Oletko mennyt "henkiliittoon" ?

Anonyymi-ap

Raamatussa ei ole sanoja "lakilitto" tai "henkiliitton".

Henkivallat tekee niitä "henkiliittoja", joista on vaikea päästä eroon. Niihin hurmoshenkiin kun tulee addiktio. Pitää saada aina vaan voimakkaampia henkikokemuksia. Niitä sitten porukka vertailee keskenään ja arvostus porukassa määräytyy sen mukaan kenellä on ollut kaikkein oudoimpia ja voimakkaimpia kokemuksia ja elämyksiä.

42

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TV7:lla eräs helluntailainen nainen kertoi, että hän alkoi kokouksissa hokemaan kiihtyvällä tahdilla kolmea keksimäänsä outoa sanaa peräkkäin, niin arvostus kasvoi huomattavasti siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi

Sinulla on oma vihamielinen asenne.
        Jumalan Pyhän Hengen saaminen ilmenee kielillä puhumisena.
        Sen lisäksi On myös kielillä puhumisen armolahja. Jumala armolajat löytyvät Raamatusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on oma vihamielinen asenne.
        Jumalan Pyhän Hengen saaminen ilmenee kielillä puhumisena.
        Sen lisäksi On myös kielillä puhumisen armolahja. Jumala armolajat löytyvät Raamatusta

Kielillä puhuminen ei ole sen kriteeri että ihmisessä asuu Jumalan Henki.

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬
        ----
        Uskoon tullut ihminen on heti uudestisyntynästään eli uskoon tulostaan saakka siunattu kaikella hengellisellä siunauksella taivaallissa Kristuksessa Jeesuksessa.

”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭3‬ ‭FINRK‬‬
        ------
        Häneelle on lahjoitettu kaikki mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan.

”Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään, joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,”
        ‭‭2. Pietarin kirje‬ ‭1‬:‭3‬-‭4‬ ‭FB38‬‬ (2.Piet.1:2-11.)
        ------
        Jumalan Henki jakaa tahtonsa mukaan Hengen lahjoja srk rakennukseksi. Ei kenekään itse korostukseksi ylpeydeksi joka on lihan teko. Henki jakaa lahjoja Hengessä ,ei lihan mielisille jotka elävät "rengin hengessä", vaan niille jotka elävät Hengessä, Kristuksessa.
        Usko on elämää käytännössä . Asioida sillä mitä jo on annettu.

2.Piet. luku yksi kokonaisuudessa osoittaa että uskova on kutsuttu käytännön elämään niillä avuilla palvelemaan joita hänellä on. Joka ei harrasta avuja joita hänellä on , on sokea ja likinäköinen joka on unhottunut puhdistuneensa entisistä synneistään. Eli elää vain itsekkäästi.

• Anonyymi

Jolle evankeliumi ei ole ilmoitettu "Hengessä", niin hän on "ulkona" kristinuskosta!

Efesolaiskirje:
      3:5 jota menneiden sukupolvien aikana ei ole ihmisten lapsille tiettäväksi tehty, niinkuin se nyt Hengessä on ilmoitettu hänen pyhille apostoleilleen ja profeetoille:

Kolossalaiskirje:
      1:26 sen salaisuuden, joka on ollut kätkettynä ikuisista ajoista ja polvesta polveen, mutta joka nyt on ilmoitettu hänen pyhillensä,

• Anonyymi

Saarn. 12:7

Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

Kaikissa ihmisissä on Jumalan henki.,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

Kaikissa ihmisissä on Jumalan henki.,

Hengetön ihminen on kuollut. Jokaisella ( elävällä) ihmisellä on ihmisen oma henki.

”Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭2‬:‭11‬ ‭FB38‬‬
        ------
        Mutta elävässä uskossa , uudestisyntyneessä ihmisessä on ensinnäkin hänen oma henkensä ja Jumalan Henki, ts.Kristuksen Henki, ts. Pyhä Henki, ts lapseuden Henki, siis Jumalan lapseuden Henki ,ts. "Voiman, rakkauden , terveen harkinnan Henki, ts. Totuuden Henki.

”Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭6‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
        -------
        ”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        --------

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengetön ihminen on kuollut. Jokaisella ( elävällä) ihmisellä on ihmisen oma henki.

”Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭2‬:‭11‬ ‭FB38‬‬
        ------
        Mutta elävässä uskossa , uudestisyntyneessä ihmisessä on ensinnäkin hänen oma henkensä ja Jumalan Henki, ts.Kristuksen Henki, ts. Pyhä Henki, ts lapseuden Henki, siis Jumalan lapseuden Henki ,ts. "Voiman, rakkauden , terveen harkinnan Henki, ts. Totuuden Henki.

”Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭6‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
        -------
        --------

”Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭15‬-‭17‬ ‭FB38‬‬

Huomaa--"...totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä..." Uudestisyntymätön , lihan himojen ja halujensa mukaan elävä ihminen ei voi ottaa Totuuden Henkeä vastaan. Hänen on ensin synnyttävä Jumalan Elävän ja pysyvän Sanan ( evankeliumin uskomisen) kautta jolloin Pyhö Henki , Totuuden Henki tulee häneen asumaan.

--------
        ”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭22‬-‭23‬ ‭FB38‬‬
        ------

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭15‬-‭17‬ ‭FB38‬‬

Huomaa--"...totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä..." Uudestisyntymätön , lihan himojen ja halujensa mukaan elävä ihminen ei voi ottaa Totuuden Henkeä vastaan. Hänen on ensin synnyttävä Jumalan Elävän ja pysyvän Sanan ( evankeliumin uskomisen) kautta jolloin Pyhö Henki , Totuuden Henki tulee häneen asumaan.

--------
        ”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭22‬-‭23‬ ‭FB38‬‬
        ------

* Prestigiators eli arvovaltaiset, jotka matkivat ihmeitä ja magiaa palvelemalla viettelevät ihmisiä. Heidän ruhtinaansa on Saatana.

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

• Anonyymi

Paavalissa oli bonuksena Saatanan enkeli, paha henki.

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi

Paavalin rienaajat menevät kadotukseen kirjoitti Pietari.
        Rienaajilla on eri Raamattu kuin uudestisyntyneillä kristityillä!

• Anonyymi

Helluntailaisten kastamattomilta lapsilta puuttuu Pyhä Henki.

Ne on niitä Ambomaan lapsia ja tyhmiä neitsyitä, joita ei ole edes kastettu kristityiksi.

• Anonyymi

Älä höpötä! Muotojumalinen pakolla kastettu!

• Anonyymi

Kastamaton pakanalapsi on vielä tässä maailmassa. Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan. Kastaa pitää.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kastamaton pakanalapsi on vielä tässä maailmassa. Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan. Kastaa pitää.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

Sinä, joka et ole edes mennyt vapaaehtoisesti kasteelle esiinnyt täällä opettajana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä! Muotojumalinen pakolla kastettu!

Mutta jolla ei ole kasteen lahjaa Pyhän Hengen sinettiä, se ei ole Kristuksen oma.

• Anonyymi

Koko Israelin 2,5 milj. kansa sai Pyhän Hengen lahjan kasteessa Punaisen meren ylityksen aikana.

1.Kor.10

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
      2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
      3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
      4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

• Anonyymi

38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.

• Anonyymi

Punaisen Meren ylittäjät eivät päässeet luvattuun maahan.
        Jumala vihastui heihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.

Henkiliitot on hyvin yleisiä nykyään näissä hurmoslahkoissa.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punaisen Meren ylittäjät eivät päässeet luvattuun maahan.
        Jumala vihastui heihin!

Vain kaksi alkuperin erämaavaelukselle lähtenyttä pääsi luvattuun maantieteelliseen maahan, Joosuaa ja Kaaleb. Luvattu maantietellinen maa on vieläkin kokonaan valtaamatta.

Mooseskaan ei päässyt luvattuun "maahan".

Mutta kyllä kaikki Israelin valitun kansan ihmiset pääsevät kerran taivaaseen.

Room. 11:26

Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. [Jes. 59:20]

• Anonyymi

Siksi Jumala rakastaa jokaista ihmistä, koska heilä kaikilla on Jumalan antama henki.
      Kateuteen asti hän halajaa sitä henkeä, jonka on ihmisille antanut.

Kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia Jumalan edessä.

• Anonyymi

Sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

• Anonyymi

1. Moos. 2:7

Ja Herra Jumala muovasi maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän henkäyksen. Näin ihmisestä tuli elävä olento.

• Anonyymi

Kundaliini ja reikivoima otsakosketus kaataa ihmisen nurin.

googlaa "shaktipat"- kaatotekniikka

6. chakra (otsakeskus) kulmakarvojen välissä. Sillä on yhteys silmiin, silmähermoihin ja aivolisäkkeeseen. Vaikuttaa näkemiseen ja sitä kautta ymmärtämiseen. Toimii myös selvänäkökeskuksena. Väri on indigo.

7. chakra (kruunukeskus) päälaella. Sen kautta ajatellaan olevan yhteys henkiseen ulottuvuuteen. Vaikutus tulee erityisesti aivojen (käpyrauhasen) ja hermoston kautta. Väri on violetti.

