Nyt kun olen päässyt tupakasta eroon, niin nyt tulisi vielä saada korkki kiinni.
Kuulostaa abstraktilta.
Ei kukaan tervejärkinen luota kehenkään, joka ei juo.
(hirn)
https://youtube.com/shorts/wP9SCFdM-iw?si=iLPFSe5qjj4cRPU2
Korkki
33
255
Vastaukset
- Anonyymi
Hups
Ihan väärä linkki.
Piti laittamani vauvalinkki.
(pieni hetki) - Anonyymi
Voiko tänne lisätä settiä tulematta dissatuksi?
(hirn)
https://youtube.com/shorts/d7c80TWk66c?si=6UWsTCZpyDiy41N1 - Anonyymi
Dokumentti
Kun ajelin kotiin, niin huomasin pissapoikani olevan jäässä.
Kun sanotaan, että kolikossa on kaksi puolta, niin se pitää paikkansa.
Aina
(hihitystä)- Anonyymi
Onko siellä kesänestettä?
Jos pumppu jäätyy rikki, sen korjaus maksaa reilun satasen. Kaveri kertoi. 😇
🦄 - Anonyymi
Jäätymispiste
Kun ihminen jäätyy aloilleen, niin hänen soluistaan työntyy esiin jääpiikkejä, jotka puhkovat solukalvon. Paluuta ei ole.
Kun vedet virtaavat, niin ihminen virtaa. Aika on läsnä illuusiona itsestään. Ei ole merkitystä sillä kuka on kuka, tahi mikä mikä. Ainoastaan virta kivien ylitse sen näyttää.
Vettä ei pysäytä muu kuin kylmyys.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäätymispiste
Kun ihminen jäätyy aloilleen, niin hänen soluistaan työntyy esiin jääpiikkejä, jotka puhkovat solukalvon. Paluuta ei ole.
Kun vedet virtaavat, niin ihminen virtaa. Aika on läsnä illuusiona itsestään. Ei ole merkitystä sillä kuka on kuka, tahi mikä mikä. Ainoastaan virta kivien ylitse sen näyttää.
(hihitystä)Joo siis
Minusta nähden olen hieman tollo, sillä sanelen huoltojampoille, mitä milloinkin tehdä.
Unohdan oleellisia asioita usein.
Luultavasti en ymmärrä mistään mitään. Mutta olen sujut sen kanssa, etten aina jaksa.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäätymispiste
(hihitystä)Kylmyyttä ei edes ole olemassa.
Älä höpise siellä, vaan keskity asialliseen autoiluun.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis
Minusta nähden olen hieman tollo, sillä sanelen huoltojampoille, mitä milloinkin tehdä.
Unohdan oleellisia asioita usein.
Luultavasti en ymmärrä mistään mitään. Mutta olen sujut sen kanssa, etten aina jaksa.
(naurua)Muuten oli ihan kiva ilta.
Uusissa ihmisissä on juuri ne potentiaaliset ominaisuudet, joita ei tunne.
Ja jos jotain ei tunne, niin sellaisesta tulee ottaa selvää.
Kuitenkin avasin korkin ja lämmitin itselleni glögin.
Pissapoika varmaan voi hyvin sen hetken, kun se sulaa lämpimässä tallissa ilman minun jäätäviä sormiani.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten oli ihan kiva ilta.
Uusissa ihmisissä on juuri ne potentiaaliset ominaisuudet, joita ei tunne.
Ja jos jotain ei tunne, niin sellaisesta tulee ottaa selvää.
Kuitenkin avasin korkin ja lämmitin itselleni glögin.
Pissapoika varmaan voi hyvin sen hetken, kun se sulaa lämpimässä tallissa ilman minun jäätäviä sormiani.
(hihitystä)Sää
En ole oikein koskaan ymmärtänyt sään puolelle mitään. Sää on se mikä se on. Ei sillä ole oikeastaan mitään väliä, millainen se on.
Kun kaiken mahdollisen sään olomuodon tuntee, niin osaa sen. Siitä tulee ystävä. Se ei koskaan sinua jätä, petä tai arvostele.
Ainoa huono puoli sään vaihteluissa on se että et välitä siitä, sen vaihteluista tai monimuotoisuudesta.
Sellainen virhe ei ole hyväksyttävä, tai ihmisessä on jokin perustavanlaatuinen vika.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää
En ole oikein koskaan ymmärtänyt sään puolelle mitään. Sää on se mikä se on. Ei sillä ole oikeastaan mitään väliä, millainen se on.
