Jos kävisi niin että olisi pakko ottaa tatuoitu nainen, niin yksi perinteisen tikkuaskin kokoinen tatska saa olla paikassa jossa mikrobikinit sen piilottaa.
Millä tavoin tatuoidun naisen hyväksyisit av(i)ovaimoksesi?
21
197
Vastaukset
- Anonyymi
Tatuoitu on aina tatuoitu. Ei pääse koskaan taivaaseen. Ei vaikka sen poistaisi. Se on synnillä ja pahuudella pilattu liha.
- Anonyymi
Olen pakana.
- Anonyymi
Olisin vastannut jotain järkevää, mutta yllä oleva uskonhörhö pilasi sen.
Eikös se ollut niin, että joka toisen tuomitsee, ei itse pääse taivaaseen?
Tatuoinnista en minäkään tykkää, mutta eri syistä kuin joku uskoon hurahtanut!- Anonyymi
Elämä on valintoja. Jokaisen pitää tehdä omansa. Palsta on mielipiteitä varten. Siihen on meillä kaikilla oikeus. Vastuu on miten vastaukset ottaa vastaan on kuulijan. Suomalaiselle kolisee parhaiten provokaatio. Pysyy pannu kuumana😉😁
- Anonyymi
Huolisinko miehen, joka mesoaa toisten tatuoinneista? En todellakaan huolisi.
Ai niin ja minulla ei ole tatuointeja, enkä ole koskaan sellaista harkinnut.- Anonyymi
Eikö miesten asettamia ehtoja, naisten ihon tatuoimiseen liittyen, ole mitään syytä kartoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö miesten asettamia ehtoja, naisten ihon tatuoimiseen liittyen, ole mitään syytä kartoittaa?
Onko joku sitten muka kieltänyt? Hyvähän se on, että ilmaisevat itsensä. Miten sellaista muuten osaisi välttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku sitten muka kieltänyt? Hyvähän se on, että ilmaisevat itsensä. Miten sellaista muuten osaisi välttää?
Ymmärsin niin, että "mesoaa toisten tatuoinneista" olisi meta-emootion triggeröimä epähyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin niin, että "mesoaa toisten tatuoinneista" olisi meta-emootion triggeröimä epähyvästi.
Vai sellaista ymmärsit. Eipä se mitään.
- Anonyymi
Itse en ajattele tatuointeja ollenkaan alussa, mut onhan se juttu, jota täytyy sitten punnita jatkossa, jos luonteet synkkaa? Haluan ajatella aina luomusti lähtökohtaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ajattele tatuointeja ollenkaan alussa, mut onhan se juttu, jota täytyy sitten punnita jatkossa, jos luonteet synkkaa? Haluan ajatella aina luomusti lähtökohtaisesti.
Hyvä, että olet rehellinen Ihminen, joka "punnitsee tatuointeja", juu ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aina tehnyt omat valintani itse, enkä varsinkaan kuuntele jonkun miehen minulle asettamia ehtoja.
- Anonyymi
Perhonen alaselässä on ihana
- Anonyymi
Ja sydän pimpin yläpuolella unohtui mainita! Se on paras!
- Anonyymi
Jos minun tatuoinnit jotain miestä häiritsee, niin se on sitten väärä mies minulle.
- Anonyymi
Minä olen aina ollut kiltti ja uskollinen nainen, pari tatuointia ei ole minua pahentanut. En oo mikään jännä-nainen.
- Anonyymi
Katselin tänä vuonna uimarannoilla aurinkoa ottaneita heteropariskuntia sekä yksin olevia naisia, joko lapsineen tai ilman, joka päivä kun aurinko paistoi, varmasti satoja pareja ja satoja yksinolevia naisia. Havaintoja:
• Nainen joka oli miehensä kanssa, oli lähes poikkeuksetta tatuoimaton, riippumatta oliko mukana lapsia vai ei, ja riippumatta siitä oliko mies tatuoitu.
