Nuoletko lautasen, jos siinä on ollut vaikka herkullista jäätelö, kakkua tai lihaa?
Itse tulee kyllä nuoltua lautasen, sehän osoittaa, että syötävä on ollut herkullista, kun lautasen lopuksi nuolee.
Ei se sitä tarkoita, että ruokaa oli liian vähän ja on vielä lautanenkin nuoltava.
Myös litran jäätelköpaketin pakkauksesta nuolen jäätelöt.
Lautasen nuoleminen
48
378
Vastaukset
- Anonyymi
En nuole. Lapset tekee niin. Näin väitti ainakin isäni vihaisena, ettei tässä talossa nassuteta ja eletä kuin sikoina.
- Anonyymi
Nuolen aina lautasen, jos on mustikka- tai metsämarjakeittoa tai jäätelöä syötynä, on silloin vähemmän töhnää tukkimassa viemärikanavia.
En. Pesukone nuolee ne.
- Anonyymi
Ihanaa palstaäijä että jaksat pitää näitä hahmoja yllä
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa palstaäijä että jaksat pitää näitä hahmoja yllä
Mitä hahmoja meinanneet? Tuo on minun meikattu kuva päälle kolmekymppisenä, ihan oikeasti on ripsiväriä, kivipuuteria ja huulimaaliakin kevyesti. Eikö ookkin kaunis? 😀
Onhan se roolia ollut, tuo meikki. Minä kun en koe tarpeelliseksi meikata itseäni. Iho tuntuu likaiselle, samoin huulet ja silmät silloin.- Anonyymi
Ruokit silloin viemärirottia niillä jätöksilläsi?
Jasu2025 kirjoitti:
Mitä hahmoja meinanneet? Tuo on minun meikattu kuva päälle kolmekymppisenä, ihan oikeasti on ripsiväriä, kivipuuteria ja huulimaaliakin kevyesti. Eikö ookkin kaunis? 😀
Onhan se roolia ollut, tuo meikki. Minä kun en koe tarpeelliseksi meikata itseäni. Iho tuntuu likaiselle, samoin huulet ja silmät silloin.Nyt on meikitön naama. Taidan pysyä tässä. Realistisempaa kuvaa minusta tuskin löytyy. Siinä voi sitten rooleja pohtia kukin miten haluaa. Mä jätän roolit väliin.
Anonyymi kirjoitti:
Ruokit silloin viemärirottia niillä jätöksilläsi?
Mahtaako olla viemärirottia näissä putkistoissa. Epäilen. Nyt ruokin rottia paremmin kun moni lapsiaan, ihan lautaselle katettuna. ❤️🐁
Rakastan rottia. 😍🥰- Anonyymi
Jasu2025 kirjoitti:
Mahtaako olla viemärirottia näissä putkistoissa. Epäilen. Nyt ruokin rottia paremmin kun moni lapsiaan, ihan lautaselle katettuna. ❤️🐁
Rakastan rottia. 😍🥰Rotat tuottaa tauteja ihmisille ja pilaa lähiöitä ja sairastuttaa ihmisiä. Älä ruoki muita kuin itseäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Rotat tuottaa tauteja ihmisille ja pilaa lähiöitä ja sairastuttaa ihmisiä. Älä ruoki muita kuin itseäsi.
Kyllä ruokin. Kesyrottia ja piharottia.
- Anonyymi
Jasu2025 kirjoitti:
Kyllä ruokin. Kesyrottia ja piharottia.
Asuntojen arvot laskee ja viihtyvyystekijät huononee rottien myötä.
Anonyymi kirjoitti:
Asuntojen arvot laskee ja viihtyvyystekijät huononee rottien myötä.
Sen kun vaan. Ei ole mun murheeni.
Jasu2025 kirjoitti:
Sen kun vaan. Ei ole mun murheeni.
