Etsin vapaata miestä

Anonyymi-ap

Etsin uskovaista vapaata miestä, joka on jo nähnyt elämän monet puolet, myös uinut syvissä vesissä.

85

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

täällä on ainakin yksi vapaa tosin aika uima taidoton olen

• Anonyymi

Miten olet selvinnyt elämän vaikeuksien kanssa, minä olen rämpinyt hyllyvällä lettosuolla. Elämä ei ole ollut helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olet selvinnyt elämän vaikeuksien kanssa, minä olen rämpinyt hyllyvällä lettosuolla. Elämä ei ole ollut helppoa.

kävelin unessa pitkos puita pitkin kaislikossa joka paikka oli täynnä käärmeitä

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rafaelin enkeli

Ylienkeli Rafael (hepreaksi: Refael) on yksi Raamatun kolmesta nimeltä mainitusta enkelistä ylienkelien Mikaelin ja Gabrielin ohessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylienkeli Rafael (hepreaksi: Refael) on yksi Raamatun kolmesta nimeltä mainitusta enkelistä ylienkelien Mikaelin ja Gabrielin ohessa.

Hienosti valaiset asiaa. Tarkoittaa muuten "Jumala parantaa" tuo nimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rafaelin enkeli

Lapset hinaavat kohmeisin sormin lippuja salkoihin
        Kuka laittaisi niille edes kengät pieniin jalkoihin
        Viime yö veti routaan tämän maan ja se maa on käärmeitä mustanaan

Anna minulle armahduksesi
        Ole minulle Rafaelin enkeli

Uutispuuroa aamupöydässä
        Mies tarvitsee kunnon evästä
        Kumpi voittaa, karhu vai leijona
        Kysyy minulta töissä johtaja
        Mikä minä olen sille vastaamaan
        Multa luvut jäi kesken aikanaan

Anna minulle armahduksesi
        Ole minulle Rafaelin enkeli

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kaipaa uskovaisen elämää kokeneen miehen seuraa, ei laulun sanoja.

ryllä on vanhempia mies henkilöitä ovat kokeneet sota ja lama ajat sinne vaan istumaan vanhemman mies henkilön seuraan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ryllä on vanhempia mies henkilöitä ovat kokeneet sota ja lama ajat sinne vaan istumaan vanhemman mies henkilön seuraan

Minä olen kokenut hoitokokoukset, niissä jouduin kokemaan henkistä ja hengellistä manipulaatiota, pitkän tien olen kulkenut, että nyt pystyn seisomaan omilla jaloilla, vapaana hoitokokousten aiheuttamasta ahdistuksesta.

• Anonyymi

Töiden jälkeen loppuppäivän vapaalla.

• Anonyymi

Oon uinu joskus paikassa jossa on melekeen 100 metriä vettä ja yli 70 metriäki kerran. Riittääköhän nämä syvvyyvet?

• Anonyymi

ei muuta kuin suomi24 chattiin vl foorumille!

• Anonyymi

Kävin lestadiolaisuus-chatissa, ei siellä oikein ollut keskusteluja. No, oli siellä pari ihmistä juttelemassa.

• Anonyymi

Tosi vaikeaa, kun missään ei voi tutustua.

• Anonyymi

Tutustuminen on tehty todella vaikeaksi. Tavat tutustua ovat minimissä ja häiriötekijöitä on paljon. Kukaan normaali ei kovin kauaa jaksa olla edes kiinnostunut tutustumaan - niin lapsellista kuikuilua kaikki on. Tuo kupla tulisi puhkaista!

• Anonyymi kirjoitti:

Tutustuminen on tehty todella vaikeaksi. Tavat tutustua ovat minimissä ja häiriötekijöitä on paljon. Kukaan normaali ei kovin kauaa jaksa olla edes kiinnostunut tutustumaan - niin lapsellista kuikuilua kaikki on. Tuo kupla tulisi puhkaista!

Enpä malta olla ottamatta kantaa aiheeseen.

