Oikomishoidolla, jonka pakotitte 17 vuotiaana. Maksoin siitä yli 500e ja tuloksena kaikki hampaat vika asennossa, sisäänpäin kääntyneenä. D27 ainoa hammas joka on oikeassa luonnollisessa asennossa.
Ja nyt hammaslääkärit sormi suussa syyttävät minua, että geenien tai muun epäselvän syyn takia pitäisi poistaa d27. Eli tuhota todiste kuinka oikomishoito tuhoaa ihmisten elämiä.
Ei mene selitykset läpi. Kyllä se kääntynyt vasen jalka, lantion epätasapaino ja olkapaan sijoiltaan meneminen riittää todisteeksi.
Voi kuinka moni muukin joutunut saman tuhoamisen uhriksi, mutta MINÄ taistelen ja tuon julki parannuksen vielä. Todistan, että ihminen on suurempi kuin yksikään keinotekoinen "oikomishoito" viritelmä.
Minä todistan, että hampaat ja leuka heijstaa suoraan ryhtiin, kehoon ja mieleen.
Ja yksikään oikomishammaslääkäri ei ole uskaltanut tätä myöntää. Mutta minä sanon, emme ole koskaan teitä tarvinnut!
Kiitos kun tuhositte elämäni
Anonyymi-ap
5
358
Vastaukset
- Anonyymi
No ota yhteyttä valviraan .
- Anonyymi
Kiitos!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!!!
Kumpaakohan kollegat siellä ymmärtävät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaakohan kollegat siellä ymmärtävät?
Ihmiselle se on mahdotonta, mutta Jumalle ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1534948Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382877Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982621Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie212026Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181873Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101665Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482