Kun kaiken mahdollisen sään olomuodon tuntee, niin osaa sen. Siitä tulee ystävä. Se ei koskaan sinua jätä, petä tai arvostele.
Ainoa huono puoli sään vaihteluissa on se että et välitä siitä, sen vaihteluista tai monimuotoisuudesta.
Sellainen virhe ei ole hyväksyttävä, tai ihmisessä on jokin perustavanlaatuinen vika.
(hirn)Huumorintaju
Huumori on hieman arveluttava aihe. En itse ole mikään huumorin löytölapsi, ja vaivaannun usein huumorintajun näytteistä.
Toinen pahis on valitus, eli murheiden ja tuskan maanvyöry.
Mutta mitä siihen väliin jää muuta kuin asiateksti?
Niin
Mun pitää miettiä asiaa.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumorintaju
Huumori on hieman arveluttava aihe. En itse ole mikään huumorin löytölapsi, ja vaivaannun usein huumorintajun näytteistä.
Toinen pahis on valitus, eli murheiden ja tuskan maanvyöry.
Mutta mitä siihen väliin jää muuta kuin asiateksti?
Niin
Mun pitää miettiä asiaa.
(reps)Sanat
Sanat ovat ominta aluettani, siluettini.
Olen kuin varjo valosi maailmassa, jonka suojiin läkähtyneet hakeutuvat.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanat
Sanat ovat ominta aluettani, siluettini.
Olen kuin varjo valosi maailmassa, jonka suojiin läkähtyneet hakeutuvat.
(hihitystä)Jaaha!
Funiksella on taas ralli päällä. Menisi tuokin olento joskus nukkumaan, niin voisimme kuunnella lumen (en tiedä sataako vai ei) putoamisen ääniä hangille.
Ei täällä kyllä hankiakaan ole, että mitä nyt siitä.
Viis veisataan, muttei sanaakaan enempää.
(reps)
Minä taas harvemmin luotan kehenkään kuka ryyppää. Niin monet kerrat nähty mitä soopaa känniläiset suoltaa. Lupaa ja vannoo eikä mikään pidä paikkaansa.
Kännissä tehdyillä lupauksilla voi järjestäön pyyhkiä persettään. Ne ei pidä eikä päde enää selvänä. Eikä seuraavassa jurrissakaan.
- Anonyymi
Jasu2025 kirjoitti:
Kännissä tehdyillä lupauksilla voi järjestäön pyyhkiä persettään. Ne ei pidä eikä päde enää selvänä. Eikä seuraavassa jurrissakaan.
Ok
Saanko mä silti nykäistä tämän lirun tästä huiviin?
Sitten menen (mielelläni) nukkumaan.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Ok
Saanko mä silti nykäistä tämän lirun tästä huiviin?
Sitten menen (mielelläni) nukkumaan.
(naurua)Huiviin saa alkot imeyttää, suuhun ei saa kaataa. ☝️😌
- Anonyymi
Jos joku on absurdia niin tämä väite sitä on. Aivan sama kun sanoisi en luota keneenkään joka ei varasta ja huijaa.
- AnonyymiUUSI
Mjaa
Humphrey Bogart (vai miten se kirjoitetaan) sanoi näin elokuvassa Casablanca.
En minä sitä keksinyt.
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
tunnetko jonkun mustalaisen joka ei ole ikinä varastanut
- AnonyymiUUSI
Itsesuojeluvaisto sanoo että parempi olla tuntematta yhtään. Vastaus on siis ei. Jos niiden kanssa kaveeraa, sotkeutuu samalla niiden pyörittämään mafiaan. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Typerä kommentti. Yhä useampi jättää alkoholin, tupakasta nyt puhumattakaan. Kovia myrkkyjä molemmat.
- AnonyymiUUSI
Hienoa
En ole juonut tippaakaan ja kello on jo melkein yhdeksän.
Erittäin mallikasta kehitystä rappioslkoholistilta.
Mutta suomalaiseen luonteeseen kuuluu lannistaa kaikki ( myös itsensä), niin veikkaamme että viimeistään kahdentoista jälkeen joko napsahtaa tai narahtaa.
(reps)- AnonyymiUUSI
Kauhistus!
Kävin juuri vaa’alla ja olin lihonut yön aikana neljä kiloa.
Voi taivas.