Vl-yhteisö on voimakkaan kontrollin yhteisö ja sellaisen yhteisön liima-ja laasti on kyttääminen- ja pahantahtoinen juoruilu, Siihenhän hoitokokousten syytelistatkin perustui.

Jos ei olisi ollut pahantahtoista kyttäämistä ja , -niin hoitokokoukset olisivat mahdottomia pitää. Ei ne ole loppuneet vieläkään.

Ns romanttisessa mielessä tutustelu on tuollaisessa yhteisössä mahdotonta. Pahimmassa tapauksessa kateelliset tuhoavat tutustelut alkuunsa. Vai onko tämä jo sääntö vl-ympyröissä?

Ainoa, edes jossain määrin "out of the control"-alue on suviseurojen kesäyöt. Jos et niistä löydä vl-puolisoa, niin "parasta ennen päivämäräsi", on mennyt ohi"

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Enpä malta olla ottamatta kantaa aiheeseen.

Vl-yhteisö on voimakkaan kontrollin yhteisö ja sellaisen yhteisön liima-ja laasti on kyttääminen- ja pahantahtoinen juoruilu, Siihenhän hoitokokousten syytelistatkin perustui.

Jos ei olisi ollut pahantahtoista kyttäämistä ja , -niin hoitokokoukset olisivat mahdottomia pitää. Ei ne ole loppuneet vieläkään.

Ns romanttisessa mielessä tutustelu on tuollaisessa yhteisössä mahdotonta. Pahimmassa tapauksessa kateelliset tuhoavat tutustelut alkuunsa. Vai onko tämä jo sääntö vl-ympyröissä?

Ainoa, edes jossain määrin "out of the control"-alue on suviseurojen kesäyöt. Jos et niistä löydä vl-puolisoa, niin "parasta ennen päivämäräsi", on mennyt ohi"

Ry:n pihasiivoustalkoot olivatkin siivouskomerossa järjestetty "puhuttelu", jossa puhuja kuvaili omaa viettielämäänsä, "Kun se oikea tulee vastaan se vietti on valtava, niin valtava." Puhuja myös kielsi keskustelemasta ry:llä kavereiden /miespuolisten henkilöiden kanssa, koska nainen/naiset kadehtivat. Tästä vasta alkoi pitkäkestoinen kiusaaminen ja seksuaalinen häirintä ja ahdistelu. Ja tapaus on vain murto-osa laajaksi paisunutta "hoitotehtailua".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ry:n pihasiivoustalkoot olivatkin siivouskomerossa järjestetty "puhuttelu", jossa puhuja kuvaili omaa viettielämäänsä, "Kun se oikea tulee vastaan se vietti on valtava, niin valtava." Puhuja myös kielsi keskustelemasta ry:llä kavereiden /miespuolisten henkilöiden kanssa, koska nainen/naiset kadehtivat. Tästä vasta alkoi pitkäkestoinen kiusaaminen ja seksuaalinen häirintä ja ahdistelu. Ja tapaus on vain murto-osa laajaksi paisunutta "hoitotehtailua".

mikä vietti ryllä eilen joku käytti puheen vuoron et musiikista tulee kamala vietti oliko se kuunnellut heavy metallia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä vietti ryllä eilen joku käytti puheen vuoron et musiikista tulee kamala vietti oliko se kuunnellut heavy metallia

tai jotain muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai jotain muuta

ei mun mielestä musiikista tule mitään viettejä

• Anonyymi kirjoitti:

Uskon kertomaasi. Kateellisuus ja pahantahoisuus, suorastaan pahansuopuus on koodattu meidän jokaisen perimään ja meillä on jokapäiväinen kilvoitus taistella niitä ominaisuuksia vastaan.

Mutta vi-liikkeessä nuo ilkiöt pitävät valtaa,-eikä sitä yritetäkään karsia pois, vaan niitä em ominaisuuksia selitellään parhain päin.ja he tekevät pahantahtoiduudestaan hyveen.

