Olen 46 v. avovaimo, ja mulla on aisuri mies. Monenlaisia fetissejä kokeilleena ja sessioissa olleena, olen tyttyväinen nykeiseen sopimusperäiseen seksiin. Joka kuudennen viikon viikonloppuna olen täysin mieheni käskyvallan alla, siis leikisti, mutta mulle sopii. Yhden vuorokauden ajan tahtoni on mieheni taskussa. Rakastan FreeUse fetissiä, Googlatkaa, en ala tässä selittämään mitä kaikkea se sisältää.
FreeUse Wife ja Cuckold
9
669
Vastaukset
- Anonyymi
Onko cock old hyvä, vai parasta ennen mennyt
- Anonyymi
Googlasin ja katsoin tuollaisesta kuvatun tuben. Mielenkiintoista leikkiä.
- Anonyymi
Kimppa seksiä myös..kö, tuon yhteydessä ? Jos olisin rohkeampi, niin kokeilisin.
- Anonyymi
Ällöttää pelkkä ajatuskin moisesta puuhasta!
- Anonyymi
Taatusti tuollainen fetissi ei kaikille ole mieleen. Ja on siinä huonojakin puolia yleisesti... mutta kyllä sitä harrastetaan paljon enemmän, kuin mitä siitä kertoillaan. Kuka nainen kehtaa kertoa, että olin esim. pikkujouluissa kaikkien vapaasti pantavana ?
- Anonyymi
No eiköhän sanasta free use jo englantia osaavat ymmärrä mitä tarkoittaa mu kerrotaan ny niillekin jotka ei oikeasti ymmärrä tarkoittaa sitä että nainen on aina vapaasti miehensä käytettävissä panoon kun miehestä siltä tuntuu ei toisinpäin miksi koska en tiedä ainakaan ketään toista miestä joka onnistuisi saamaan seisomaan naisen tätä koskettaessa ei toki pelkkä kosketus riitä mullekaan naisen tarvii sitä haluta itsekkin mu onnistun suoriutuun siitäkin pelkästä velvollisuuden tunnostakin ja lapsiperheissä lähes sula mahdottomuus riippu tietysti mitä lapselleen/lapsilleen haluaa opettaa
- Anonyymi
Mistäpäin olet? Läheltä Helsinkiä?
- Anonyymi
Tuo FreeUse Milf fetissi on myös kimppaseksiä.
- Anonyymi00009
Ei onnistu parisuhteessa joissa on lapsia riippuu toki millaisen mallin haluaa lapsilleen antaa ja hyvä muistaa lapset puhuvat kavereilleen ja saattavat tokasta ääneen kaupan kassalla jos ei kestä sitä häpeämättä ni en suosittele fetissinsä jokaisella ja jos teillä toimii tuo järjestely ni eipä siinä pitäs olla kellään mitään varaa sanoa mitään monet kun elää mielummin niissä toimimattomissa parisuhteissa joissa tekevät itsestään onnettomia ja niin myös annetaan lapselle/lapsille malli parisuhteesta lapset usein päätyvät samankaltaisiin parisuhteisiin kuin vanhempansa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi304993Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2604797Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä514407Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos662400Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461828Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont171738Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva131452- 1051437