• Kun mies ja nainen olivat tatuoituja, vain muutamalla parilla oli lapsia mukana, näitä pareja oli erittäin vähän vain.
• Pareja joissa nainen oli tatuoitu mutta "mies" ei, oli vain kaksi, "mies" oli kummassakin ujo nuori hintelä veltto pitkähiuksinen hipin tapainen.
• Lähes kaikki naiset, jotka olivat yksin lapsensa kanssa, olivat tatuoimattomia ja heillä oli "säädyllinen" uima-asu.
• Suurin osa tatuoidusta naisista oli pukeutunut paljaspakarabikineihin, ani harvalla oli lapsia mukana.
• Naisparit/ryhmät jossa nuoria naisia erosivat siinä, että tatuoiduilla oli paljaspakarabikinit, tatuoimattomilla useimmiten "säädyllinen" uima-asu. Kellään ei lapsia mukana.
Selvästikin, tatuoimaton nainen saa miehen sekä lapsia, tatuoitu vain erittäin harvoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin tänä vuonna uimarannoilla aurinkoa ottaneita heteropariskuntia sekä yksin olevia naisia, joko lapsineen tai ilman, joka päivä kun aurinko paistoi, varmasti satoja pareja ja satoja yksinolevia naisia. Havaintoja:
• Nainen joka oli miehensä kanssa, oli lähes poikkeuksetta tatuoimaton, riippumatta oliko mukana lapsia vai ei, ja riippumatta siitä oliko mies tatuoitu.
• Kun mies ja nainen olivat tatuoituja, vain muutamalla parilla oli lapsia mukana, näitä pareja oli erittäin vähän vain.
• Pareja joissa nainen oli tatuoitu mutta "mies" ei, oli vain kaksi, "mies" oli kummassakin ujo nuori hintelä veltto pitkähiuksinen hipin tapainen.
• Lähes kaikki naiset, jotka olivat yksin lapsensa kanssa, olivat tatuoimattomia ja heillä oli "säädyllinen" uima-asu.
• Suurin osa tatuoidusta naisista oli pukeutunut paljaspakarabikineihin, ani harvalla oli lapsia mukana.
• Naisparit/ryhmät jossa nuoria naisia erosivat siinä, että tatuoiduilla oli paljaspakarabikinit, tatuoimattomilla useimmiten "säädyllinen" uima-asu. Kellään ei lapsia mukana.
Selvästikin, tatuoimaton nainen saa miehen sekä lapsia, tatuoitu vain erittäin harvoin.Vai sellaista. On se kumma sitten, että aivan jokaisella tuntemallani naisella, jolla on tatuointi, on sekä mies (ihan tavallinen miehen näköinen mies, ei tarinassasi kuvatun kaltaista), että lapsia.
- Anonyymi
Näitä lukiessa tulee aina mieleen, että olisi pitänyt ottaa pari tatuointia. En missään tapauksessa halua miestä, joka uhraisi yhtään ajatusta naisen tatuoinneille.
- Anonyymi
Tekopyhää tuollainen kun joku tuomitsee
tai arvottaa tatskojen perusteella toisia.
Ei tietenkään niistä tarvii muiden tykätä.
Olis aika täydellistä että tuollein ajatteleva
sekä tuomitseva rakastuisi täysin johonkuhun
ja sitten hupsista keikkaa sillä olisikin (iiiiso) tatuointi jossain mikä ei kesällä pysy piilossa.
Paitsi jos mies alistaa ja pakottaa pukeutuu säkkiin.
(Niillä tatskoilla voi muuten olla jokin tärkeä tarkoitus esim koodi sairaudesta tms) - Anonyymi
Enpä oikein pysty näkemään yhteisiä tekijöitä tatuointien ja vaimonvalinnan välillä, jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki732813Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752348Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752198Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä32095Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51534Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101449- 831237
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81100- 691087
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191034