Taistelu pimeyden valtoja vastaan!

Anonyymi-ap

”Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.”
Ef 6:12

58

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

• Anonyymi

Ty den kamp vi hava att utkämpa är en kamp icke mot kött och blod, utan mot furstar och väldigheter och världshärskare, som råda här i mörkret, mot ondskans andemakter i himlarymderna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ty den kamp vi hava att utkämpa är en kamp icke mot kött och blod, utan mot furstar och väldigheter och världshärskare, som råda här i mörkret, mot ondskans andemakter i himlarymderna.

For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.

Me saamme sitoa rukouksessa pimeyden voimia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalissakin oli Saatanan enkeli, demoni, mutta ei sitä otettu miehestä pois rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Demoni viimeisteli tekonsa Roomassa. Paha äkkikuolema.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalissakin oli Saatanan enkeli, demoni, mutta ei sitä otettu miehestä pois rukouksista huolimatta.

Saul, Saul turha on sinun potkia pistintä vastaan.

Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, samaa tarkoittava sana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkimaailman sodat ja taistelut eivät kuulu ihmisille, vaan henkiolennoille, enkeleille ja demoneille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkimaailman sodat ja taistelut eivät kuulu ihmisille, vaan henkiolennoille, enkeleille ja demoneille.

Dan. 10:20

Ja hän sanoi: "Tiedätkö, mitä varten minä olen tullut sinun tykösi? Nyt minä käyn jälleen sotimaan Persian enkeliruhtinasta vastaan, ja kun minä olen päässyt hänestä, niin katso: tulee Jaavanin enkeliruhtinas."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lähtenyt demoni lentoon pois Paavalista rukouksista huolimatta.

2.Kor.12:8 " For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähän lainen d ….. sinussa on, kun et pysty omin voimin enää herjojasi lopettelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mark 3:13,14
        ” Niin hän asetti kaksitoista olemaan kanssansa ja lähettääksensä heidät saarnaamaan,
        ja heillä oli oleva valta ajaa ulos riivaajia.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mark 3:13,14
        ” Niin hän asetti kaksitoista olemaan kanssansa ja lähettääksensä heidät saarnaamaan,
        ja heillä oli oleva valta ajaa ulos riivaajia.”

Ilmestyskirjassa Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyskirjassa Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Jeesus antoi omillensa valtuudet. Sinä olet katkera, kun et voi palvella Jeesusta, koska sinulla on tietoista syntiä. Tee ensin parannus ja puhdistaudu, niin voit palvella Jeesusta loppuelämäsi muille siunaukseksi ja kadotukseen meneville pelastukseksi! Etkö Teuvo ymmärrä, miten huonosti sinun käy, kun jatkat herjaajana ja valehtelijana ( edesmennyt)?

• Anonyymi

Siitä on syvimmiltään kysymys.

• Anonyymi

Käytännössä kyllä taistellaan aivan sotarikosten arvoisesti sekä siten että isojen poikien pitää puuttua siihen.

• Anonyymi

Henkimaailman väliset spiritistiset taistelut kuuluu henkimaailmaan, Jumalan enkeleille ja sotajoukoille.

Ihmisen ei niihin pidä mennä mukaan.

• Anonyymi

"Ihmisen ei niihin pidä mennä mukaan."

Fyysisyys on vain pieni siivu ihmistä, vaikka tunnet itsesi kokonaiseksi ihmiseksi.
        Ihmisen emotionaalinen puoli, äly ja "järki", on käytännössä osa henkimaailmaa ja sodit siellä mukana, tahdoit tai et.

• Anonyymi

Jer. 29:8

Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako profeettainne, joita on keskuudessanne, ja tietäjäinne pettää itseänne, älkääkä totelko unianne, joita te uneksutte.

• Anonyymi

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

• Anonyymi

Jeesuksella oli valta maan päällä tehdä yliluonnollisia asioita ja hänen valitsemillaan 12 oikealla apostolilla. Mutta ei muilla.

