Sähköauto jäi marketin pihassa laturiin kiinni yli vuorokaudeksi ennen kuin se saatiin irti 😱😱😱
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a2c73733-eaa8-4b3a-b488-ca48c53ffa92
Onneksi vetyautot ja vetytankkausasemat ovat vihdoin tulossa myös Suomeen 😍😍😍
Sähköauto jäi kiinni laturiin
27
334
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö UPissa ole peräkontissa manuaalista latausjohdon vapautusta, kute id4:ssä?
- Anonyymi
Sellaisia ne Volkswagenit ovat. Mikään muu sähköauto ei tartu mihinkään.
- Anonyymi
Vetyauto alkaa vaikuttamaan aina vaan paremmalta vaihtoehdolta 👍😊
- Anonyymi
Jenna, äläpä kirjoittele enää tänne niistä vetyautoista.
- Anonyymi
Niin se alkaa vaikuttamaan 😊
- Anonyymi
Vetyauto jäi kiinni tankkauspönttöön ja räjähti.
- Anonyymi
Tämä on se mihin ollaan menossa 👍
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/66b72df1-61bc-4c0d-ad25-a8a9cf622082- Anonyymi
Näin juuri 👍😊
- Anonyymi
Vetyauto on ihana 💗
- Anonyymi
Syyte: Pariskunta jäi liekkimereen jumiin Teslassa – nainen koki kammottavan kuoleman
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html
Ja Tesla voi olla kuuma talvellakin. - Anonyymi
sähköautossa pitää olla täyskasko...voi tulla muuten kalliiksi hinaamiset sun muut maksut.. pikalataus varmaan rasittaa liittimiä..?
- Anonyymi
kyllä tuon pitäisi jonkun korvata-en itse edes uskalla köyhempänä ladata maksullisella latausasemalla jos vakuutus ei korvaa, .. miksi latausasemat ei ota vakuutuksia vastaavan varalle,, asiatkaathan ne vakuutukset maksaisi latauksen yhteydessä..
- Anonyymi
Miksi pitäisi korvata jos tässä tapauksessa asiakkaan auto on rikki? Kuvasta näkee, että liitin on likainen ja lukitustappi on lukitus asennossa eli autossa on vikaa jonka jokainen auton omistaja ITSE korjaa tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi korvata jos tässä tapauksessa asiakkaan auto on rikki? Kuvasta näkee, että liitin on likainen ja lukitustappi on lukitus asennossa eli autossa on vikaa jonka jokainen auton omistaja ITSE korjaa tavalla tai toisella.
ja näitä paskoja pitäisi köyhemmän väestön ostaa ja maksaa sitten korvauksia jos auto jää nalkkiin ,arvaappa kiinnostaako ostaa sähköauto:?.. itse kyllä pysyn kaukana sähköautoista jo vakuutus ei korvaa esim kaapelin nalkkiin jäämistä.. onneksi olen jo vanha ettei tartte saatana tapella noiden sähkörotiskoiden kansa...olen ajanut 45 vuotta bensa ja dieselautoilla ja yhtään kertaa en ole jäänyt tien päälle,,kilometrejä on kertynyt 3 miljoonaa.
- Anonyymi
juuri näin euro per lataus lisämaksua vahingon varalta, niin tuokin ongelma on pois..? eikä näy kenenkään kukkarossa...ei sen liittimen tarvitse olla likainen.,pikalataus saattaa aiheuttaa nalkkiin jäämisen...vähän kosteutta navoissa niin johan lämpenee liitin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah itse korjata,,,no sehän kiinnostaakin vakuutusyhtiöitä jos kärähtää koko rivistö autoja..
nythän näitä sähköautoja korjaillaan itse..? uusi trendi..
- Anonyymi
Hohohoo.
- Anonyymi
Minä ainakin haluan vetyauton.
- Anonyymi
Minun auto käy omilla pieruilla
- Anonyymi
Minulla suli latauspiuha keskeltä poikki erään ostoskeskuksen parkkihallissa kesällä,onneksi ei sattunut enempää eikä mennyt ne 15 autoa siinä vieressä....
- Anonyymi
Oli tiukassa.
- Anonyymi
..vakuutuksiin euron korotus ,niin tuokin ongelma on pois ,eli kuka korvaa..varmaan tuota tapahtuu muillakin auton omistajilla ..suomen ilmasto on ongelmallinen siitä että teillä on ,loskaa, likaa, pakkasta ,,vähän väliä,, on melkein mahdoton pitää liittimet puhtaana..?
- Anonyymi
vai onko tämä niin yleistä että vakuutusyhtiöt haluaa vetää näppinsä pois pelistä:?
- Anonyymi
Hirveää 😱
- Anonyymi
Siihen se jäi.
- Anonyymi
Töpseliauto.
- Anonyymi
Oho oho 😮
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1393830Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville613455Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122814Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152394- 1722053
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa311476Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka361405- 541222
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161013Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110993