Mies pukeutui ihan kamalasti josta mainitsin usein. Jostai varustelekasta ostettuja muka hienoja vaatteita.
Nyt vaihtoi tyyliä ja on kuin joku keikari.
Osti mustat chinot, mustan kauluspaidan, liivin, pitkän takin ja wingtip bootsit. Nyt ei kehtaa kulkea kun erottuu maalla joukosta. Moni kysyy onko juhliin menossa.
Olisin toivonut farkkuja ja siistiä paitaa kun ollaan kuitenkin ihan duunareita eikä mies ole kovin pitkäkään noihin vaatteisiin.
Mitä mieltä?
Miehen kamala tyyli
Anonyymi-ap
3
275
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä on joku identiteetti ongelma. Murrosikäinen. "katsokaa mua" henkilö vaikka ei mitään mielenkiintoista olekaan.
- Anonyymi00004
Anna miehen pukeutua niinkuin itse haluaa. Huomauttelu ja kommentointi henkilökohtaisista asioista aiheuttaa suhteelle enemmän haittaa kuin se, että hyväksyt hänen tyylinsä. Et varmasti itsekään pidä siitä että sulle huomautellaan sun pukeutumisesta. Kyllä aikuinen on itsetietoinen omista vaatteistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381