Onko sulla nainen

Anonyymi-ap

Päässä vikaa ja pahasti, kun tänne kirjoitat esiintyen miehenä ja yrität sotkea toisten asioita.
Teet sitä myös irl.

Onneks tein viisaasti ja poistin sut elämästäni.

54

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Samaa miettiny miksi joku tekee tuollaista.
      Olis kyllä oikein mukavaa tietää syy miksi
      joku halusi sotkea ja tuhota kaiken.
      Ja sekin että kuka se joku on.
      Myös se olis mukavaa että saisi jonkun kanssa selvittää kaikki asiat mitä joku sotki.....

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja voi olla tyytyväinen mikäli omassa tilanteessaan kaikki jäi yrittämiseksi,
        mun kohdalla ei vaan tuhosi kaiken.
        Eikä pelkästään multa vaan.......

(jatkoa edelliseen)

• Anonyymi
        UUSI

"Temukeppi", jäitkö jo itte sotkuistas kii, vai kuka viestejäs puolitteli?
        On nimittäin ennenkin siel Kouvolan seudulla tapahtunu, vaikka mä en asu lähelläkään. ;)

Operaattorilta tuli txt-viesti, mut mulle asti ei tullu ku puolet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Temukeppi", jäitkö jo itte sotkuistas kii, vai kuka viestejäs puolitteli?
        On nimittäin ennenkin siel Kouvolan seudulla tapahtunu, vaikka mä en asu lähelläkään. ;)

Operaattorilta tuli txt-viesti, mut mulle asti ei tullu ku puolet.

Voi että, en kyllä tiedä mistä selität edes.
        En oo lähelläkään Kouvolaa edes.
        Ihan kehä kolmosen sisällä oon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että, en kyllä tiedä mistä selität edes.
        En oo lähelläkään Kouvolaa edes.
        Ihan kehä kolmosen sisällä oon.

"12x18" ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"12x18" ;)

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓⁉️⁉️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓⁉️⁉️

"Syötä vähintään 15 merkkiä". 3 arkkia. ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Syötä vähintään 15 merkkiä". 3 arkkia. ;)

Ei nyt vaan aukee sun höpinä mulle.
        Helpompi olis jos laittaisit vaikka viestin mulle tai soitat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"12x18" ;)

Aika mielenkiintoista kun mun viimeisin tekstari on lähetetty klo 12:18........

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika mielenkiintoista kun mun viimeisin tekstari on lähetetty klo 12:18........

Mun ei ainaka sun tekstareitten vastaanottaja pitäis olla. Vai "harrastatko" soitonsiirtoja toisten numeroilla? ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ei ainaka sun tekstareitten vastaanottaja pitäis olla. Vai "harrastatko" soitonsiirtoja toisten numeroilla? ;)

En tietääkseni.
        Tosin katoilee matkalla mitä pitäis olla tullut
        tai mennyt johkin... Outoa...
        En kyl tajua kui soitonsiirto liittyy tekstariin.
        Enkä kyl mitään muutakaan sun jutusta.
        Ehkä vaikuttaa sekin kun en tosiaan oo kunnossa
        :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos sun ei pitäis olla mun txt saaja niin mitä sit aluks sellasta sanoit?

• Anonyymi
      UUSI

Et kai oikeasti kuvittele että joku esiintyy täällä miehenä ? Ja sen takia poistat elämästä! Ymmärräthän että tämä palsta on kokk suomen käytettävissä. Haloo

• Anonyymi
        UUSI

Tollanen on vielä vähäistä mitä joku sai jonkun uskomaan toisesta henkilöstä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tollanen on vielä vähäistä mitä joku sai jonkun uskomaan toisesta henkilöstä.

Älkää oikeasti olko noin vainoharhaisia. Ajatelkaa että kuvittelette jokun ihan toisen tekstit jonkun tutun kirjoittamiksi. Oikeasti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää oikeasti olko noin vainoharhaisia. Ajatelkaa että kuvittelette jokun ihan toisen tekstit jonkun tutun kirjoittamiksi. Oikeasti

Turha mulle noin sanoa.
        Tohon suuntaan on ollut jotain täällä,
        esitti toista henkilöä ja ei mitenkään hyvässä mielessä, sekä sai jonkun uskomaankin että
        joku tietty kirjoittelee sitä sun tätä pskaa
        vaikkei niin ollutkaan.
        Ihan tarkoituksellisesti!
        Eikä taida ikävä kyllä olla kyse ihan vaan näistä pelkästään palstakirjoituksista kaikessa.
        Ja ei en ole harhainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Turha mulle noin sanoa.
        Tohon suuntaan on ollut jotain täällä,
        esitti toista henkilöä ja ei mitenkään hyvässä mielessä, sekä sai jonkun uskomaankin että
        joku tietty kirjoittelee sitä sun tätä pskaa
        vaikkei niin ollutkaan.
        Ihan tarkoituksellisesti!
        Eikä taida ikävä kyllä olla kyse ihan vaan näistä pelkästään palstakirjoituksista kaikessa.
        Ja ei en ole harhainen.

