Hei miehet (miksei naisetkin). Mulle nyt on useampi mies tehnyt tälleen, että jutellaan jossain deittisovelluksessa. Sitten osoittavat kiinnostuksensa. Antavat mulle puhelinnumeronsa ja häipyvät sieltä sovelluksesta. Lähtiessä ilmoittavat, että odottivat mun soittavan / tekstaavan tai lähettävän edes savumerkkejä. Onko tämä joku taktiikka? En ymmärrä.
Onko tämä joku taktiikka
9
435
Vastaukset
- Anonyymi
Joo se on nykyajan ghostaamista
- Anonyymi
Juppimaisia käyntikortteja.
- Anonyymi
Missään esim.wa ei saa näyttää että olisi joku muu kumppani. Koska niitä naisia on monta joka puolella. Joku voi nähdä että olet varattuna jollekkin.
- Anonyymi
Lienee sellainen outo juttu mielessä kuin tutustuminen, eikä ikuinen vatvominen viestien varassa siellä netissä
- Anonyymi
Näin mä sen ajattelen, mutta siis kai ne nyt muidenkin kanssa on siellä sovelluksessa puhuneet?!? Itselle tulee semmoinen olo, että oliko jutut vähän tylsiä, kun tuolleen häipyvät, mutta tämän on siis useampi tehnyt. Edelleen hämmästyn siitä miten suoraviivaisia miehet on. Itse vaadin aika paljon tutustumista ymv ennenkuin luotan ja suhde voi vasta sen luottamuksen kautta syventyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin mä sen ajattelen, mutta siis kai ne nyt muidenkin kanssa on siellä sovelluksessa puhuneet?!? Itselle tulee semmoinen olo, että oliko jutut vähän tylsiä, kun tuolleen häipyvät, mutta tämän on siis useampi tehnyt. Edelleen hämmästyn siitä miten suoraviivaisia miehet on. Itse vaadin aika paljon tutustumista ymv ennenkuin luotan ja suhde voi vasta sen luottamuksen kautta syventyä.
Se "aika paljon" voi olla liikaa useimmille, etenkin jos tuntuu että ei kierrä kuin kehää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se "aika paljon" voi olla liikaa useimmille, etenkin jos tuntuu että ei kierrä kuin kehää
Niin ehkä nykyään deittailu perustuu ihmissuhteiden kertakäyttökulttuuriin. Harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ehkä nykyään deittailu perustuu ihmissuhteiden kertakäyttökulttuuriin. Harmi.
Voi olla että siihenkin, mutta sanoisin kyllä että viestittelyvaihetta ei kannata pitkittää liiallisesti. Hirmu rasittavaa silmäkkäin joutuessaan huomata että vastassa ei lopulta olekaan se ihminen mihin on uhrannut aikaa ja mahdollisesti toiveitakin jo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893