        niin siihen asti haavojasi nuole.

Juu, syvissä vesisissä kynnetään ja virta vie

• Anonyymi
        UUSI

Aah, hahahhaa, aivan ihana 😍😂😅

Tämä oli sööteintä mitä nähnyt ikinä 😘😂

Joutunut miettimään tuota viime aikoina, miten lapset ajattelevat ja millä tavalla. Ehkä liian analyytinen
        ja liian myötäelämisen kyky nostavat huvittaviakin tilanteita esille.

Yleensä ne kehittyvät myöhemmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aah, hahahhaa, aivan ihana 😍😂😅

Tämä oli sööteintä mitä nähnyt ikinä 😘😂

Joutunut miettimään tuota viime aikoina, miten lapset ajattelevat ja millä tavalla. Ehkä liian analyytinen
        ja liian myötäelämisen kyky nostavat huvittaviakin tilanteita esille.

Yleensä ne kehittyvät myöhemmin.

Erityisesti lämmitti tuossa videossa mieltä, miten lapsi voi elää turvallisessa ympäristössä :) Sellainen ei ole aina mahdollista, koska meitä kasvattavat vain lapset.

...

Ehkä se on hukkunut johonkin näistä kaikista katoavista kirjoituksista, mutta kun näin hänen kirjoituksensa ensimmäisen kerran, ei sieluni saanut enää rauhaa, vaan minun täytyi päästä vaaroista välittämättä katsomaan tarkemmin hänen sisään, koska tunnistin meissä jotain niin samaa.

❤️

(hänelle)

• Anonyymi
      UUSI

Onko sinulla taas vauvakuume?

Ei sen hetken siunaamaa rauhaa tältä ihmisen lisääntymishulluudelta!

• Anonyymi
        UUSI

Ei Funtsis kykene saamaan lasta sillä hän mies jonka nimi on Loretta. Loretalta puuttuu kohtu eikä umpisuoli kykene kohtua korvaamaan vaikka lääkärit tuollaista ovat ehdoittaneet silloin vanhaan hyvään aikaan jolloin H-ihmisiä sterilisioitiin ihan vaan läpällä.

Monty Pythonin fiktiivinen dokumentti epävalaisee asian monimutkaista filosofista pohdiskelua: https://www.youtube.com/watch?v=6T7qI6AyclA

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Funtsis kykene saamaan lasta sillä hän mies jonka nimi on Loretta. Loretalta puuttuu kohtu eikä umpisuoli kykene kohtua korvaamaan vaikka lääkärit tuollaista ovat ehdoittaneet silloin vanhaan hyvään aikaan jolloin H-ihmisiä sterilisioitiin ihan vaan läpällä.

Monty Pythonin fiktiivinen dokumentti epävalaisee asian monimutkaista filosofista pohdiskelua: https://www.youtube.com/watch?v=6T7qI6AyclA

Tuokin oli hyvä!

En osaa saksaa, mutta hyvin tuli läpi.

No totta kai minä olen mies, ja juuri tämän vuoksi olen ainoa täällä, jolla on vaatehuoneessa haaremihousut.

(reps)

• Anonyymi
      UUSI

Geenit kuuluvat 1 800-luvun tieteeseen jolloin kekittiin ali-ihmiset sekä suomalaiset joilla on geneettinen vika. Hulluuskin oli geeneillä selitettävissä oleva peruste sulkea ihmisiä keski ... eiku siis huulluussairaaloihin.

Nyttemmin tuo Eugeniikka on todettu epätieteelliseksi hgrfrfguyguyrf -huuhaaksi vaan edelleenkin psykologit Suomessa uskovat Eugeniikkaan kuten myös uskoo tämä Tuomas Enbuske. Tuomas hölisee jotta geeneiltään kaikkein parhaimmat miehet siittävät enemmän lapsia kuin mitä siittävät huonogeeniset miehet.

Tuomasta täytyy kuitenkin ymmärtää sillä hän on itsekkin todennut olevansa päästänsä sekaisin. Toimittajana tuosta ei ole mitään haittaa sillä siinä joukossa ollaan muutenkin pillerinvoimalla töissä. Kysykää vaikka Rubennilta ja muilta Kökkötraktoreilta !

• Anonyymi
        UUSI

Niin

Tämä on tällaista miesten elämää. Ja jos miesten elämässä haluaa pärjätä, niin taustalla tulee olla (poikkeuksetta) vahva nainen. Yksinäinen mieskuvio on kuin lapsi hiekkalaatikossa ilman ystäviä.

Mutta voihan sitä omalle muovitraktorilleenkin puhua, ja sitä viedä pitkin tunneleita ja kumpuja.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Tämä on tällaista miesten elämää. Ja jos miesten elämässä haluaa pärjätä, niin taustalla tulee olla (poikkeuksetta) vahva nainen. Yksinäinen mieskuvio on kuin lapsi hiekkalaatikossa ilman ystäviä.

Mutta voihan sitä omalle muovitraktorilleenkin puhua, ja sitä viedä pitkin tunneleita ja kumpuja.

(hirn)

Hetkinen

En muuten ole elämässäni koskaan tavannut heikkoa naista.

Aika yllättävä fläsäri.

(reps)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen

Aika yllättävä fläsäri.

(reps)

Repe Berg ( nimi keksitty ) laulaa kuinka heikko nainen saa miehen kyyyneliin: https://www.youtube.com/watch?v=f7hycxeqQr4

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen

Aika yllättävä fläsäri.

(reps)

Perustelut

Kun me miehet mielellään väittelemme, kinastelemme, innovoimme tyhjästä täyden ja paukuttelemme henkseleitämme, niin naiset pölisevät luonnostaan keskenään ilman mitään järjellistä syytä.

Mitähän ihmettä tästä kaikesta seuraa?

(naurua)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Repe Berg ( nimi keksitty ) laulaa kuinka heikko nainen saa miehen kyyyneliin: https://www.youtube.com/watch?v=f7hycxeqQr4

Huh

Tuo oli hieno postaus.

Ihan tässä liikuttuu, vaikka ei ole omaa alaani.

• Anonyymi
      UUSI

No niin. Nyt on selvästi päivän ensimmäisen korttinoston aika. Minulla on tällä kertaa käytössäni ihan fyysinen korttipakka nimeltään "Voimauttavat kysymykset". Nostan Fuffelle kolme korttia. Vastaaminen on vapaaehtoista. Oma veikkaukseni on, että jonkinlaista funeaulaista tajunnanvirtaa sieltä kuitenkin tulee vastaukseksi...

1. Mistä kaikesta olen kiitollinen juuri nyt?
      2. Miten haluaisin minua tsempattavan juuri nyt? Mitä haluaisin kuulla?
      3. Minkä suuremman osa minä olen?

Vastaan itse ensin:
      1. Hiljaisuudesta, rauhasta sekä siitä, että mieheni on toistaiseksi osoittanut myötämielisyyttä sitä kohtaan, että asunto on kuorrutettu joulukoristeilla, vaikka kaikki koristeet eivät ole vielä edes käytössä.
      2. Nyt ulos lenkille siitä. Kylmyys kirpaisee vain alussa, sitten se helpottaa.
      3. Vastaus vaihtelee aina niin nopeasti, etten välillä itsekään pysy perässä.

Fuffe, nyt on sinun vuorosi vastata. 😊

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Vastaukset

1: ei kiinnosta
        2:ei kiinnosta
        3:ei kiinnosta

• Anonyymi
        UUSI

Mjaa

(Siis ymmärtääkö täällä kukaan sitä kuinka mittavissa määrin vihaan kysymyksiä)

No, tämän kerran.

Olen kiitollinen siitä että ymmärrän mitä ymmärrys on

Toista vastausta ei ole.

Mutta tämä kolmas on kiinnostava, sillä rajattomuuteni ei liity rusketukseen, vaan sen puutteeseen. Olen auringon lapsi, joka on päätynyt varjoihin, pimeyteen ja uniin. En ole kotona. Olen osa todellisuutta.

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

No, tämän kerran.

Toista vastausta ei ole.

