Oletko mennyt "henkiliittoon" ?

Anonyymi-ap

Raamatussa ei ole sanoja "lakilitto" tai "henkiliitton".

Henkivallat tekee niitä "henkiliittoja", joista on vaikea päästä eroon. Niihin hurmoshenkiin kun tulee addiktio. Pitää saada aina vaan voimakkaampia henkikokemuksia. Niitä sitten porukka vertailee keskenään ja arvostus porukassa määräytyy sen mukaan kenellä on ollut kaikkein oudoimpia ja voimakkaimpia kokemuksia ja elämyksiä.

21

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

TV7:lla eräs helluntailainen nainen kertoi, että hän alkoi kokouksissa hokemaan kiihtyvällä tahdilla kolmea keksimäänsä outoa sanaa peräkkäin, niin arvostus kasvoi huomattavasti siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi
      UUSI

Jolle evankeliumi ei ole ilmoitettu "Hengessä", niin hän on "ulkona" kristinuskosta!

Efesolaiskirje:
      3:5 jota menneiden sukupolvien aikana ei ole ihmisten lapsille tiettäväksi tehty, niinkuin se nyt Hengessä on ilmoitettu hänen pyhille apostoleilleen ja profeetoille:

Kolossalaiskirje:
      1:26 sen salaisuuden, joka on ollut kätkettynä ikuisista ajoista ja polvesta polveen, mutta joka nyt on ilmoitettu hänen pyhillensä,

• Anonyymi
        UUSI

Saarn. 12:7

Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

Kaikissa ihmisissä on Jumalan henki.,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

Kaikissa ihmisissä on Jumalan henki.,

Hengetön ihminen on kuollut. Jokaisella ( elävällä) ihmisellä on ihmisen oma henki.

”Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭2‬:‭11‬ ‭FB38‬‬
        ------
        Mutta elävässä uskossa , uudestisyntyneessä ihmisessä on ensinnäkin hänen oma henkensä ja Jumalan Henki, ts.Kristuksen Henki, ts. Pyhä Henki, ts lapseuden Henki, siis Jumalan lapseuden Henki ,ts. "Voiman, rakkauden , terveen harkinnan Henki, ts. Totuuden Henki.

”Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭6‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
        -------
        ”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬
        --------

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hengetön ihminen on kuollut. Jokaisella ( elävällä) ihmisellä on ihmisen oma henki.

”Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭2‬:‭11‬ ‭FB38‬‬
        ------
        Mutta elävässä uskossa , uudestisyntyneessä ihmisessä on ensinnäkin hänen oma henkensä ja Jumalan Henki, ts.Kristuksen Henki, ts. Pyhä Henki, ts lapseuden Henki, siis Jumalan lapseuden Henki ,ts. "Voiman, rakkauden , terveen harkinnan Henki, ts. Totuuden Henki.

”Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭6‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
        -------
        ”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        --------

”Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭15‬-‭17‬ ‭FB38‬‬

Huomaa--"...totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä..." Uudestisyntymätön , lihan himojen ja halujensa mukaan elävä ihminen ei voi ottaa Totuuden Henkeä vastaan. Hänen on ensin synnyttävä Jumalan Elävän ja pysyvän Sanan ( evankeliumin uskomisen) kautta jolloin Pyhö Henki , Totuuden Henki tulee häneen asumaan.

--------
        ”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭22‬-‭23‬ ‭FB38‬‬
        ------

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭15‬-‭17‬ ‭FB38‬‬

Huomaa--"...totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä..." Uudestisyntymätön , lihan himojen ja halujensa mukaan elävä ihminen ei voi ottaa Totuuden Henkeä vastaan. Hänen on ensin synnyttävä Jumalan Elävän ja pysyvän Sanan ( evankeliumin uskomisen) kautta jolloin Pyhö Henki , Totuuden Henki tulee häneen asumaan.

--------
        ”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭22‬-‭23‬ ‭FB38‬‬
        ------

* Prestigiators eli arvovaltaiset, jotka matkivat ihmeitä ja magiaa palvelemalla viettelevät ihmisiä. Heidän ruhtinaansa on Saatana.

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

• Anonyymi
      UUSI

Paavalissa oli bonuksena Saatanan enkeli, paha henki.

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi
        UUSI

Paavalin rienaajat menevät kadotukseen kirjoitti Pietari.
        Rienaajilla on eri Raamattu kuin uudestisyntyneillä kristityillä!

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailaisten kastamattomilta lapsilta puuttuu Pyhä Henki.

Ne on niitä Ambomaan lapsia ja tyhmiä neitsyitä, joita ei ole edes kastettu kristityiksi.

• Anonyymi
        UUSI

Älä höpötä! Muotojumalinen pakolla kastettu!

• Anonyymi
        UUSI

Kastamaton pakanalapsi on vielä tässä maailmassa. Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan. Kastaa pitää.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kastamaton pakanalapsi on vielä tässä maailmassa. Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan. Kastaa pitää.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

Sinä, joka et ole edes mennyt vapaaehtoisesti kasteelle esiinnyt täällä opettajana!

• Anonyymi
      UUSI

Koko Israelin 2,5 milj. kansa sai Pyhän Hengen lahjan kasteessa Punaisen meren ylityksen aikana.

1.Kor.10

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
      2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
      3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
      4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

• Anonyymi
        UUSI

38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.

• Anonyymi
        UUSI

Punaisen Meren ylittäjät eivät päässeet luvattuun maahan.
        Jumala vihastui heihin!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.

Henkiliitot on hyvin yleisiä nykyään näissä hurmoslahkoissa.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Punaisen Meren ylittäjät eivät päässeet luvattuun maahan.
        Jumala vihastui heihin!

Vain kaksi alkuperin erämaavaelukselle lähtenyttä pääsi luvattuun maantieteelliseen maahan, Joosuaa ja Kaaleb. Luvattu maantietellinen maa on vieläkin kokonaan valtaamatta.

Mooseskaan ei päässyt luvattuun "maahan".

Mutta kyllä kaikki Israelin valitun kansan ihmiset pääsevät kerran taivaaseen.

Room. 11:26

Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. [Jes. 59:20]

• Anonyymi
      UUSI

Siksi Jumala rakastaa jokaista ihmistä, koska heilä kaikilla on Jumalan antama henki.
      Kateuteen asti hän halajaa sitä henkeä, jonka on ihmisille antanut.

Kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia Jumalan edessä.

• Anonyymi
      UUSI

Sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

• Anonyymi
      UUSI

1. Moos. 2:7

Ja Herra Jumala muovasi maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän henkäyksen. Näin ihmisestä tuli elävä olento.

• Anonyymi
      UUSI

Kundaliini ja reikivoima otsakosketus kaataa ihmisen nurin.

googlaa "shaktipat"- kaatotekniikka

6. chakra (otsakeskus) kulmakarvojen välissä. Sillä on yhteys silmiin, silmähermoihin ja aivolisäkkeeseen. Vaikuttaa näkemiseen ja sitä kautta ymmärtämiseen. Toimii myös selvänäkökeskuksena. Väri on indigo.

7. chakra (kruunukeskus) päälaella. Sen kautta ajatellaan olevan yhteys henkiseen ulottuvuuteen. Vaikutus tulee erityisesti aivojen (käpyrauhasen) ja hermoston kautta. Väri on violetti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      203
      16350
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      160
      12108
    3. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      174
      6514
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      39
      5910
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      63
      4815
    6. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      8
      4625
    7. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      18
      3894
    8. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      94
      3592
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      79
      3539
    10. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      3181
    Aihe