Hoitotehtailuja- ja hoitoja voi verrata tuoliin. Vl-hoidot ovat vain sähkötuolihoitoja, jossa pääsääntöisesti roistot kiusaavat kunnon ihmisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mun mielestä musiikista tule mitään viettejä

eka se puhu kauniisti et se on jumalan lahja sit puhu et siitä tulee joku vietti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eka se puhu kauniisti et se on jumalan lahja sit puhu et siitä tulee joku vietti

eli valtavan viettelevää musiikkia paholainen laulo siionin lauluja käärmeen suulla ja vietteli eevan tiä vaikka harrastivat seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli valtavan viettelevää musiikkia paholainen laulo siionin lauluja käärmeen suulla ja vietteli eevan tiä vaikka harrastivat seksiä

voi sitä vietellä siionin laulyillakintai jotai

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Uskon kertomaasi. Kateellisuus ja pahantahoisuus, suorastaan pahansuopuus on koodattu meidän jokaisen perimään ja meillä on jokapäiväinen kilvoitus taistella niitä ominaisuuksia vastaan.

Mutta vi-liikkeessä nuo ilkiöt pitävät valtaa,-eikä sitä yritetäkään karsia pois, vaan niitä em ominaisuuksia selitellään parhain päin.ja he tekevät pahantahtoiduudestaan hyveen.

Hoitotehtailuja- ja hoitoja voi verrata tuoliin. Vl-hoidot ovat vain sähkötuolihoitoja, jossa pääsääntöisesti roistot kiusaavat kunnon ihmisiä!

pahan tahtoi DUDE 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pahan tahtoi DUDE 😁

-tahtoi +tahto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-tahtoi tahto

hyvää ne vaan tarkotti kun yksi myrkyn kylväjä otettiin puhutteluun siioinissa oli yksi mieli syys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en usko hoito mies tiesi mistä puhui jos naisella ei ole viettejä ja pelleilee noin vakavalla asialla kuin pari suhde sietääkin puhutella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en usko hoito mies tiesi mistä puhui jos naisella ei ole viettejä ja pelleilee noin vakavalla asialla kuin pari suhde sietääkin puhutella

voi tietysti toinen selitys olla se et erilaisuutta ei suvaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi tietysti toinen selitys olla se et erilaisuutta ei suvaita

tai sit siinä ei mainita kenestä puhuteltava oli kiinnostunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos kiinnostuksen kohde koki epä mielyttävänä puhuteltavan lähentely yritykset ja järjesti puhuttelun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos kiinnostuksen kohde koki epä mielyttävänä puhuteltavan lähentely yritykset ja järjesti puhuttelun

tarinassa ei kerrota kuinka syntinen puhuteltava on et siinä ei hänen virheitään mainita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarinassa ei kerrota kuinka syntinen puhuteltava on et siinä ei hänen virheitään mainita

mikä on totuus kuuluuko olla seksuaalista veto voimaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitomiehet junailevat avioliittoja, ovathan he myös seksiasioiden ammattilaisia, kuten puhutteluun joutunut nainen sai kokea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitomiehet junailevat avioliittoja, ovathan he myös seksiasioiden ammattilaisia, kuten puhutteluun joutunut nainen sai kokea.

Tekevät myös tarvittavat koeajot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jotkut puhuu ettei seksiä tarvita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekevät myös tarvittavat koeajot?

Hoitokokouksessa ollut nainen kertoi, että mies oli kehunut omia viettejään hänelle, miten valtavat ne on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pois se meistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitokokouksessa ollut nainen kertoi, että mies oli kehunut omia viettejään hänelle, miten valtavat ne on.

Onko isommat kuin John Holmesilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himot ne on hiirelläkin - sanotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin syytön ja virheetön. Tarinassa kyllä kerrotaan täällä toisaalla hyvinkin tarkasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin syytön ja virheetön. Tarinassa kyllä kerrotaan täällä toisaalla hyvinkin tarkasti.

Syntinenpäs on, kun herätti hoitomiehen himot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syntinenpäs on, kun herätti hoitomiehen himot.