Mutta tämä kolmas on kiinnostava, sillä rajattomuuteni ei liity rusketukseen, vaan sen puutteeseen. Olen auringon lapsi, joka on päätynyt varjoihin, pimeyteen ja uniin. En ole kotona. Olen osa todellisuutta.

(hihitystä)

Minulla on muitakin korttipakkoja. Sellaisia, joissa ei ole kysymyksiä vaan toteamuksia ja kehotuksia. Pieni hetki, käyn hakemassa.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

No, tämän kerran.

Toista vastausta ei ole.

(hihitystä)

Hijo de la Luna.

https://www.youtube.com/watch?v=G7y-LRFulbo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on muitakin korttipakkoja. Sellaisia, joissa ei ole kysymyksiä vaan toteamuksia ja kehotuksia. Pieni hetki, käyn hakemassa.

🦄

No niin.

Lainattu materiaali on K. Syvärisen tuotantoa:

"KOKONAINEN

Taikaelämä on sitä, että rohkeasti tutustut eri puoliin itsessäsi.

Opettele vaalimaan itsessäsi niitä osia, joita aiemmin piilottelit. Kukaan meistä ei ole ehjä, mutta hyväksymällä ainutlaatuiset piirteesi voit olla kokonainen. Kutsu päivänvaloon kaikki, mikä on Sinua.

MINKÄ PUOLEN ITSESSÄNI HALUAN OPPIA HYVÄKSYMÄÄN? VOISINKO SUORASTAAN VAALIA SITÄ?"

Anteeksi, tuossakin oli kysymys. Fuffe on hyvä ja jättää vastaamatta siihen, jos se aiheuttaa vihankaltaisia liikehdintöjä mantelitumakkeissa.

Minä olen omalta osaltani hyväksynyt takapuoleni, mutta vien sen nyt kuitenkin ulos tuulettumaan.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin.

Lainattu materiaali on K. Syvärisen tuotantoa:

"KOKONAINEN

Taikaelämä on sitä, että rohkeasti tutustut eri puoliin itsessäsi.

Opettele vaalimaan itsessäsi niitä osia, joita aiemmin piilottelit. Kukaan meistä ei ole ehjä, mutta hyväksymällä ainutlaatuiset piirteesi voit olla kokonainen. Kutsu päivänvaloon kaikki, mikä on Sinua.

MINKÄ PUOLEN ITSESSÄNI HALUAN OPPIA HYVÄKSYMÄÄN? VOISINKO SUORASTAAN VAALIA SITÄ?"

Anteeksi, tuossakin oli kysymys. Fuffe on hyvä ja jättää vastaamatta siihen, jos se aiheuttaa vihankaltaisia liikehdintöjä mantelitumakkeissa.

Minä olen omalta osaltani hyväksynyt takapuoleni, mutta vien sen nyt kuitenkin ulos tuulettumaan.

🦄

Mjoo

Joo siis toi biisi on ihan tuttu, mutta stagella en ole sitä nähnyt.

Aika staili veto.

Vähän tuo jalkatyöskentely jäi arveluttamaan, sillä käännökset eivät olleet hallinnassa, vaan raajat hajaantuivat rikkoen kokonaisuuden.

Mutta äänestä ja rohkeudesta täysi 10

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Joo siis toi biisi on ihan tuttu, mutta stagella en ole sitä nähnyt.

Aika staili veto.

Vähän tuo jalkatyöskentely jäi arveluttamaan, sillä käännökset eivät olleet hallinnassa, vaan raajat hajaantuivat rikkoen kokonaisuuden.

Mutta äänestä ja rohkeudesta täysi 10

(hihitystä)

Sellaisia terveisiä täältä pakastimesta, että olen uhrannut koko henkilöbrändini laittamalla toppahousut päälleni, mutta silti pakaroitani nipistelee. 😩

Needles and pins.

P€rkele!

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia terveisiä täältä pakastimesta, että olen uhrannut koko henkilöbrändini laittamalla toppahousut päälleni, mutta silti pakaroitani nipistelee. 😩

Needles and pins.

P€rkele!

