Moikka! 🙋♀️
Selaillin tossa Insta-juttuja ja törmäsin bulilla.comin Domppa-mallistoon, ja tuli ihan semmonen että “okei, tää näyttää oikeesti aika hyvältä”.
Niissä on sellaista pientä luksusvibaa ja rohkeutta, mitä ei yleensä suomalaisissa vaatteissa näy.
Ja pakko sanoa – musta on jopa vähän hauskaa, miten se logo tuo mieleen sen yhden kuuluisan samppanjamerkin lookin. 😅
Sellanen pieni pilke silmäkulmassa -meininki.
Onko kukaan teistä tilannut Domppa-mallistosta mitään?
Miten laatu ja värit on livenä?
Oon vähän miettiny yhden paidan tilaamista, mut ennen kun klikkaan “osta”, ois kiva kuulla kokemuksia. ✨
Kiitti jo etukäteen jos joku jaksaa vastailla! 💛
Onko kukaan nähnyt bulilla.comin uutta Domppa-mallistoa? Mielipiteitä?
2
164
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin jotain Domppa kamoja jo joskus 2018 ja ihan hauska et toi merkki on tullut takas ja ihan hyvä ettei oo enää niin sellainen raffi niin ku oli ennen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5112404Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661393Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831330- 951242
- 1371218
- 1051098
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133974- 48900
- 47841
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780