Minulle tullut sellainen kuva, että sillä naishoitajalla on tärkeä osuus tässä hoitotilanteessa. Käsitin, että ensimmäisessä hoidossa oli mukana hoitonainen, joka oli itkenyt. Hoitomies oli sitten puhunut niistä valtavista vieteistään.

Tulee mieleen, olisiko näillä kahdella ollut intiimi suhde. Hyökkäsivät sitten aivan sivullisen kimppuun, jos miehen vaimo oli saanut vihiä heidän suhteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tullut sellainen kuva, että sillä naishoitajalla on tärkeä osuus tässä hoitotilanteessa. Käsitin, että ensimmäisessä hoidossa oli mukana hoitonainen, joka oli itkenyt. Hoitomies oli sitten puhunut niistä valtavista vieteistään.

Tulee mieleen, olisiko näillä kahdella ollut intiimi suhde. Hyökkäsivät sitten aivan sivullisen kimppuun, jos miehen vaimo oli saanut vihiä heidän suhteesta.

Sellainen kuva, että hoitomiehellä ja hoitonaisella ollut intiimi suhde. He ovat tunteneet tekevänsä syntiä ja hyökkäsivät aivan sivullisen kimppuun. Tavallaan yrittivät puhdistaa siten itsensä. Piti saada syntipukki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvää ne vaan tarkotti kun yksi myrkyn kylväjä otettiin puhutteluun siioinissa oli yksi mieli syys

Tulikohan lausuttua väärä todistus?Korjaamattomana se kadottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei erityisemmin kenestäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan uusi peruste ja sekin täysin perätön väite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen samaa mieltä että kupla pitäisi puhkaista mutta kuka uskaltaa mennä toisten autoja raplaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

totuus on että kyllä on vetovoimaa tulla raiskatuksi tiukissa kuluneisa farkuissa ja nokian kumikengissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pois se meistä.

pois se meistä sana seksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on isommat kuin john holmesilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himot ne on hiirelläkin - sanotaan.

minulla on hiiren himot sanotaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulikohan lausuttua väärä todistus?Korjaamattomana se kadottaa.

ei tullut väärää todistusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on kylmäävä esimerkki elävästä tosielämästä, missä kateelliset kiimaiset vanhat jäärät/ukkomiehet/puhujat kätyreineen ahdistelivat ja häiriköivät ja rikkoivat valitsemansa kohteen ihmissuhteita tehtailemalla tekaistuilla syillä mykkähoitoja. Kun sitten aikaa kului ja häiriköt ymmärsivät, että kiusaamisen kohde ei ole ollenkaan avioitumassa, he esittivät kiusatulle, että ei me sitä tarkoiteta, että ei saa ollenkasn mennä. Totuus tässä on, että kateellinen perkelekin osaa rakastaa ihan omalla tavallaan.

• Anonyymi

Vapaiden muurarien kerhossa on syvät vedet nähneitä miehiä.

• Anonyymi

Täs ois tällänen ei vapaa saarnamies jolla aikojen saatos on kelvannu nuoren, vanhat ja nelijaalkaset. Oonko uinut riittävän syvis vesis ja tota kokemusta kait kaikenkattavast.

• Anonyymi

mitä mieltä saarnamies on miesten seksistä

• Oxä håmå? 🤔🏳️‍🌈🇸🇪

• Anonyymi

En åå

• Anonyymi

en ole hämä hämeestä

• Anonyymi

chat vl foorumi sinne vain

• Anonyymi

CHAT VL FOORUMI sinne vain persettä näyttelemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

CHAT VL FOORUMI sinne vain persettä näyttelemään

Ei siellä näy kuin sinun oma perse, sitähän sinä näyttelet.

• Anonyymi

Nyt olisi lestatiolainen liikemies valmis suhteeseen. Työurani on noudattanut uskonveljien kesken sovittua agressiivista otetta kentällä. Omatuntoni on silti puhdas, koska kaiken paskan olen saanut anteeksi.

