Korkki

Anonyymi-ap

33

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hups

Ihan väärä linkki.

Piti laittamani vauvalinkki.

(pieni hetki)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Dokumentti

Kun ajelin kotiin, niin huomasin pissapoikani olevan jäässä.

Kun sanotaan, että kolikossa on kaksi puolta, niin se pitää paikkansa.

Aina

(hihitystä)

• Anonyymi

Onko siellä kesänestettä?

Jos pumppu jäätyy rikki, sen korjaus maksaa reilun satasen. Kaveri kertoi. 😇

🦄

• Anonyymi

Jäätymispiste

Kun ihminen jäätyy aloilleen, niin hänen soluistaan työntyy esiin jääpiikkejä, jotka puhkovat solukalvon. Paluuta ei ole.

Kun vedet virtaavat, niin ihminen virtaa. Aika on läsnä illuusiona itsestään. Ei ole merkitystä sillä kuka on kuka, tahi mikä mikä. Ainoastaan virta kivien ylitse sen näyttää.

Vettä ei pysäytä muu kuin kylmyys.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäätymispiste

Kun ihminen jäätyy aloilleen, niin hänen soluistaan työntyy esiin jääpiikkejä, jotka puhkovat solukalvon. Paluuta ei ole.

Kun vedet virtaavat, niin ihminen virtaa. Aika on läsnä illuusiona itsestään. Ei ole merkitystä sillä kuka on kuka, tahi mikä mikä. Ainoastaan virta kivien ylitse sen näyttää.

(hihitystä)

Joo siis

Minusta nähden olen hieman tollo, sillä sanelen huoltojampoille, mitä milloinkin tehdä.

Unohdan oleellisia asioita usein.

Luultavasti en ymmärrä mistään mitään. Mutta olen sujut sen kanssa, etten aina jaksa.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäätymispiste

(hihitystä)

Kylmyyttä ei edes ole olemassa.
        Älä höpise siellä, vaan keskity asialliseen autoiluun.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo siis

Minusta nähden olen hieman tollo, sillä sanelen huoltojampoille, mitä milloinkin tehdä.

Unohdan oleellisia asioita usein.

Luultavasti en ymmärrä mistään mitään. Mutta olen sujut sen kanssa, etten aina jaksa.

(naurua)

Muuten oli ihan kiva ilta.

Uusissa ihmisissä on juuri ne potentiaaliset ominaisuudet, joita ei tunne.

Ja jos jotain ei tunne, niin sellaisesta tulee ottaa selvää.

Kuitenkin avasin korkin ja lämmitin itselleni glögin.

Pissapoika varmaan voi hyvin sen hetken, kun se sulaa lämpimässä tallissa ilman minun jäätäviä sormiani.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten oli ihan kiva ilta.

Uusissa ihmisissä on juuri ne potentiaaliset ominaisuudet, joita ei tunne.

Ja jos jotain ei tunne, niin sellaisesta tulee ottaa selvää.

Kuitenkin avasin korkin ja lämmitin itselleni glögin.

Pissapoika varmaan voi hyvin sen hetken, kun se sulaa lämpimässä tallissa ilman minun jäätäviä sormiani.

(hihitystä)

Sää

En ole oikein koskaan ymmärtänyt sään puolelle mitään. Sää on se mikä se on. Ei sillä ole oikeastaan mitään väliä, millainen se on.

Kun kaiken mahdollisen sään olomuodon tuntee, niin osaa sen. Siitä tulee ystävä. Se ei koskaan sinua jätä, petä tai arvostele.

Ainoa huono puoli sään vaihteluissa on se että et välitä siitä, sen vaihteluista tai monimuotoisuudesta.

Sellainen virhe ei ole hyväksyttävä, tai ihmisessä on jokin perustavanlaatuinen vika.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää

En ole oikein koskaan ymmärtänyt sään puolelle mitään. Sää on se mikä se on. Ei sillä ole oikeastaan mitään väliä, millainen se on.

Kun kaiken mahdollisen sään olomuodon tuntee, niin osaa sen. Siitä tulee ystävä. Se ei koskaan sinua jätä, petä tai arvostele.