Sitä varten Jeesus antoi omaa voimaansa oikeille 12 Karitsan apostoleille puhaltamalla sitä suustaan heille. Joh. 20:22 "Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki." Jeesuksen omaa Pyhää Henkä kutsutaan Totuuden Hengeksi, jonka hän lupasi heille antaa.

Matkijoita ja jäljittelijöitä piisaa, mutta heidän perässään ei pidä lähteä menemään.

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat Juutalaisten uskon ja lakien kimpussa ja he saavat voimansa henkimaailmasta.

Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

Ty de männen äro falska apostlar, oredliga arbetare, som förskapa sig till Kristi apostlar.
      Och detta är icke att undra på. Satan själv förskapar sig ju till en ljusets ängel.
      Det är då icke något märkligt, om jämväl hans tjänare så förskapa sig, att de likna rättfärdighetens tjänare. Men deras ände skall svara emot deras gärningar.

For such are false apostles, deceitful workers, transforming themselves into the apostles of Christ.
      And no marvel; for Satan himself is transformed into an angel of light.
      Therefore it is no great thing if his ministers also be transformed as the ministers of righteousness; whose end shall be according to their works.

• Anonyymi

Jeesuksella oli vain 12 oikeata apostolia, joille hän antoi omaa voimaansa.
      Muut itsensä apostoliksi julistaneet ovat valeapostoleita.

Och stadsmuren hade tolv grundstenar, och på dem stodo tolv namn: namnen på Lammets tolv apostlar.

And the wall of the city had twelve foundations, and in them the names of the twelve apostles of the Lamb.

• Anonyymi

No siinäpä sitä taas TS-tarinaa. Ei jätä sinua herjad….

• Anonyymi

Oikeita Karitsan apostolin VIRKOJA on vain 12 kpl. Ei enempää.

Juudaksen tilalle uudeksi 12. Karitsan apostoliksi valittiin MATTIAS , ei Paavalia, kuten usein opetetaan.

Apt.1
      21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
      22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme."
      23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
      24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut
      25 astumaan tähän palvelutehtävään ja APOSTOLIN VIRKAAN , josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
      26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi MATTIAKSELLE.
      Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.

Karitsan apostolit ovat oikeita Juutalaisten ja Pakanoiden apostoleita. Heidät Jeesus käski ja valtuutti (delegoi) kastamaan kaikki maailman ihmiset omikseen ja sitten kristityiksi kastetuille tuli opettaa KÄSKYT, ei mitään tarinoita.

Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni, KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen TEIDÄN kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi

Henkimaailma ja sen oudot ilmiöt alkaa kiinnostaa ihmisiä enemmän kuin terve perinteinen kristillisyys, Jumalanpalvelus sakramentteineen.

"Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
      ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin."

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Taivaalta voi tippua kultahippuja ja hampaisiin ilmestyy itsestään kultaisia paikkoja.

Kitarakuorot soittaa ja seireenit laulaa helmiporteista, kultaisista kaduista ja kristallikruunuista, joista pääset nauttimaan kun sinne lahkoon sisälle astut.

Ja kyllä ne kerberokset heittää sinne sisälle, jos et heti älyä sinne mukaan mennä.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi

Ei Raamattu ole mikään loitsukirja ole, että sieltä vain kopioidaan jakeita ja niitä hokemalla ja mantraamalla samat asiat toistuu samalla tavalla kuin tuhansia vuosia sitten.

Asioiden ja tapahtumien konteksti pitää ottaa huomioon.

Mikä ajankohta ja tilanne on menossa, kuka sanoo, kenelle puhuu, missä tarkoituksessa jne.

Monet Raamatun asiat ja tapahtumat ovat ainutkertaisia ja kertaluonteisia, joiden ei ole tarkoituskaan toistua samanlaisena.