Juoksen heti Ärrälle ostamaan hoikentavia savukkeita. Ja samalla voi ostaa murhesiideriä (kevyttä).
(reps) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauhistus!
Kävin juuri vaa’alla ja olin lihonut yön aikana neljä kiloa.
Voi taivas.
Juoksen heti Ärrälle ostamaan hoikentavia savukkeita. Ja samalla voi ostaa murhesiideriä (kevyttä).
(reps)Luontokuva
- Mikä se siinä vilahti?
- Oliko se meidän naapuri?
- Pitää ihan kääntyä ja katsoa. Kullä se näyttäisi olevan. Vaan miten se nyt noin?
- Yöpuvussa näyttäisi olevan. Ja vielä paljasjaloin.
- Kummallista. Mutta kummallinen se on aina ollut. Mutta ihan kiltti muuten eikä aiheuta valituksia.
- Vaan että kuinka se nyt tuolla lailla. Lastenkiikussakin pihalla kiikkuu, aikuinen ihminen. Menisi naimisiin ja tekisi omia lapsia.
- Vaan kyllä on kova tuo vauhti. Tuleekohan tänään televisiosta urheilua?
- Urheilua? Sinun piti perata kala.
(hihitystä) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luontokuva
- Mikä se siinä vilahti?
- Oliko se meidän naapuri?
- Pitää ihan kääntyä ja katsoa. Kullä se näyttäisi olevan. Vaan miten se nyt noin?
- Yöpuvussa näyttäisi olevan. Ja vielä paljasjaloin.
- Kummallista. Mutta kummallinen se on aina ollut. Mutta ihan kiltti muuten eikä aiheuta valituksia.
- Vaan että kuinka se nyt tuolla lailla. Lastenkiikussakin pihalla kiikkuu, aikuinen ihminen. Menisi naimisiin ja tekisi omia lapsia.
- Vaan kyllä on kova tuo vauhti. Tuleekohan tänään televisiosta urheilua?
- Urheilua? Sinun piti perata kala.
(hihitystä)Ärrällä käynti
Kipitellessäni kotiin kioskilta nappasin naapurin autotallista bensakanisterin mukaan, koska oli talvi eikä leikkaisi siirtolapuutarhansa nurmikkoa.
Istahdin olohuoneen lattialle ja vetelin hoikentavia savuja ohutsavukkeestani, nuuhkaisin kanisterista bensahöyryjä ja hörppäsin päälle harmaata kyytipojaksi.
Kyllä tämä tästä.
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
Fiksumpaa olis ollu ehkä lopettaa ensin juominen ja vasta si tupakointi
- AnonyymiUUSI
Mä sain just aiwan törkeän hyvän idean. Siis se on niin briljantti, että hetken huimasi.
Siis lähes kaikki oleellinen on tuossa ylhäällä valmiina.
Ei tarvitse kuin täyttää välit ja lisätä yksi asia, niin se on siinä.
(hirn) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä sain just aiwan törkeän hyvän idean. Siis se on niin briljantti, että hetken huimasi.
Siis lähes kaikki oleellinen on tuossa ylhäällä valmiina.
Ei tarvitse kuin täyttää välit ja lisätä yksi asia, niin se on siinä.
(hirn)Huh
Tämä nyt ei liity tähän, mutta kyllä täytyy myöntää että Tuben tekotyöntäjällä on tyylitaju kyllä kehittynyt.
Eihän tässä kohta tarvitse tehdä mitään.
(naurua)
https://youtube.com/shorts/A2Og9a0jSt4?si=DqUk6Q88z9e6ZcMx
- AnonyymiUUSI
minä ainakin olen jättänyt alkoholin juomisen reppanoille ja nössöille varsinkin miespuoliset alkoholia juovat ihmiset on niin reppanoita että..
- AnonyymiUUSI
konetietoni näyttää nyt +0.3 lampoa ulkona, lämpö kuin lamborghini
- AnonyymiUUSI
"Ei kukaan tervejärkinen luota kehenkään, joka ei juo."
Täysin väärä käsitys, oikeasti toisinpäin. - AnonyymiUUSI
Miten olisi huomion vieminen muihin asioihin kuten musiikkiin, luulisin tämän viehättävän jossain määrin, 17 min pläjäys
https://www.youtube.com/watch?v=yzuYMpiuMX8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913487Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102920Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612468Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411890Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.41839Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901551
- 721103
- 741080