Ainoa huono puoli sään vaihteluissa on se että et välitä siitä, sen vaihteluista tai monimuotoisuudesta.

Sellainen virhe ei ole hyväksyttävä, tai ihmisessä on jokin perustavanlaatuinen vika.

(hirn)

Huumorintaju

Huumori on hieman arveluttava aihe. En itse ole mikään huumorin löytölapsi, ja vaivaannun usein huumorintajun näytteistä.

Toinen pahis on valitus, eli murheiden ja tuskan maanvyöry.

Mutta mitä siihen väliin jää muuta kuin asiateksti?

Niin

Mun pitää miettiä asiaa.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumorintaju

Huumori on hieman arveluttava aihe. En itse ole mikään huumorin löytölapsi, ja vaivaannun usein huumorintajun näytteistä.

Toinen pahis on valitus, eli murheiden ja tuskan maanvyöry.

Mutta mitä siihen väliin jää muuta kuin asiateksti?

Niin

Mun pitää miettiä asiaa.

(reps)

Sanat

Sanat ovat ominta aluettani, siluettini.

Olen kuin varjo valosi maailmassa, jonka suojiin läkähtyneet hakeutuvat.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanat

Sanat ovat ominta aluettani, siluettini.

Olen kuin varjo valosi maailmassa, jonka suojiin läkähtyneet hakeutuvat.

(hihitystä)

Jaaha!

Funiksella on taas ralli päällä. Menisi tuokin olento joskus nukkumaan, niin voisimme kuunnella lumen (en tiedä sataako vai ei) putoamisen ääniä hangille.

Ei täällä kyllä hankiakaan ole, että mitä nyt siitä.

Viis veisataan, muttei sanaakaan enempää.

(reps)

• Minä taas harvemmin luotan kehenkään kuka ryyppää. Niin monet kerrat nähty mitä soopaa känniläiset suoltaa. Lupaa ja vannoo eikä mikään pidä paikkaansa.

• Kännissä tehdyillä lupauksilla voi järjestäön pyyhkiä persettään. Ne ei pidä eikä päde enää selvänä. Eikä seuraavassa jurrissakaan.

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Kännissä tehdyillä lupauksilla voi järjestäön pyyhkiä persettään. Ne ei pidä eikä päde enää selvänä. Eikä seuraavassa jurrissakaan.

Ok

Saanko mä silti nykäistä tämän lirun tästä huiviin?

Sitten menen (mielelläni) nukkumaan.

(naurua)

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok

Saanko mä silti nykäistä tämän lirun tästä huiviin?

Sitten menen (mielelläni) nukkumaan.

(naurua)

Huiviin saa alkot imeyttää, suuhun ei saa kaataa. ☝️😌

• Anonyymi

Jos joku on absurdia niin tämä väite sitä on. Aivan sama kun sanoisi en luota keneenkään joka ei varasta ja huijaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mjaa

Humphrey Bogart (vai miten se kirjoitetaan) sanoi näin elokuvassa Casablanca.

En minä sitä keksinyt.

(hihitystä)

• Anonyymi
      UUSI

tunnetko jonkun mustalaisen joka ei ole ikinä varastanut

• Anonyymi
        UUSI

Itsesuojeluvaisto sanoo että parempi olla tuntematta yhtään. Vastaus on siis ei. Jos niiden kanssa kaveeraa, sotkeutuu samalla niiden pyörittämään mafiaan. Sivusta.

• Anonyymi
      UUSI

Typerä kommentti. Yhä useampi jättää alkoholin, tupakasta nyt puhumattakaan. Kovia myrkkyjä molemmat.

• Anonyymi
      UUSI

Hienoa

En ole juonut tippaakaan ja kello on jo melkein yhdeksän.

Erittäin mallikasta kehitystä rappioslkoholistilta.

Mutta suomalaiseen luonteeseen kuuluu lannistaa kaikki ( myös itsensä), niin veikkaamme että viimeistään kahdentoista jälkeen joko napsahtaa tai narahtaa.

(reps)

• Anonyymi
        UUSI

Kauhistus!

Kävin juuri vaa’alla ja olin lihonut yön aikana neljä kiloa.

Voi taivas.

Juoksen heti Ärrälle ostamaan hoikentavia savukkeita. Ja samalla voi ostaa murhesiideriä (kevyttä).