• Anonyymi

Se on kohtainen taistelu : henkivallat astuu sinussa: itsekyytenä ahneutena oman voiton tavoitteluna
      sen kaltaisia vältä
      kohta ette voi palvella mammonaa ja Jumalaa

• Anonyymi

Henkiolennot ovat henkimaailmassa, joka kiinnostaa lahkolaisia kovasti. Henkimaailma tarjoaa heille henkikokemuksia, joihin tulee riippuvuus, eli addiktio. Lahkolaiset menevät pitkiä matkoja kaatajapastoreidensä perässä saamassa henkikokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkiolennot ovat henkimaailmassa, joka kiinnostaa lahkolaisia kovasti. Henkimaailma tarjoaa heille henkikokemuksia, joihin tulee riippuvuus, eli addiktio. Lahkolaiset menevät pitkiä matkoja kaatajapastoreidensä perässä saamassa henkikokemuksia.

Lahkoralli pyörii täysillä.
        Ulkomailta asti, jopa Afrikasta roudataan poppamiehiä, joiden kautta henkimaailma outoinen ilmiöineen toimii ihmisten maailmassa.

• Anonyymi

Miksi Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuneen arkkienkeli Luciferin sellaiseksi kuin loi, vaikka kaikkitietävänä tiesi kuinka tämä tulee käyttäytymään?

• Anonyymi

Saatana oli Jumalan poika, ei mikään ylienkeli.

Job 2:1

Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin Saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin Saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen.

Jeesus oli Jumalan ihmiseksi syntynyt poika.

Jeesus säilytti ihmisen ruumiin kun nousi taivaaseen. Jeesus ei ole pelkkä henkiolento.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus oli Jumalan ihmiseksi syntynyt poika.

Jeesus säilytti ihmisen ruumiin kun nousi taivaaseen. Jeesus ei ole pelkkä henkiolento.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.

Luuk. 2:12

Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen kapaloituna ja seimessä makaamassa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuk. 2:12

Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen kapaloituna ja seimessä makaamassa."

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.

• Anonyymi

Miksi Saatana oli paratiisissa, mutta Jeesusta ei siellä mainita olleen?

• Anonyymi

Jes. 44:24

Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, hän, joka jo kohdussa muovasi sinut: -- Minä olen Herra, olen tehnyt kaiken! Yksinäni minä leväytin auki taivaan, muovasin maan kenenkään auttamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, hän, joka jo kohdussa muovasi sinut: -- Minä olen Herra, olen tehnyt kaiken! Yksinäni minä leväytin auki taivaan, muovasin maan kenenkään auttamatta.

Puhuuko Jumala siinä Jeesuksen syntymisestä, vai kenestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuuko Jumala siinä Jeesuksen syntymisestä, vai kenestä?

Uuteen Testamenttiin on tehty lisäys, jonka mukaan Jeesus oli jo luomistyössä mukana.

Koska siitä ei puhuta VT:ssä yhtään mitään, niin se oli Juutalaisten vaikea uskoa todeksi.

• Anonyymi

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista, ilmestyksistä, jotka sanovat olevansa Jeesus "Minä se olen".... mutta eivät ole.

Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi

Varma hälytysmerkki, jos joku kertoo käyneensä taivaassa.

Joh.3:13
      "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

1. Tim. 6:16
      "Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. "

• Anonyymi

Matteuksen evankelimi on vanhin ja alkuperäisenä säilynyt.

Matteuksen mukaan molemmat ryövärit herjasivat Jeesusta.

Jeesus ei mennyt minkään rosvon kanssa paratiisiin hengailemaan.

Matt. 27:44

Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssanssaan.

Eikä sitä luomistyössä käytettyä paratiisia ole enää olemassakaan.

• Anonyymi

Alkuperäinen Jeesuksen itsensä sanoma kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa.
      Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Myöhemmät kirjoitukset, kuten Apostolien tekojen kirja on jälkikäteen kirjoitettua, monen eri ihmisen puheita, puhekielen ilmaisuja, lyhenteitä, lauseet eivät ole täydellisiä, huudahduksia tms.

• Anonyymi

Muistutetaanpa jälleen kerran siitä, että luodessaan Saatanaksi myöhemmin muuttuvan arkkienkeli Luciferin tiesi kaikkitietävä Herra Sebaot tästä tulevan vastustajansa, joten vastuu Saatanan "syntymisestä" ja vallasta Maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin, joka voisi yhdellä kaikkivoipan sormensa paukulla lopettaa ikuisiksi ajoiksi Saatanan vallan.