Enemmän mölöistä ihmisistä asumismukavuus kärsii kun rotista. Naapurin akkakin jäädyttää kissaansa 11 asteen pakkasessa ulkona, että mua vituttaa se ämmä. Jotta josoa ne rotat menis sen nurkkiin syömään kaiken. Kehun rottia sitten.
- Anonyymi
Tietenkin! Höpsöjä kyselet.
- Anonyymi
Alakoulussa nuolin vanukas rasian ja opettaja antoi jälki istuntoa. Oli kuulemma moukkamaista.
- Anonyymi
Mä sain sillä hymypoikapatsaan kotiin.
- Anonyymi
Minä tykkäsin muussata perunaa kastikkeen kanssa niin opettaja kysy kuka sikailee
- Anonyymi
Lapsena saatoin kotona, jos silmä vältti. En enää.
Mutta, mutta. Jos paketista vikat jädet, niin huom., voin nuoleksia loput, kotona neljän seinän sisällä.
Vilma - Anonyymi
Olen aivan varma, että nuo pahimmat nuolemisen kriitikot ja jälki-istuntojen antajat ynnä muut nuolevat asioita, joista he eivät kertoisi päivänvaloon.
🦄- Anonyymi
No, minäkin kerron, kun on jo iltapimeys. Shhhh.
Vilma - Anonyymi
No mitä väliä.
Eikös sitä meikata myös sen vuoksi, että näytetään muulta, kuin mitä oltaisiin ilman ulkoista painetta. Kasvatus aloitetaan kotona tai koulussa ja ruokailutavat ärsyttävät toisia. Isäkin väitti että nassutus häiritsee häntä ja muita ihmisiä. Ei tullut mieleen nousta tästä barrikadeille.
Pitäiskö mielestäsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä väliä.
Eikös sitä meikata myös sen vuoksi, että näytetään muulta, kuin mitä oltaisiin ilman ulkoista painetta. Kasvatus aloitetaan kotona tai koulussa ja ruokailutavat ärsyttävät toisia. Isäkin väitti että nassutus häiritsee häntä ja muita ihmisiä. Ei tullut mieleen nousta tästä barrikadeille.
Pitäiskö mielestäsi?Eiköhän kokemukset ohjaile, miten kandee.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä väliä.
Pitäiskö mielestäsi?Viestini pointti oli "nuolemisvastaisten" oletettu kaksinaismoralismi.
Kyllä, kannatan ruokailutapojen noudattamista.
En kuitenkaan kannata kielen käyttämisen demonisointia. Suu on ensimmäinen aistielin, jota ihminen käyttää maan päälle saavuttuaan, ja monille myös viimeinen ennen kuolemaa. Rakkaan ihmisen koskettelu kielellä on useimmille nautinnollista aikuisena. Useimmat eläimet paitsi puhdistavat itsensä ja poikasensa kielellään myös osoittavat hellyyttä nuolemalla lajitovereidensa turkkia. Ja monet nisäkkäät nuolevat muiden genitaaleja.
Kaiken tämän valossa on tekopyhää väittää, että nuoleminen olisi jotenkin kamalaa. Me ihmiset olemme vain päättäneet, että ruokaillessamme emme anna kielemme näkyä. Sille ei kuitenkaan ole mitään biologista syytä. Käsittääkseni äidit ovat joskus syöttäneet (vielä) hampaattomia lapsiaan suusta suuhun.
Että se siitä sikailusta. Biologiset faktat olisi hyvä selvittää, ennen kuin moralisoi ketään.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestini pointti oli "nuolemisvastaisten" oletettu kaksinaismoralismi.
Kyllä, kannatan ruokailutapojen noudattamista.
En kuitenkaan kannata kielen käyttämisen demonisointia. Suu on ensimmäinen aistielin, jota ihminen käyttää maan päälle saavuttuaan, ja monille myös viimeinen ennen kuolemaa. Rakkaan ihmisen koskettelu kielellä on useimmille nautinnollista aikuisena. Useimmat eläimet paitsi puhdistavat itsensä ja poikasensa kielellään myös osoittavat hellyyttä nuolemalla lajitovereidensa turkkia. Ja monet nisäkkäät nuolevat muiden genitaaleja.