🦄

Kysymys ei varmaan ole ulkolämpötilasta, vaan jostain muusta?
        Päällä äidin kutomat villasta tehdyt mummohousut? Vaihteoehtoja on monia, mutta että -5C pakkanen purisi pakaroihin toppahousujen läpi, se on suorastaan mahdottamalta tuntuva syy-yhteys. Korvaushakemuksenne on hylätty.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päällä äidin kutomat villasta tehdyt mummohousut? Vaihteoehtoja on monia, mutta että -5C pakkanen purisi pakaroihin toppahousujen läpi, se on suorastaan mahdottamalta tuntuva syy-yhteys. Korvaushakemuksenne on hylätty.

AV

Puree se! 😩 Peppuni on luotu teknisiin trikoisiin ja kuntosalilämpötilaan!

Osoitan uuden valitukseni palstaylipäällikölle!

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Mjoo

Olen samaa mieltä.

Mieli on fundamentaalinen perusta jokaiselle proggikselle. Mutta heti törmätään mielettömyyteen, jollaista ei (käsittääkseni) ole.

Kun mokaa koko arsenaalillaan, niin ehkä seuraava kannattajajoukko löytyy Liverpoolista.

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Olen samaa mieltä.

Mieli on fundamentaalinen perusta jokaiselle proggikselle. Mutta heti törmätään mielettömyyteen, jollaista ei (käsittääkseni) ole.

Kun mokaa koko arsenaalillaan, niin ehkä seuraava kannattajajoukko löytyy Liverpoolista.

(hihitystä)

Kun tulin kotiin, pakarat olivat punaiset ja jääkylmät. 🥶

Laitoin ison kauratyynyn mikroon:

- 360 W: 40 sekuntia
        - 600 W: 40 sekuntia
        - 600 W: 20 sekuntia

Istuin kauratyynyn päällä vartin ja puhuin puhelimessa. (Puhelu ei liittynyt pakaroihini.)

Kyllä minä selviän tästä. 🤔

Pahoittelen hieman vulgaaria kielenkäyttöäni pakkasessa.

Hyvää yötä ja älkää jäädyttäkö pyllyjänne.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

Laitos on laitos ja vale valu, ellei vikainen.
      Hirviniemeläinen huseeraaja

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos kommentista

Geenit ovat itsenäisyytemme perusta. Ilman geenejä ei olisi mitään.

Mikään asetus, laki tai velvoite ei voi niitä muuttaa, ohjata tai järjestellä uudelleen.

Ainoa tie on hyväksyä se mikä on, sillä muuta ei ole luvassa (kuvassa).

Jumalan luomia

(naurua)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista

Geenit ovat itsenäisyytemme perusta. Ilman geenejä ei olisi mitään.

Mikään asetus, laki tai velvoite ei voi niitä muuttaa, ohjata tai järjestellä uudelleen.

Ainoa tie on hyväksyä se mikä on, sillä muuta ei ole luvassa (kuvassa).

Jumalan luomia

(naurua)

Hyvä alku

Tiedättekö hyvän alun määritelmän ytimen, kun puhutaan musiikista?

No se on ensimmäinen tahti, josta syntyy kuva.

(hihitystä)

https://youtu.be/q_hwqbhdQLI?si=yLvhVRZ9gSY1zx8a

• Anonyymi
      UUSI

geenit niin sinisilmäinenhän ei saisi ikinä saisi parieiutu toisen sini9silmäisen kanssa syntyisi vain ns. tuppla-apina aivoiltaan hrh, Freudin sanontaa.

• UUSI

Ajatella, mieti miten eri näköisiä ihmiset on. Ihan jo toisilleen sukuakin olevat. Jos kaikki saman suvun ihmiset olisikin keskenään aina suht tai ainakin selvästi sukulaisiksi yhdistettävän näköisiä. Olisi virmu helppoa vältellä sekaantumasta sukuun. 😅

Kaukausempaa sukua mekin. Eikä yhtään samaa näköä Peten kanssa. Nih ehkä pottunenä ja poskipäät. 😉

https://youtu.be/qfE-uRebbII?si=erhYL0LUs_-Fw0qV

Viikonloppuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      252
      17407
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      181
      12376
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      70
      6160
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      21
      4985
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      69
      4975
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      51
      4118
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      40
      3674
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3662
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      41
      3161
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3119
    Aihe