• Anonyymi

Sadun kertojien juttuihin pujahtaa noita ristiriitaisuuksia.☺️

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllä pelkkä luotu paha enkeli olisi hävitetty aikoja sitten.

Lue tarina tuhlaajapojasta, jota isä rakasti viimeiseen asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pelkkä luotu paha enkeli olisi hävitetty aikoja sitten.

Lue tarina tuhlaajapojasta, jota isä rakasti viimeiseen asti.

Vaikka tuhlaajapoika nosti ennakkoperinnön ja meni huonoille teille, hän oli koko ajan rikkaan isänsä perillinen.

Kun tuhlaajapoika meni kotiin, niin perinnön määrä oli vain kasvanut suuremmaksi.

Siksi kotona ollut poika vihasi häntä ja halusi varmaan tappaa hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka tuhlaajapoika nosti ennakkoperinnön ja meni huonoille teille, hän oli koko ajan rikkaan isänsä perillinen.

Kun tuhlaajapoika meni kotiin, niin perinnön määrä oli vain kasvanut suuremmaksi.

Siksi kotona ollut poika vihasi häntä ja halusi varmaan tappaa hänet.

Mutta jos te erottelette ihmisiä, te teette syntiä, ja laki osoittaa teidät rikkojiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos te erottelette ihmisiä, te teette syntiä, ja laki osoittaa teidät rikkojiksi.

Ei ihme ollenkaan, että roistot ja murhamiehet haluavat kumota Jumalan lait ja asetukset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihme ollenkaan, että roistot ja murhamiehet haluavat kumota Jumalan lait ja asetukset.

Jumalan laki pysyy!
        Jeesus Kristus pelastaa!

• Anonyymi

Pakanat tappoivat Jeesuksen, ei Juutalaiset, kuten usein opetetaan ja Juutalaisia syyllistetään (=antisemitismiä).

Luuk. 18:32-33

Hänet annetaan PAKANOIDEN käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, ja he ruoskivat häntä JA TAPPAVAT HÄNET. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista.

• Anonyymi
        UUSI

Fariseukset ja kirjanoppineet olivat murhan takana, mutta roomalaiset tekivät likaisen työn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Fariseukset ja kirjanoppineet olivat murhan takana, mutta roomalaiset tekivät likaisen työn.

Fariseukset olivat Hamasin miehiä ja terroristeja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen murha on likaista työtä alusta loppuun asti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen murha on likaista työtä alusta loppuun asti.

Saatana iloitsi Jeesuksen murhasta kaikista eniten.

Pyhä Henki poistui temppelistä, kun Jeesus huusi: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit.

Heti Jeesuksen kuoltua Saatana meni temppelin kaikkein pyhimpään osaan ja julisti itsensä Jumalaksi.

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana iloitsi Jeesuksen murhasta kaikista eniten.

Pyhä Henki poistui temppelistä, kun Jeesus huusi: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit.

Heti Jeesuksen kuoltua Saatana meni temppelin kaikkein pyhimpään osaan ja julisti itsensä Jumalaksi.

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Jeesus meni taivaaseen ja Saatana teki identiteettivarkauden ja esiintyy Jeesuksena.

Ei se lopun ajan väkevä eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan.

• Anonyymi
      UUSI

Siitä tuntee ottaako Jeesusta sydämeen vai Karkottaako Häntä se tietää että mistä hengestä on kysymys
      oikea henki tahtoo saada Jeesuksen sydämeen
      ja seurata häntä niin sisäisesti kuin ulkoisesti
      ja jos suunta on tämä
      niin Pysykää siinä Kaikki muu on harhaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      257
      18146
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      76
      10353
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      333
      6836
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      57
      4743
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      34
      4576
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      79
      3318
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2952
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2460
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      28
      1864
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      24
      1752
    Aihe