Kaiken tämän valossa on tekopyhää väittää, että nuoleminen olisi jotenkin kamalaa. Me ihmiset olemme vain päättäneet, että ruokaillessamme emme anna kielemme näkyä. Sille ei kuitenkaan ole mitään biologista syytä. Käsittääkseni äidit ovat joskus syöttäneet (vielä) hampaattomia lapsiaan suusta suuhun.
Että se siitä sikailusta. Biologiset faktat olisi hyvä selvittää, ennen kuin moralisoi ketään.
🦄Selvyyden vuoksi lisään vielä, etten itse nuole lautasia, jäätelöpaketteja tai muita elintarvikkeiden säilytys- tai tarjoiluastioita. 😁
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvyyden vuoksi lisään vielä, etten itse nuole lautasia, jäätelöpaketteja tai muita elintarvikkeiden säilytys- tai tarjoiluastioita. 😁
🦄Selvyyden vuoksi todettakoon, että minä olen kirja avoinna ja sinä olet nuolija.
Ja toisin sanoen: eivät ihmiset, jotka eivät ymmärrä ajattella ensisijaisesti seksiä, ehdi pääse niille leveleille, jotka tuottavat nautintoa.
Hyvä että sekin tuli nyt selväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvyyden vuoksi todettakoon, että minä olen kirja avoinna ja sinä olet nuolija.
Ja toisin sanoen: eivät ihmiset, jotka eivät ymmärrä ajattella ensisijaisesti seksiä, ehdi pääse niille leveleille, jotka tuottavat nautintoa.
Hyvä että sekin tuli nyt selväksi.Olen eri mieltä. Syöminen on ensisijainen kieleen liittyvä nautinto. Seksuaalinen on toissijainen.
🦄
- Anonyymi
Sitä voit kysyä nais opettajalta mullan alta jos haluaa vielä tuohon jotain sanoa.
Enpä muista, koska viimeksi olisin nuollut lautasta. Joskus lapsena varmaan. 🤔
Mutta tuosta jäätelöstä.. olen kyllä nuollut litran jäätelöpakkauksen pahvikuoresta sulanutta jätskiä, mutta en silloin, jos leikkaan jäätelön paloiksi vielä riittävän kovana tai jos onnistun vaikka veitsellä tai lastalla ohjaamaan sulaneenkin jäätelön kippoon. 😊- Anonyymi
Jännä juttu, kun toiset jäätelöt ovat timantinkovia ja toisista pysty kovertamaan palloja.
Pehmeiden jäätelöiden koostumus? Suolaa?
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Jännä juttu, kun toiset jäätelöt ovat timantinkovia ja toisista pysty kovertamaan palloja.
Pehmeiden jäätelöiden koostumus? Suolaa?
VilmaEn ole jäätelöiden asiantuntija, vaikka jätskistä pidänkin. 😁 Yleensä pahvipaketeissa olevat vain leikkaan paloiksi. Muovirasioissa jäätelöstä on luontevampaa pyöritellä palloja.
Tytär oli nuorena pari kesää jäätelökioskilla töissä. Hän saattaisi tietää paremmin. 👍
- Anonyymi
Ilman muuta nuolen aloituksen luettelon lisäksi jugurttipurkin, sinnehän jää puoli desiä jugurttia. LIsäksi kakkuvuoat, kattilat ja sälitysastiat kaavin nuolijalla huolellisesti viimeistä tippaa myöten lautaselle. Siitä on hyötyä myös ettei lavuaariin tule liikaa ruoantähteitä eikä tiskikoneeseen. Pelkästään viisasta ja kielilihas joka on muutenkin vahva, pitää vahvuutensa edelleen. Siis monta hyötyä, ei yhtään haittaa. Jos kaikkialla muuten käyttäytyy vain fiksusti niin tuo mukamas sikailu on rikka rokassa.
