Ei lopeta näköjään millään unnutusta! Monet kerrat on asiasta puhuttu ja olen jopa miehen esimiehelle soittanut ja pyytänyt keskustelemaan kahden kesken että lopettaisi unnuttamisen mutta ei vaan mene jakeluun! Surettaa jo tuleva joulukin kun vanhempani eivät enää halua tulla meille joulun viettoon kun mieheni viime jouluna meni joulusaunaan äitini kanssa ja alkoi lauteilla unnuttamaan niin rajusti että äitini joutui poistumaan löylyistä. Mitä tuolle unnutukselle voi tehdä? Onko ainoa ratkaisu ns. hygieniahaalari ja miten saisin miehen suostumaan sen pitämiseen?
Mies unnuttaa häiritsevästi
7
313
Vastaukset
- Anonyymi
Unnuta jo ittes sinne hoitolaan. Vai eiks siennekä enää sallita?
- Anonyymi00007
Moni mies viedään nykyään pakkohoitoon kun ei unnutus muuten lopu😮
- Anonyymi00008
Varo vaan palstasedälle kiekuva yksisarvinen ettet unnuta itse itseäsi sinne minne olet suvereenina kansalaisena koittanut teinahtavan katkeruutesi kohdetta marssittaa. Eikö siinä edes vielä edes kaikki ns toimet. T naiselta
- Anonyymi
Ei ole normaalia miehen itseään sorkkia. Eroa vaan kehiin jos ei opi olemaan ihminen sinulle ja lapsillemme!
- Anonyymi
Luunappi otsaan jos ei sanominen riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luunappi otsaan jos ei sanominen riitä.
Rotanloukulla kun louskauttaa elimeen niin ei vähään aikaan unnuttele!
- Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Rotanloukulla kun louskauttaa elimeen niin ei vähään aikaan unnuttele!
Hyvä idea. Saataisiin viettää lasten kanssa oikea joulu kun ukko olisi ensiavussa heppinsä kanssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815570Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151572- 106971
- 78851
- 50832
- 41823
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44822Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817- 56794
- 39789