On seksikkäintä ja tiedät että miehet tykkää katsella niitä
Nainen mitkä 5 asiaa sinussa
36
392
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaikki kolme silmää ja persposket
- AnonyymiUUSI
Ei mikään 😂
- AnonyymiUUSI
Jep ,,,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep ,,,
Oh babyboy you would sob for joy and it would be awkward then
- AnonyymiUUSI
Tissit,lantio ja perä/reidet. Niitä ne kattoo vaikka ei tykkäiskää. Ja naamaa..
- AnonyymiUUSI
Mut jos tykkää niin.. pylly, reidet, tissit. Jos taas on oikeita aitoja tunteita niin kyllä niihin silmiiniin tuijotellaan.
- AnonyymiUUSI
Eli olet seksikäs misu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet seksikäs misu
Makunsa kullakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Makunsa kullakin.
Kaikkein paras silti on hän joka näkee sieluun ja rakastaa sitä kuka olen. Kokonaisuus ratkaisee.
Musiikkimaku? Ööööh, työkalujen käyttö jaja tuota duoda.. Hmmmmm. Autolla ajamisen taito. Jep nää. 😄👍
https://youtu.be/a2Cmyq3xVXk?si=E5n22KSBjPoni2JM
Ai eikö? No ei sitten. Vedetään silti rinta rottingilla, perjantai kuiteskin!Oikeesti, en tiedä enkä ole päätäni rasittanut. Kattokoon mitä kattoo. Eipä se minua kiinnosta. 🙂
- AnonyymiUUSI
Per*e, silmät, jalat, kädet, hiukset
- AnonyymiUUSI
Silmät, hiukset ja siinä ne olikin.
Keksin! Varpaankynnet. 5! Per jalka. 👍
- AnonyymiUUSI
No eipä kyllä kiinnosta mitä kyttäävät.
- AnonyymiUUSI
No ei kukaan kato minua sillä lailla 🤣 Paitsi vissiin se yks hunsvotti 😏
- AnonyymiUUSI
Joku tykkää jostain ja toinen ei mistään. Useimmin mainittuja ulkoisia osia ovat silmät, huulet, takapuoli ja liike (taitaa liittyä pepun seutuun tämä). Sen verran tiukassa, ettei viidettä nyt löydy edes venyttämällä (pepusta sain jo kaksi).
Vanhenemisen yksi hyvistä puolista on ettei ole enää niin silmäilyn alla kuin ennen. Joka paikka roikkuu ja kiloja tulee lisää turhan herkästi. Siinä on jotain vapauttavaa 🤗
xLiner - AnonyymiUUSI
Kirjoitan ne, joista olen kuullut kehuja: silmät, huulet, rinnat ja peppu.
- AnonyymiUUSI
Persikan posket varmaan, näin olen ymmärtänyt
- AnonyymiUUSI
Ei ole teillä miehet mitään naismaista,joten voitte unohtaa ton naisena esiintymisen!
- AnonyymiUUSI
kuvittele että kaadat päähäsi noin 5 kiloa höyryävää kuumaa monten metal lyjyä, selviätykö?
eli noin 4-5kiloa höyryävää lyjiä pään päälle jos kaataa. - AnonyymiUUSI
Ei sen enempää kuin kaikki, mutta se ei merkitse mitään.
- AnonyymiUUSI
Olemassaoloni ensisijainen tarkoitus ei ole olla seksikäs miesten mielestä. Sori. 😁
🦄- AnonyymiUUSI
Huomiointi kyllä, että tässäpä esiintyy nyt pientä ristiriitaa...selitäpäs nyt vuorostasi vähäsen.
Kysymyksen ohittamista ei hyväksytä vastauksena :D - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomiointi kyllä, että tässäpä esiintyy nyt pientä ristiriitaa...selitäpäs nyt vuorostasi vähäsen.
Kysymyksen ohittamista ei hyväksytä vastauksena :DHaluan kiinnittää enemmän huomiota ajatuksiini kuin ulkonäkööni. Sillä ei ole väliä, mitä muut ajattelevat, mutta minä ajattelen näin.
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kiinnittää enemmän huomiota ajatuksiini kuin ulkonäkööni. Sillä ei ole väliä, mitä muut ajattelevat, mutta minä ajattelen näin.
🦄😛ei nyt noin helpolla...kuvitellaanpas että olet matkailukohde, ei tietenkään mikään turistirysä missään nimessä 😄.
Eikö maastosta tosiaankaan löydy mitään viatonta katsojaa viehättävää, poukamia tai kumpareita?
- AnonyymiUUSI
hyvä jos oma nimimerkkisi ei tarkoitas jotain yakuza li kannsainvälistä rikollisorganisaatiota vahingossakin
- AnonyymiUUSI
Silmät, hiukset, huulet, niska ja sääret.
- AnonyymiUUSI
En tiiä mutta minä katson naisena erästä miestä. Yritän silti olla tietysti normaali, mutta eihän tuollasta hyväRUNKOISTA miestä voi olla kattomatta. Aina kun avaa suunsa, tulee mukavaa puhetta ja hauska puhetyyli. Vähän samanlainen kuin mulla. Toisinaan.
Mun salaisuus.
Ei tartte mua kattoa muuta kuin pakollisen verran. Sais kyllä puhua enemmänkin.- AnonyymiUUSI
Tämä. Palstalla lynkataan vaikka kirjoittaisi arjen piristäjistä. Sen ei pitäisi loukata ketään, jos käyttäytyy ihmisiksi eikä tunge kenenkään iholle väkisin esim. Töissä. On vaan ystävällinen kuten muillekin.
Ihan normaalia! Töissä on joskus niin tylsää. Siellä toki vietetään toki suuri osa arjesta niin ei se ole ihme jos löytyy pareja.
- AnonyymiUUSI
Viisauden hammas....
- AnonyymiUUSI
Valtaosa kiinnittänee huomionsa kaikenlaiseen tyhjänpäiväiseen, kuten tisseihin tai perseeseen. Ne, jotka kiinnittävän huomionsa mihinkään järkevän, saati sitten sellaiseen mihin haluaisin huomiota kiinnitettävän lienevät ikävän harvassa.
- AnonyymiUUSI
Joo, korvien väliin ja luonteeseen. Suuri ihme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No juu, voihan noihinkin kai jotenkin huomionsa kiinnittää, mutta ainakaan itselläni ne eivät sellaisenaan näy ulospäin ja kumpaiseenkin tarkemmin tutustuminen vaatii pidempää tuntemista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei siinä mitään. Hyvä kai se vain on, että tyhjänpäiväiset kiinnittävät huomionsa mainittuihin tyhjänpäiväisyyksiin. Jyvien seulominen akanoista on huomattavan paljon helpompaa.
- AnonyymiUUSI
minä olen "Dootti", siis joku tarkoittaen idiootia joku ikävä-palstalla olenpi siis Del Dooti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256649MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575723Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.834457NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun904345Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1384154Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841476- 3711351
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a291288- 811287
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?381034