- Anonyymi
Minä blandaan lopun jogurtista veden kanssa ja tölkissä juon sen sitten pois tyyliin jugurttijuomana.
- Anonyymi
Äidin piparitaikinaan ilmestyi aikoinaan kraatereita....
Vilma
- Anonyymi
Sitä harrastetaan näkymättömissä vissiin enemmän https://www.hs.fi/suomi/art-2000011646239.html
En nuole. Kaavin kyllä esim. jäätelökulhon tarkkaan tyhjäksi, mutta en ala nuolemaan.
- Anonyymi
Sinulla jää kielelliset lahjat sitten kokematta? Jotkut puhuvat siitä, jopa, että mitä enemmän osaa kieliä sitä pitempi on loppuelämä ja terveellisempikin. Itse käytän kieltä monenlaiseen mm. kielin jugurtit, jäätelöt, keitot jne. Joten osaan eri kieliä aika paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla jää kielelliset lahjat sitten kokematta? Jotkut puhuvat siitä, jopa, että mitä enemmän osaa kieliä sitä pitempi on loppuelämä ja terveellisempikin. Itse käytän kieltä monenlaiseen mm. kielin jugurtit, jäätelöt, keitot jne. Joten osaan eri kieliä aika paljon.
Se lusikointi ja kulhon puhtaaksi kaapiminen riittävät minulle. Astianpesukone hoitaa loput.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs Kielin kana?
Vilma
- Anonyymi
Nuolija on hyvä väline leivonta kulhon kaapimiseen ei jää taikinaa kulhoon.
Samoin soppakulhon kaapimiseen on nuolija hyvä.
Lautasen nuolin, kun oli lihapullakastiketta, niin maistui oikein hyvälle ja lasagne on myös oikein maukasta, kun loput nuolee lautaselta.
Niin hyvin saan nuoltua, että lautanen on aivan puhdas nuolemisen jälkeen. Jos suttaan sormeni ruokaan, enkä jaksa pestä käsiäni, yritän nuolla sormeni puhtaaksi.
Ei kannattaisi, koska niissä on tosi outo sivumaku.
(Tämä on niin ällöttävä juttu, että varmasti mode poistaa viestin)- Anonyymi
Syljessä on rasvaa liottavia ominaisuuksia, jos on vaikka rasvaista ruokaa luiskassa, niin sen huomaa, kun lusikkaa nuole, niin lusikka tulee puhtaaksi.
- Anonyymi
lautasen on vähän kuin aoemiwn nuoleminen syödessä, kynnenaluksen nöyhtää imeksii
- Anonyymi
nyg alkaa tuokin juyu joku *WRC-World Rally CVar -juyyu
iysr kun niin aika paljon olrn yriyuäyny autyaa masenytunriys tyyyöjä, aina ren kyllä onniistu - Anonyymi
mutta kun joas yriisi auttaa masentunutta nuoerisiosoa, niin joku Parabellum-pistoolijutyukaan ei auttaisi jos tulr uusia kouluampumisia
- Anonyymi
huolestuttavalle cähän näyttää mielestäni tuortyrn naisten masennustilakin niin joyain niin jääätelö tai jotain niin karkki-ideoitakin
kun niin joku kkk negotiator niin jotain keksiä.. - Anonyymi
Lapsena joskus nuolin jätskilautasen. Koskaan ei ole tullut edes mieleen nuolla lihaa lautaselta, kuvottava ajatuskin.
Paheeni on jogurtti yms -purkkien kansien nuoleminen.
- Sheena- Anonyymi
Sinun ei mutta miesten hyvä nuolla lautaset jogurttipurkin kannet ym eli hyvää harjoitusta että osaa tarvittaessa nuolla naista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1086369Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M883961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa393315TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72710Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6001272Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55693- 61679
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193678- 8675
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47669