Ihmiset kuulemma alakuloisia ja kärttyisiä, niin se sota vaan nakertaa Venäjänkin selkärankaa.
Kaikki on tosi kallista ja hinnat vaan nousee ym.
Nyt ymmärrän miksi noissa kauppakeskus videoissa kaupat notkuu tavaraa mutta ihmisiä ei ole.
Venäjällä kuulemma tilanne muuttunut huonoksi
11
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida koskea moskovaa.
- Anonyymi
Pietaria ainakin koskee.
- Anonyymi
Kaikki venäläiset tietää että Putilisko vie Venäjän perikatoon mutta eivät kykene tai osaa tehdä mitään.
- Anonyymi
Ei ole mikään yllätys että menee huonosti, kun suuri johtaja sössii kauppasuhteet ja tuhlaa kansan kassan omien ja naapureiden tappamiseen.
- Anonyymi
Rysävihaaja saa itselleen hieman parempaa oloa kun valehtelee itselleen että rysillä on kaikki surkeasti? Niin surkeaa on rysävihaajan elämä.
- Anonyymi
Ryssävihaajan elämä on oikein mukavaa ja lokoista, parempaa kuin koskaan.
Takana on ankeat YYA itsepetoksen ajat. - Anonyymi
Minä säälin venäläisiä kun ajautuvat umpikujaan tyhmien päättäjiensä takia.
- Anonyymi
Mitäs sinä mahdat siitä saada että puolustelet Venäjän sikamaista ja älytöntä toimintaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sinä mahdat siitä saada että puolustelet Venäjän sikamaista ja älytöntä toimintaa?
Saa se 3 miljoonaa ruplaa joita se käyttää wc-paperina kun se tulee halvemmaksi kuin oikea wc-paperi.
- Anonyymi
Venäjän rahat on loppu, mitenkähän käy kun sota loppuu ja sotilaat ja omaiset alkaa kysellä rahojensa perään? Taitaa Puuttin paeta maan alle tietymättömiin vai vieläkö aikoo hillua kansan parissa? Ei taida selitykset enää tehota.
MUAHAHAAA ELÄKELLÄISET ja PRESITENTIT
Venäjällä MENEE huonosti: https://yle.fi/a/74-20196113
Tämä on tosin YLE:n uutinen (MEDIAPOOLI) mutta kysykää Jefferyltä jos ette usko, MUAHAHAA
NATO TILTU
MUAHAHAHA
PRESITENTIT
MUAHAHAA
ELÄKELLÄISET
MUAHAHAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1545194Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852753Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49976
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23868