HO: koirien haukkumista ei tarvitse sietää

Anonyymi-ap

28

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua taas ei koirien haukkumiset juurikaan häiritse, paitsi joissain

erityistapauksissa.

• Anonyymi

Koirat kuuluu maalle omakotitaloon,niinkuin kissatkin

• Anonyymi

Joo, ehkä lähinnä näin ... poikkeuksena vähän haukkuvat pieni-kokoiset

suht helppohoitoiset yksilöt.

• Anonyymi

Sinä kuulut laitokseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä kuulut laitokseen

Ai määkö vai ?

• Anonyymi

Voi kun huono päivä taas jollakin. Elämässä kuuluu ääniä koita kestää, mieluummin kuuntelen koiran haukuntaa kuin sinun valitusta.

• Anonyymi

Juuri näin. Ei meiltä ressukoilta murheet lopu.

• Anonyymi

Tällaiseksi asiat menee kun ihmisistä tulee pikkusieluisia; minä, minä ja minun oikeudet. Jos joskus on ollut porukoilla maalaisjärkeä niin eipä ole enää. Meistä ihmisistä on tullut itsekkäitä paskiaisia. Ollaan samanlaisia kuin tuo jenkkien oranssi tupsutukka, pahoitetaan mieli joka asiasta ja syy on kaikissa muissa.

• Anonyymi

Trumppi on lungi äijä joka heittää murkulaa sinne missä sitä milloinkin eniten tarvitaan.

• Anonyymi

Sinä et kuulu minnekkään. Tee kaikille palelus ja ...

• Anonyymi

Niin Seinäjoella on paljon minä minä minä ihmisiä joita ei paskaakaan kiinnosta muille aiheutuva häiriö kun tuovat suden sukuisia elukoita ihmisesten keskelle.

• Anonyymi

Itse olet täynnä itseäsi ja ajattelet vain minä minä minä!!! Et osaa huomioida muiden tarpeita kun päässäsi on vain minä minä minä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet täynnä itseäsi ja ajattelet vain minä minä minä!!! Et osaa huomioida muiden tarpeita kun päässäsi on vain minä minä minä..

Älä yritä vääntää asiaa asiattomuuksiin.

Koira häiritsee koko lähiympäristöä -> ainoa järjellinen johtopäätös: koiran omistaja on se joka on 'minä minä' linjalla, ei välitä muista ihmisistä paskaakaan. Jos vielä yrittää vääntää asian niin että vika olisi MUISSA niin huh huh, aika kusipää täytyy olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira häiritsee koko lähiympäristöä -> ainoa järjellinen johtopäätös: koiran omistaja on se joka on 'minä minä' linjalla, ei välitä muista ihmisistä paskaakaan. Jos vielä yrittää vääntää asian niin että vika olisi MUISSA niin huh huh, aika kusipää täytyy olla.

En väännön koska totuus on että sinä et suvaitse mitään ja siten häiritset muiden elämää.
        Mutta sinä et näe sitä kun olet vain minä minä minä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En väännön koska totuus on että sinä et suvaitse mitään ja siten häiritset muiden elämää.

*siis väännä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain suvaitsematon rasisti kirjoittaa näin kuin sinä.
        Miksi olet koira vihaaja? Vai vihaatko ihmisiä ja koira on vain tekosyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äärimmäisen narsistinen vastaus, linee turha jatkaa asiasta — narsistin kanssa ei keskustelu onnistu, kun ei ymmärrä muiden ihmisten olevan myös ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äärimmäisen narsistinen vastaus, linee turha jatkaa asiasta — narsistin kanssa ei keskustelu onnistu, kun ei ymmärrä muiden ihmisten olevan myös ihmisiä.

Kirjoitat varmaan itsestäsi.. Sinähän siinä niuhotat ja et suvaitse toisten elämää.
        Miksi olet rasisti?

• Anonyymi

Koiran kasvatuksessa virheen tekee se narun toisessa päässä töpöttövä kaksijalkainen.

• Anonyymi

Aloittaja ei osaa suvaita kun se on rasisti

• Anonyymi

Aloittaja ei osaa suvaita kun se on rasisti
      ----------------
      Ja sinä et suvaitse niiden mielipidettä joita koirat häiritsee,

• Anonyymi

Sinä häiritset muita öyhöttämällä ja rajoittamalla muiden elämää. Sinä olet rasisti!

• Anonyymi

Terve koira ei hauku kuin silloin kun se havaitsee vaaran. Viisi miittua päivässä korkeintaan. Jos koira haukkuu koko päivän — varoittaa jatkuvasti vaarasta — se on joko sairas, käytösvikainen ja väärin kasvatettu, tai äärimmäisen stressaantunut — joka tapauksessa inhimillisintä olisi lopettaa se.

• Anonyymi

Naapurissa oli koira. Haukkui koko päivä,kun omistaja töissä. Ei ollut mukavaa kuultavaa. Ikävöi omistajaa. Ei uskonut sitä,että haukkui. Muutti pois. Nyt naapurissa kaksi koiraa ei kuulu haukkumista.

• Anonyymi

Olette kyllä kaikki suvaitsemattomia . Huomaa että täällä asuu sisäsiitoisia kun jo koiratkin häiritsee. Menkää töihin lopettakaa rasistiset ajatukset.

• Anonyymi

Rasistiset ???

Joku pitää äidistä, toinen tyttärastä. Joku kissasta, toinen koirasta, joku marsusta, rotistakin joku pitää ja hiiristä, hilleriä unohtamatta.

Mutta, jotkut koirien omistajat(yleensä ne on noita ns, pölyrättejä) eivät osaa kasvattaa elukkaansa/rakkiansa.
        Se ei ole vauva joka kulkee narunpäässä ja räksyttää ja yrittää purra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasistiset ???

Joku pitää äidistä, toinen tyttärastä. Joku kissasta, toinen koirasta, joku marsusta, rotistakin joku pitää ja hiiristä, hilleriä unohtamatta.

Mutta, jotkut koirien omistajat(yleensä ne on noita ns, pölyrättejä) eivät osaa kasvattaa elukkaansa/rakkiansa.
        Se ei ole vauva joka kulkee narunpäässä ja räksyttää ja yrittää purra.

Kyllä olet rasisti. Miksi et suvaitse? Rasistit eivät itse huomaa olevansa rasisteja ja sinä olet sellainen.

• Anonyymi

Olette kyllä kaikki suvaitsemattomia . Huomaa että täällä asuu sisäsiitoisia kun jo koiratkin häiritsee. Menkää töihin lopettakaa rasistiset ajatukset.
      -------------
      Miksi sinä sitten olet suvaitsematon rasisti niitä kohtaan jotka ei halua kuulla aamusta iltaan koirien räksytystä? Et itsekään haluaisi koirapuistoa talosi nurkalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      295
      26900
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2294
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      201
      1640
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      154
      1550
    5. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      35
      1381
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1321
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1018
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      92
      880
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      81
      820
    Aihe