Mitä jos tekee pelkkää kyykkyä jaloille? Eräs mies kertoi tekevänsä pelkkää kyykkyä päivästä riippuen 30-60 minuuttia. Tekee kyllä pohkeita pari sarjaa sillä samalla tangolla ja painolla millä on lopettanut kyykyt mutta reisille pelkkää kyykkyä. Muistaakseni sanoi että kaksi tai kolme kertaa viikossa. Ei tee vetoja kuin harvoin kun haluaa kokeilla miten veto on kehittynyt. Kuulemma kehittyy vedossa mitä epäilen kun ei minullakaan kehity kovin hyvin ja teen vetoa kaksi kertaa viikossa kovaa kyykkyjen päälle jota myös teen kaksi kertaa viikossa.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Toimii jos on siveä menneisyys.
- Anonyymi
Sarjapituus? Tauotus? Painot suhteessa todelliseen maksimiin?
Vetoja? Mitä vetoja? Lavasta rinnalle? Polvilta rinnalle? Samat raakoina tempauksina?
Maastavedot? Normitangon hackvedot?
Kyykkyjen syvyys? Mille polvikulmille? Etu- vai takakyykyt?
Käytännön syistä tein syvät etukyykyt keskiviikkoisin ja maastavedot sunnuntaisin.
Vedot tempausotteella ja työntöleveydellä polvilta kakkosvedon terävyyden vuoksi.- Anonyymi
Outo ilmiö!
Pystyäkseni muodostamaan kuvan aloituksen kysymyksen sisällöstä ja pyydän hieman täsmentävää tietoa niin jään ilman sitä täydennystä.
- Anonyymi
Mitä sitten mitä joku tekee, tai on tekemättä,
esim. tekoälyltä tai yleensä netistä saa varmasti maailman parhaat ohjeet,
kun vain tekee ja toimii pitkäjänteisesti ja haluaa menestyä, siinä se,
mikä sopii Arskalle, ei välttämättä sovi sinulle,
kaikki yleensä hakee oikotietä ja kiukuttelee kun sitä ei ole olemassa,
mihin tähtäät , mitä haluat, ja mikä on pitkänlinjan tavoitteesi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546