(reps)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhistus!

Kävin juuri vaa’alla ja olin lihonut yön aikana neljä kiloa.

Voi taivas.

Juoksen heti Ärrälle ostamaan hoikentavia savukkeita. Ja samalla voi ostaa murhesiideriä (kevyttä).

(reps)

Luontokuva

- Mikä se siinä vilahti?

- Oliko se meidän naapuri?

- Pitää ihan kääntyä ja katsoa. Kullä se näyttäisi olevan. Vaan miten se nyt noin?

- Yöpuvussa näyttäisi olevan. Ja vielä paljasjaloin.

- Kummallista. Mutta kummallinen se on aina ollut. Mutta ihan kiltti muuten eikä aiheuta valituksia.

- Vaan että kuinka se nyt tuolla lailla. Lastenkiikussakin pihalla kiikkuu, aikuinen ihminen. Menisi naimisiin ja tekisi omia lapsia.

- Vaan kyllä on kova tuo vauhti. Tuleekohan tänään televisiosta urheilua?

- Urheilua? Sinun piti perata kala.

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luontokuva

- Mikä se siinä vilahti?

- Oliko se meidän naapuri?

- Pitää ihan kääntyä ja katsoa. Kullä se näyttäisi olevan. Vaan miten se nyt noin?

- Yöpuvussa näyttäisi olevan. Ja vielä paljasjaloin.

- Kummallista. Mutta kummallinen se on aina ollut. Mutta ihan kiltti muuten eikä aiheuta valituksia.

- Vaan että kuinka se nyt tuolla lailla. Lastenkiikussakin pihalla kiikkuu, aikuinen ihminen. Menisi naimisiin ja tekisi omia lapsia.

- Vaan kyllä on kova tuo vauhti. Tuleekohan tänään televisiosta urheilua?

- Urheilua? Sinun piti perata kala.

(hihitystä)

Ärrällä käynti

Kipitellessäni kotiin kioskilta nappasin naapurin autotallista bensakanisterin mukaan, koska oli talvi eikä leikkaisi siirtolapuutarhansa nurmikkoa.

Istahdin olohuoneen lattialle ja vetelin hoikentavia savuja ohutsavukkeestani, nuuhkaisin kanisterista bensahöyryjä ja hörppäsin päälle harmaata kyytipojaksi.

Kyllä tämä tästä.

(hihitystä)

• Anonyymi
      UUSI

Fiksumpaa olis ollu ehkä lopettaa ensin juominen ja vasta si tupakointi

• Anonyymi
        UUSI

Mä sain just aiwan törkeän hyvän idean. Siis se on niin briljantti, että hetken huimasi.

Siis lähes kaikki oleellinen on tuossa ylhäällä valmiina.

Ei tarvitse kuin täyttää välit ja lisätä yksi asia, niin se on siinä.

(hirn)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sain just aiwan törkeän hyvän idean. Siis se on niin briljantti, että hetken huimasi.

Siis lähes kaikki oleellinen on tuossa ylhäällä valmiina.

Ei tarvitse kuin täyttää välit ja lisätä yksi asia, niin se on siinä.

(hirn)

Huh

Tämä nyt ei liity tähän, mutta kyllä täytyy myöntää että Tuben tekotyöntäjällä on tyylitaju kyllä kehittynyt.

Eihän tässä kohta tarvitse tehdä mitään.

(naurua)

https://youtube.com/shorts/A2Og9a0jSt4?si=DqUk6Q88z9e6ZcMx

• Anonyymi
      UUSI

minä ainakin olen jättänyt alkoholin juomisen reppanoille ja nössöille varsinkin miespuoliset alkoholia juovat ihmiset on niin reppanoita että..

• Anonyymi
      UUSI

konetietoni näyttää nyt +0.3 lampoa ulkona, lämpö kuin lamborghini

• Anonyymi
      UUSI

"Ei kukaan tervejärkinen luota kehenkään, joka ei juo."

Täysin väärä käsitys, oikeasti toisinpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      191
      3487
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      10
      2920
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      61
      2468
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2115
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1890
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      4
      1839
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      39
      1682
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1551
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1103
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74