Katkeruus muuttaa ihannekuvaa

Anonyymi-ap

Olen huomannut itsessäni suuren muutoksen, mihin katkeruus toimii polttoaineena. Tottakai ihannenainen on söpö. Söpö tarkoittaa yksinkertaisesti seksikästä naista, jolle on helppo puhua.

En ole sillä tavalla huomion puutteessa, että en olisi koskaan saanut huomiota vaan päinvastoin. En tiedä suuntaa, mistä en olisi saanut kehuja.

Mutta naisten ghostaaminen ja kylmä kohtelu minua kohtaan jättää jäljen. Tiedän, mies ei ole silloin rautaa, jos tämä jättää jäljen. En silloin kaipaa enää vain ulkonäköä vaan oikeaa kohtaamista. Miksi minun täytyy katsoa 10 vuotta vanhempia naisia, että minut voidaan kohdata pelkkänä ihmisenä ilman ylitsepääsemättömiä odotuksia? En ole mikään filmitähti vaan pelkkä tavallinen ihminen. Minusta tuntuu, että naiset menevät ohitseni vain sen takia, koska luulevat minun olevan tavoittamattomissa. Ihan hirveää.

Lämpöisintä kohtelua olen saanut vain rikkailta naisilta, joten näihin jaksa enää antaa aikaa ja huomiota. Olen väsynyt kylmyyteen, olen väsynyt naisten arkuuteen minua kohtaan, olen väsynyt siihen raakuuteen. Raakuus tarkoittaa juuri sitä arvottomuuden tunnetta, joka jää kylmästä kohtaamisesta. Aina olen lähestynyt kaikella kunnioituksella ja arkuudella. Ei saa laittaa pahasti takaisin, koska se vaikuttaa kaikkien naisten maineeseen pitkällä aikavälillä. Sitten kehtaatte kysyä missä kaikki miehet? Ne etsii kypsää naista, joka kunnioittaa kaikkia miehiä.

Katkeruus on sairaus, jota olen yrittänyt hoitaa. Ainoa lääke on kuuma puuma. Sellainen osaa käsitellä miestä mielensä mukaan, mutta arvokkaasti kaikella kunnioituksella. On eri asia kohdata mies arasti ghostaten kuin itsevarmasti kohdaten.

Ihannenainen:
-Itsevarma
-Panostaa ulkonäköönsä
-Yli 40 vuotias
-Rikas
-Kohtaa mua ihmisenä
-Antaa rohkaisevat pakit

Huonot kokemukset:
-Ghostaa
-Ujostelee
-Ihailee mua kuin filmitähteä
-Persaukinen keittiöfilosofi
-Huonoa luonnetta ei korjaa ulkonäkö
-Pakit tuntuvat kylmältä rätiltä

3

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihannenainen siis:

Rikas...

Siinä se tulikin. Rikas mies huolehtii naisesta kuin naisesta.

• Anonyymi

Jep…. Eipä kiinnosta, sorry

• Anonyymi

Niin mikä tässä oli se varsinainen onkelma tai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4169
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2634
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2382
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1436
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      946
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe