Hei miehet (miksei naisetkin). Mulle nyt on useampi mies tehnyt tälleen, että jutellaan jossain deittisovelluksessa. Sitten osoittavat kiinnostuksensa. Antavat mulle puhelinnumeronsa ja häipyvät sieltä sovelluksesta. Lähtiessä ilmoittavat, että odottivat mun soittavan / tekstaavan tai lähettävän edes savumerkkejä. Onko tämä joku taktiikka? En ymmärrä.
Onko tämä joku taktiikka
8
393
Vastaukset
- Anonyymi
Joo se on nykyajan ghostaamista
- Anonyymi
Juppimaisia käyntikortteja.
- Anonyymi
Missään esim.wa ei saa näyttää että olisi joku muu kumppani. Koska niitä naisia on monta joka puolella. Joku voi nähdä että olet varattuna jollekkin.
- Anonyymi
Lienee sellainen outo juttu mielessä kuin tutustuminen, eikä ikuinen vatvominen viestien varassa siellä netissä
- Anonyymi
Näin mä sen ajattelen, mutta siis kai ne nyt muidenkin kanssa on siellä sovelluksessa puhuneet?!? Itselle tulee semmoinen olo, että oliko jutut vähän tylsiä, kun tuolleen häipyvät, mutta tämän on siis useampi tehnyt. Edelleen hämmästyn siitä miten suoraviivaisia miehet on. Itse vaadin aika paljon tutustumista ymv ennenkuin luotan ja suhde voi vasta sen luottamuksen kautta syventyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin mä sen ajattelen, mutta siis kai ne nyt muidenkin kanssa on siellä sovelluksessa puhuneet?!? Itselle tulee semmoinen olo, että oliko jutut vähän tylsiä, kun tuolleen häipyvät, mutta tämän on siis useampi tehnyt. Edelleen hämmästyn siitä miten suoraviivaisia miehet on. Itse vaadin aika paljon tutustumista ymv ennenkuin luotan ja suhde voi vasta sen luottamuksen kautta syventyä.
Se "aika paljon" voi olla liikaa useimmille, etenkin jos tuntuu että ei kierrä kuin kehää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se "aika paljon" voi olla liikaa useimmille, etenkin jos tuntuu että ei kierrä kuin kehää
Niin ehkä nykyään deittailu perustuu ihmissuhteiden kertakäyttökulttuuriin. Harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ehkä nykyään deittailu perustuu ihmissuhteiden kertakäyttökulttuuriin. Harmi.
Voi olla että siihenkin, mutta sanoisin kyllä että viestittelyvaihetta ei kannata pitkittää liiallisesti. Hirmu rasittavaa silmäkkäin joutuessaan huomata että vastassa ei lopulta olekaan se ihminen mihin on uhrannut aikaa ja mahdollisesti toiveitakin jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836490Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935392Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143745Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2003118Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat752355Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12098Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191666- 981356