Oikomishoidolla, jonka pakotitte 17 vuotiaana. Maksoin siitä yli 500e ja tuloksena kaikki hampaat vika asennossa, sisäänpäin kääntyneenä. D27 ainoa hammas joka on oikeassa luonnollisessa asennossa.
Ja nyt hammaslääkärit sormi suussa syyttävät minua, että geenien tai muun epäselvän syyn takia pitäisi poistaa d27. Eli tuhota todiste kuinka oikomishoito tuhoaa ihmisten elämiä.
Ei mene selitykset läpi. Kyllä se kääntynyt vasen jalka, lantion epätasapaino ja olkapaan sijoiltaan meneminen riittää todisteeksi.
Voi kuinka moni muukin joutunut saman tuhoamisen uhriksi, mutta MINÄ taistelen ja tuon julki parannuksen vielä. Todistan, että ihminen on suurempi kuin yksikään keinotekoinen "oikomishoito" viritelmä.
Minä todistan, että hampaat ja leuka heijstaa suoraan ryhtiin, kehoon ja mieleen.
Ja yksikään oikomishammaslääkäri ei ole uskaltanut tätä myöntää. Mutta minä sanon, emme ole koskaan teitä tarvinnut!
Kiitos kun tuhositte elämäni
Anonyymi-ap
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
No ota yhteyttä valviraan .
- Anonyymi
Kiitos!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!!!
Kumpaakohan kollegat siellä ymmärtävät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712762Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752318Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752168Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22065Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51464Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101429- 781142
- 691057
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81050No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘117996