Jaha vai niin. En ikinä menisi uskomaan mitään täällä jonkun kirkirjoittamaksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha vai niin. En ikinä menisi uskomaan mitään täällä jonkun kirkirjoittamaksi

No joku täältä meni uskomaan.
        Mutta myös joku jolle väitettiin irl niiden olevan.
        Mielenkiintoista myös kuinka tänne ilmaantuu asioita yksityisistä, siis irl viesteistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No joku täältä meni uskomaan.
        Mutta myös joku jolle väitettiin irl niiden olevan.
        Mielenkiintoista myös kuinka tänne ilmaantuu asioita yksityisistä, siis irl viesteistä.

Siinä kohtaa mennään jo tietomurron puolelle, jos palstalle ilmestyy yksityisesti käytyjä keskusteluja eikä kyseessä ole hän, jonka kanssa kyseinen viesteily on kirjoitettu tai puhuttu.

Ei sen puoleen - kyllä välillä minunkin selkäpiitä karmii, kun irl keskustelukumppani siteeraa palstakeskusteluja tai latelee suurinpiirtein kuluneen kuukauden somefeedeihin eksyneet reels aiheet vaikka satunnaisiahan ne ovat vaikka samat teemat toistuisivatkin tiuhaan. On sitäkin sattunut, että kontolle kaadetaan vastuuta viesteistä, jotka eivät ole olleet kirjoittamiani. Pari-kolme vuotta aiemmin, joku viesteili jatkuvasti valkoisesta autosta, jota hän yritti bongailla mennen tullen. Ei ollut minun kirjoitteluani, mutta ilmeisesti oletettiin olevan.

Mutta palstoista se, että mitään mikä on palstoille kirjoitettu, ei pitäisi liittää yhteenkään irl persoonaan. Varmin tapa paskoa kaikki ihmissuhteet. Tosin myös he, jotka olettavat kommenttien olevan jonkun tuntemansa kirjoittamia, saattavat hyvinkin paskoa kyseisen ihmisen elämän.

korjaa aiempaa sanomaani. Kyllä. Ihmisen ihmissuhtetia ja elämää saa hyvinkin sabotoitua palstan välitykselle. Kirjoittaja ei sitä välttämättä tee, mutta hänen kirjoituksiaan irl tuttuihin liittävät, saattavt hyvinkin aiheuttaa vahinkoa. sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kohtaa mennään jo tietomurron puolelle, jos palstalle ilmestyy yksityisesti käytyjä keskusteluja eikä kyseessä ole hän, jonka kanssa kyseinen viesteily on kirjoitettu tai puhuttu.

Ei sen puoleen - kyllä välillä minunkin selkäpiitä karmii, kun irl keskustelukumppani siteeraa palstakeskusteluja tai latelee suurinpiirtein kuluneen kuukauden somefeedeihin eksyneet reels aiheet vaikka satunnaisiahan ne ovat vaikka samat teemat toistuisivatkin tiuhaan. On sitäkin sattunut, että kontolle kaadetaan vastuuta viesteistä, jotka eivät ole olleet kirjoittamiani. Pari-kolme vuotta aiemmin, joku viesteili jatkuvasti valkoisesta autosta, jota hän yritti bongailla mennen tullen. Ei ollut minun kirjoitteluani, mutta ilmeisesti oletettiin olevan.

Mutta palstoista se, että mitään mikä on palstoille kirjoitettu, ei pitäisi liittää yhteenkään irl persoonaan. Varmin tapa paskoa kaikki ihmissuhteet. Tosin myös he, jotka olettavat kommenttien olevan jonkun tuntemansa kirjoittamia, saattavat hyvinkin paskoa kyseisen ihmisen elämän.

korjaa aiempaa sanomaani. Kyllä. Ihmisen ihmissuhtetia ja elämää saa hyvinkin sabotoitua palstan välitykselle. Kirjoittaja ei sitä välttämättä tee, mutta hänen kirjoituksiaan irl tuttuihin liittävät, saattavt hyvinkin aiheuttaa vahinkoa. sivusta

Jep, mut minkäs teet vaik kuin ois tietomurto.

Mun väitettiin ajaneen jonkun päälle ja paljon muutakin... En ajanut autoa koko 2000 luvulla 🙃
        Mun kirjoituksiks laitettiin vaikka mitä täällä.
        Mun väitettiin olevan joku ihan toinen kun oon.
        Elämä tosiaan saatiin sotkettua ja pahasti,
        syytä En tiedä miksi.
        Eikä vaan mun.
        No enää ei oo mitään jäljellä.

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka joku voi esiintyä miehenä IRL?

• Anonyymi
        UUSI

Helposti, valehtelemalla ja käyttäen esim jonkun muun kuvia jne....

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä naamari pitää olla!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä naamari pitää olla!

Eikä kannata pukeutua mekkoon tai muuten kovin naisellisesti.
        Tekoviikset auttaa myös.

• Anonyymi
      UUSI

Älä nyt. Eiköhän se ihan kaverina vaan yritä auttaa!

