Huomasin, että Avustajaklinikalla on rekry auki duunitorissa. Haluaisin hakea avustajaksi, mutta olisi kiva kuulla, jos jollain olisi kokemuksia kyseisestä firmasta. Työllistyykö hyvin? Miten viestintä sujuu yms.. Itselle entuudestaan täysin vieras..
Kokemuksia Avustajaklinikasta työnantajana
6
293
Vastaukset
- Anonyymi
En suosittele sinne hakemaan
- Anonyymi
Avustajaklinikka en suosittele minä
- Anonyymi
Niitä työntekijöitä ei oikeesti kiinnosta. Jos soitat sinne ja kyselet lisätietoja nii hirveällä kiireellä ja äänenvoimakkuudella saa vaan kuulla että nettisivuilta löytyy ohjeet. Jäänyt firmasta sellanen kylmä kuva. Avustajia otetaan liukuhihnana hirvee liuta whatsapp ryhmään ja töitä ei edes ole tarjolla.
- Anonyymi
Moni on löytänyt aarre avustajien kautta nopeasti avustettavan. Itse suosisin heitä tai onni hoivaa, josta tutut löytäneet töitä...
- Anonyymi
Minulla avustajaklinikka kokemuksia on huono. Mä koittanu laittaa paljon työhakemus, mutta ei mitään tule takaisin. Mä yritän oppia parempi suomen kieli, mutta tuntuu niinku työhaussa vähän syrjiä ihmistä joka ei hyvin puhu suomi.
- Anonyymi
He antavat ihan toisellaisen kuvan kuin totuus on. Hallinnossa olevat työntekijät vaihtuvat ihan kokoajan ja aina uudet rekrytoijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941