Mies pukeutui ihan kamalasti josta mainitsin usein. Jostai varustelekasta ostettuja muka hienoja vaatteita.
Nyt vaihtoi tyyliä ja on kuin joku keikari.
Osti mustat chinot, mustan kauluspaidan, liivin, pitkän takin ja wingtip bootsit. Nyt ei kehtaa kulkea kun erottuu maalla joukosta. Moni kysyy onko juhliin menossa.
Olisin toivonut farkkuja ja siistiä paitaa kun ollaan kuitenkin ihan duunareita eikä mies ole kovin pitkäkään noihin vaatteisiin.
Mitä mieltä?
Miehen kamala tyyli
Anonyymi-ap
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä on joku identiteetti ongelma. Murrosikäinen. "katsokaa mua" henkilö vaikka ei mitään mielenkiintoista olekaan.
- Anonyymi00004
Anna miehen pukeutua niinkuin itse haluaa. Huomauttelu ja kommentointi henkilökohtaisista asioista aiheuttaa suhteelle enemmän haittaa kuin se, että hyväksyt hänen tyylinsä. Et varmasti itsekään pidä siitä että sulle huomautellaan sun pukeutumisesta. Kyllä aikuinen on itsetietoinen omista vaatteistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362