• Anonyymi
        UUSI

Kerrotko kenestä sanot noin ja kenelle?

• Anonyymi
        UUSI

Nii vissii

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko kenestä sanot noin ja kenelle?

En!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En!

Mikä teitä vaivaa kun kuvittelette ihmisiä tänne?

• Anonyymi
      UUSI

En oo ikinä palstaillu miehenä. Mut en myöskään maininnu olevani nainen, ellei kommentointi sitä oo erikseen tarvinnu.
      IRL jos joku mua mieheks luulee, ni se on kyl sitte hänen häpeensä. :D

• Anonyymi
      UUSI

Se on se psykopaatti muija. Haluaa sotkea kaikkien suhteet.

• Anonyymi
        UUSI

Kerrohan kuka se tuollainen on kun kerran tiedät.

• Anonyymi
        UUSI

Karsee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan kuka se tuollainen on kun kerran tiedät.

Sivusta vastaan että ainakin A on sotkenut jo neljän parin suhteen. Muutamat heistä ovat toki palanneet lopulta takaisin yhteen.

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka kukaan voisi sotkea muiden- tai omis suhteitaan palstan kautta. Tai no lähiseudun porukka vaikuttaa lukevan palstaa hyvinkin tiuhaan, mutta silti. Yleinen keskustelu on yleistä keskustelua ja olisi todella turhaa ja surullista, jos palstakeskuteluista vedetään johtopäätöksiä irl suhteiden osalta.

• Anonyymi
      UUSI

Sama, joka väittää toisten omaisuutta omakseen?

• Anonyymi
        UUSI

Vaarallinen on

• Anonyymi
      UUSI

Joku mies nais miekälie. Sellanen tosi elämän känselöijä joka piiloutuu sohvien alle ja viilettää naisten toppatakissa liepeet lepattaen.

• Anonyymi
        UUSI

anteeksi mitä sanoit syöneesi 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

anteeksi mitä sanoit syöneesi 🤣

Sä ainaki söit toisten Ankkoja. Kuulemma. ;)
        AA#7500

• Anonyymi
      UUSI

Persoonallisuushäiriöiset ei syytä tarvitse!

• Anonyymi
        UUSI

Jep. Ne vaatii vaa parasta filettä, mut mepä ei anneta.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö kaikilla ole jotain vikaa jotka nämä sivut vaivautuu avaamaan elämässään vähintään ja joillekin on apua johonkin ongelmaan kun lueskelevat jopa niitäkin kirjoituksia joissa ei ole järjen hiventäkään

• Anonyymi
        UUSI

Mikä se sinun ongelma mahtaa olla?

• Anonyymi
      UUSI

Mieheksiluulija vauhdissaan.

• Anonyymi
        UUSI

Toisinaan kyllä pukeutui mieheksi,on ammatti muuttuja!otappa tuosta selvää,pnko mies vai nainen?????? Turvapaikkaa pitää lähteä hakemaan,vaikka venäjältä!

• Anonyymi
      UUSI

Jep. Saman huomannut joku kyllä sekaisin.

• Anonyymi
        UUSI

Haistakaa paska, kiusaajat!olette itse täällä melkein ainoat,jootka yritätte sotkea toisten asiat!tuo yks kaheli valehtelee toisidta,kulkee perässä pahuuksia tehden,kyllä tuolle pitäis jotain hoitoa saada,muuten kanssa eläjillä on karmeet elämät!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haistakaa paska, kiusaajat!olette itse täällä melkein ainoat,jootka yritätte sotkea toisten asiat!tuo yks kaheli valehtelee toisidta,kulkee perässä pahuuksia tehden,kyllä tuolle pitäis jotain hoitoa saada,muuten kanssa eläjillä on karmeet elämät!

Sairaat kuuluu yhteiskunnan huoltaa,ettei heistä olis vaivaa kanssa eläjille!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaat kuuluu yhteiskunnan huoltaa,ettei heistä olis vaivaa kanssa eläjille!

On ilmeisesti azettunut lähelle kiusaamaamaansa ihmistä azumaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On ilmeisesti azettunut lähelle kiusaamaamaansa ihmistä azumaan!

On kaiken lisäkdi kaksoiskansalainen!,miten saa täällä rääkätä aitoa suomalaista!?ihmiset tietää kuka tämä ihminen on,kaiken on tuhonnut tältä kiusaamaltaan ihmiseltä!ei tervettä toimintaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti oli muuten miehelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On kaiken lisäkdi kaksoiskansalainen!,miten saa täällä rääkätä aitoa suomalaista!?ihmiset tietää kuka tämä ihminen on,kaiken on tuhonnut tältä kiusaamaltaan ihmiseltä!ei tervettä toimintaa!

Kerro nyt ihmeessä kuka se ihminen onko muka.

• Anonyymi
      UUSI

Ladyboy taitaapi olla toi gubbe!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5446
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3045
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      124
      2343
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1965
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      22
      1905
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1810
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      5
      1450
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1425
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1422
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1294
    Aihe