No ni, eipä sitten ole enää käyttöä älypuhelimelle nuorelle. Hus hus pois täältäkin kakarat, tää on somea.
EU kieltää somen käytön alle 16 vuotiailta.
32
153
Vastaukset
- Anonyymi
Jassoo. Minä ala täällä yksikseni jutteleen.
- Anonyymi
Terve minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve minä.
Terve terve. Mistä sinä siihen tupahdit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve terve. Mistä sinä siihen tupahdit?
Oikeasta aivolohkostahan minä.
- Anonyymi
Ookko ainut yli 16 v ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasta aivolohkostahan minä.
Olet siis vasenkätinen
- Anonyymi
Se on syntiä se some
- Anonyymi
Siellä Lapualla varmasti
- Anonyymi
Jes. Täytin just 16!
- Anonyymi
Mahtaako ne EU tollot yhtään tietää mitä on some ?
- Anonyymi
Mää en oo ikinä käyttänyt
- Anonyymi
Linkki ? Vaikea uskoa, että mentäisiin täyteen kieltoon, moinen herättäisi melkoisen metakan, pikemminkin taitaa olla suositus.
- Anonyymi
Ei oo suositus, 13-16 voivat somettaa vanhempien luvalla ja valvonnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo suositus, 13-16 voivat somettaa vanhempien luvalla ja valvonnalla.
Ja vanhempia kiinnostaakin🤣🤣
- Anonyymi
Mieti itse, mikä on some, ei siinä ole selkeitä rajoja. Niinpä mitään kieltoa ei ole tulossa. Joku Pietarin pelle taas teki typerän avauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti itse, mikä on some, ei siinä ole selkeitä rajoja. Niinpä mitään kieltoa ei ole tulossa. Joku Pietarin pelle taas teki typerän avauksen.
No selitä tarkasti mitä tarkoittaa some. Et taida osata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Pietarin pelle eli trolli tekisi moisen avauksen ?
- Anonyymi
Älypuhelimella voi tehdä paljon muutakin kuin somettaa.
- Anonyymi
Voi soittaa, mutta melkein kaikki muu on somea
- Anonyymi
Jaa, on tuollainen esitys näköjään olemassa:
https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=138
Tosin: "Parlamentin päätöslauselmat EIVÄT OLE laillisesti velvoittavia". Eli Suomi voi päättää vain jättää päätöksen huomiotta.- Anonyymi
Some pitäisi kieltää kaikilta
- Anonyymi
Suomihan tekee heti lain. No se olisikin ainoa järkevä laki, mitä tähän maahan on aikaiseksi saatu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomihan tekee heti lain. No se olisikin ainoa järkevä laki, mitä tähän maahan on aikaiseksi saatu.
Missä mielessä järkevä laki ?
- Anonyymi
Onko se some vahvempaa kuin alfa pvp?
- Anonyymi
se on pedoviileille paha isku myös kun enää ei lapset pyöri joka chatissa ym ?
- Anonyymi
Hyvä kielto. Pitäisi ikäraja nostaa 18 v! Siinä onkin eu:lta ainoa järkevä teko koko olemassaolonsa aikana. Ovat pääsdeet käyristä kurkuista asialinjalle!
- Anonyymi
Ootko varma että ite oot riitävän vanha somettamaan tänne ?
- Anonyymi
Kyllä EU saa tämänkin sössittyä jollain tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä EU saa tämänkin sössittyä jollain tavalla.
Toivottavasti
- Anonyymi
Tämä S24 on myös sosiaalista mediaa, eli vaatii sitten jatkossa vahvan tunnistautumisen jotta voidaan varmistaa kirjoittajan olevan yli 15v.
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Loistavaa, pitäisi kieltää alle 18-vuotiailta, tai tehdä nuorille oma some ilman "influenssereita" jotka tekevät aivoista muusia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot14917347Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss459994Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?345836Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463190Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.152876Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252802"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562672Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling832580- 1351831
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen361809