• Anonyymi

Ylivainio käytti shaktipat-tekniikkaa ihmisten kaatamiseen. Nopea tönäisy otsaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylivainio käytti shaktipat-tekniikkaa ihmisten kaatamiseen. Nopea tönäisy otsaan.

Jollei Niilon palkkaamat takasiepparit olisi olleet hereillä, kaataminen tönäisemällä suorilta jaloilta pää edellä selälleen kovalle lattialle, niin seurauksena olisi ollut aivotärähdys tai kuolema. Ja varmaan sitä tapahtuikin?

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

• Anonyymi

Henget voi jopa vaikuttaa tasapaino elimiin.
      Älä mene hell-pastorien käsien alle.

• Anonyymi

Hurmoshenki lahkoissa kun valtaa ihmisen, niin tasapaino voi pettää, suusta voi tulla epämääräistä molotusta, jopa eläinten äänillä karjahtelua.

• Anonyymi

Jolle evankeliumi ei ole ilmoitettu "Hengessä", niin hän on "ulkona" kristinuskosta!

• Anonyymi

Amerikassa lahkolaisten hurmoskielillä puhumista on nauhoitettu ja verrattu oikeisiin ääniin.
      Yksikin nainen kirkui niin mahdottomasti, ja kun ääntä verrattiin oikeisiin ääniin, niin se vastasi kojootin kiimahuutoa.

• Anonyymi

Jokainen järkevä ihminen käsittää, mitkä henki on ollut asialla ihmeparantamisissa.

Oikea lääkäri tutki kaikki Ylivainion aikaiset helluntailaisten väittämät (1304 tapausta) ihmeparanemiset Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa.

Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.

• Anonyymi

Näin siinä on päässyt käymään, kun niitä hurmoshenkisiä uskonlahkoja on tänne Amerikasta tuotu.
      Ihmiset on eronnu kirkosta ja mennyt lahkoon väkevämmän hengellisyyden houkuttelemina.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Vapaita suuntia on ollut Suomessa tasaisesti n. 100 000.
        Kirkosta on eronnut n. 1 miljoona. Eli jumalattomuus on lisääntynyt! Pakkovauvakaste on vitsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaita suuntia on ollut Suomessa tasaisesti n. 100 000.
        Kirkosta on eronnut n. 1 miljoona. Eli jumalattomuus on lisääntynyt! Pakkovauvakaste on vitsi!

Kristittyjen lasten kastetta herjatessaan hellarit herjaavat Jeesuksen ristinkuolemaa ja ylösnosemusta,mikä kasteessa luetaan ihmisen hyväksi.

Helluntailaisten opit on Perkeleestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristittyjen lasten kastetta herjatessaan hellarit herjaavat Jeesuksen ristinkuolemaa ja ylösnosemusta,mikä kasteessa luetaan ihmisen hyväksi.

Raamattu varoittaa tänne 100 v. tuotujen Jenkkilahkojen opetuksista.

2. Tess. 2:11

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko olevasi asiantuntija sinä, joka et ole mennyt edes kristiityjen kasteelle omaehtoisesti vaan pakolla!

• Anonyymi

Vapaat suunnat on kaikkea muuta, mitä ne antaa ymmärtää.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi

Luulen, että aloittaja kyllä tietää, mikä lakiliitto on. Muu on silkkaa valhettelua ja vääristelyä.
      .....mutta liitoani he eivät pitäneet.
      Minä laitan Henkeni heidän sisinpäänsä ja vaikutan sen, että he toteuttavat minun tahtoni.....
      Hesek. 11 : 19, 20
      Ja minä annan heille yhden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne, ja poistan kivisydämen heidän ruumiistansa ja annan heille lihasydämen.
      niin, että he vaeltavat minun käskyjeni mukaan ja noudattavat minun oikeuksiani ja pitävät ne ; ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa."
      Hesek 36 ; 27
      Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

• Anonyymi

Uuden liiton puolella :
        2 kor 3 : 17
        Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.

• Anonyymi

Jumala on henki, jos tekee liiton Jumalan kanssa, niin kyseessä on henkiliitto. minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
      Vanha, Siinailla tehty liitto ei ollut henkiliitto, vaan liiton sanat oli kirjoitettu kivitauluihin.

• Anonyymi

Kun herjataan, ei Raamatun sana mitään paina.

Sen voi selittää valheeksi tai vain olla siitä välittämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      34
      3438
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      13
      2828
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2504
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1937
    5. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      53
      1789
    6. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      15
      1780
    7. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      45
      1636
    8. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1478
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      54
      1454
    10. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      264
      1164
    Aihe