• Anonyymi

"Omatuntoni on silti puhdas, koska kaiken paskan olen saanut anteeksi."
        Oletko pyyänyt heiltä anteeksi, joita kohtaan vääryytei teit?

• Anonyymi

Riittää kyllä kun uskonveljiltä pyytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Omatuntoni on silti puhdas, koska kaiken paskan olen saanut anteeksi."
        Oletko pyyänyt heiltä anteeksi, joita kohtaan vääryytei teit?

En tietenkään, koska voi olla, etten saisikaan anteeksi.
        Ei uhrin asema ole tärkeä, vaan minun pahantekijän, mieli ei saa pahoittua. Olen sankari!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uhrin asema ole tärkeä, vaan minun pahantekijän, mieli ei saa pahoittua. Olen sankari!

Se riski on aina otettava ettei saa anteeksi kärsi kärsi niin saat kirkkaimmat kruunun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet olet sankari mutta et ainakaan matti nykänen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riski on aina otettava ettei saa anteeksi kärsi kärsi niin saat kirkkaimmat kruunun

ihminen kärsii samalla tavalla kuin norsu jolla on kärsä

• Anonyymi

Oletko nainen vai mies, olen mies, 73v.

• Anonyymi

Olen nainen, kannattaa tulla keskustelemaan chattiin lestadiolaisuus.

• Anonyymi

olen mies aika hyvän näköinen tiukissa kuluneisa farkuissa

• Anonyymi

Vapaana Jumalaan uskossa kuljen,
      näetkö eksyneen?

näinhän etsijä vain voi minut löytää.

• Anonyymi

Kannattaa mennä rylle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa mennä rylle

Ry:llä on todella vaikea tutustua, suoraan sanottuna mahdotonta.
        t. kokemusta on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ry:llä on todella vaikea tutustua, suoraan sanottuna mahdotonta.
        t. kokemusta on

Ketä auttaa mikään ry:lle meneminen? Sama todella ahdistava ilmapiiri siellä on ollut vuosikymmeniä. Ihmisten kyttääminen ja juoruaminen halvaannuttaa. Kaikki on todella epäluonnollista. Ihmiset ovat miltei mykkiä luomaan mitään ihmissuhteita ry:llä. Kuikuillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä auttaa mikään ry:lle meneminen? Sama todella ahdistava ilmapiiri siellä on ollut vuosikymmeniä. Ihmisten kyttääminen ja juoruaminen halvaannuttaa. Kaikki on todella epäluonnollista. Ihmiset ovat miltei mykkiä luomaan mitään ihmissuhteita ry:llä. Kuikuillaan.

ryllä on avoin ilma piiri kaikki ovat iloisia ja tutustuminen on helppoa jos ei uskalla tutustua menee pää painuksissa naulakolle niin kohta tulee joku tervehtimään

• Anonyymi

minä olen uskovainen mies uskon enemmän itseeni kun minulla on päällä tiukat kuluneet farkut ja nokian mustat kumisaappaat

• Anonyymi

Näyttää siltä, että SRK laittoi keskustelun sotkijan paikalle, taisi olla liikaa, kun kutsuin keskustelemaan suomi24 chat lestadiolaisuus.
      Valitettavasti siellä myös SRK sotkee keskusteluja, täytyy olla hyvät hermot, ettei välitä kaikista sairaista tyypeistä.
      Ottakaa huumorilla!!!

• Anonyymi

Harmi minä saattaisin täyttää muut ehdot mutta en ole uskovainen. Rypenyt olen syvissä vesissä pohjamutia myöten, ja nähnyt ehkä liikaakin.

• Anonyymi

Tule sinäkin suomi24 chat lestadiolaisuus -keskusteluihin.

• Anonyymi

Etsi eka vapaa tahto.Jos sen löydät,Voit ehkä löytää vapaan miehen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4443
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3198
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2874
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2665
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2519
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2437
    7. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2314
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2265
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2045
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1717
    Aihe