Olen kotona sairauslomalla ja mies käy työssä . Joskus hän pääsee pari kolme tuntia aiemmin kotiin . Onko hyvän tavan mukaista tai minkään tavan mukaista laittaa viesti että muruu pääsen tänään kotiin aiemmin . Mun mielestä on kiva saada tieto vaikkei se nyt mikään velvollisuus ole . Tämä kirvoitti meillä sodan kun ei ymmärretty toisiamme .
Töistä kotiin aiemmin
16
288
Vastaukset
- Anonyymi
Selkeästi haluat sivusuhteen taustalle ja kumppanin aikaisemmat saapumiset aiheuttaa sulle ongelmia.
- Anonyymi
Noin se toinen ajattelee sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se toinen ajattelee sen.
Etkö itse ajattelisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö itse ajattelisi?
En kyllä ensimmäiseksi ainakaan . Suhde niin hyvä ja kaikki hyvin , mutta eihän sitä tietty voi koskaan olla mistään varma .
- Anonyymi
Oliko naapurin mies antamassa hoitoa ja pääsi häthätään ikkunasta pihalle kun ovi kolahti?🤔
- Anonyymi
Taisi olla😭🤣🤣
Sivust
- Anonyymi
Jos asutte yhteisessä kodissa niin kotiin saa mennä milloin haluaa tietenkin. Toisen luokse kylään on ikävää mennä ilmoittamatta ja painella vaan sisään.
- Anonyymi
No ei kyllä ole sivusuhteita, mutta en tietty tullut ajatelleeksi että hän voisi noinkin sen ajatella .
Olis vaan kiva tietää että kerkeen vaikka edes naama. Kammata. Mä kyllä aina laitan viestin että tuun tänään aiemmin kotiin jos hän kotona .- Anonyymi
Etkö kehtaa olla siis oma itsesi sun puolison kanssa? Rooli päälle vai kun hän on kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö kehtaa olla siis oma itsesi sun puolison kanssa? Rooli päälle vai kun hän on kotona?
Kehtaan , mutta silti olisi kiva kun ilmoittasi :/
- Anonyymi
Ei tarvitse ilmoitella omasta tulostaan tietenkään, mutta ei voi odottaa mitään valmista ateriaakaan jos sellaisen olisit muussa tapauksessa valmistanut hänelle.
- Anonyymi
Miksi jätät välilyönnin ennen pistettä? Häiritsevä tyyli kirjoittaa 😏
- Anonyymi
Jos mun pisteistä ja välilyönneistä ärsyynnyt niin olehyvä .
- Anonyymi
Miksi tarvitset tuon tiedon?
- Anonyymi
No voi että.
- Anonyymi
Ei tarvi ilmoittaa, ainakaan meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109