”Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.”
Ilm 3:5
Elämän kirja
Anonyymi-ap
6
242
Vastaukset
- Anonyymi
Valkeat vaatteet sopiikin työtä vieroksuville haaveilijoille, kuten Jeesuskin oli. Ja hihat solmuun selän taakse.
Missä niin lukee että jeesus oli haaveilija, sun omasta päästä on epä asiallista kirjoitusta.
- Anonyymi00002
Kunnia ja kiitos Jumalslle!
- Anonyymi00003
Valkea vaate on Pyhä Henki, joka takaa pelastuksen, se on Jumalan antama sinetti eikä ihmisen omat epätoivoiset teot ja niiden puolustaminen.
- Anonyymi00005
mutta jos jollain on sama nimi eli toista nimeä myöden ? joku saatana luulee siksi minua täällä netti maailmassa 🤣🤣🤣onneks on hieman eri ikäinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233