Nukkekimppa

Anonyymi-ap

Eipä ole nukkea tullut koettua, mutta se kyllä olisi kiva kokea , vaikka kaverin kanssa jolla sellainen on?? +60 hki

25

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yli kuuskybänen ukko bylsii jotain seksinukkea yhdessä kaverin kans? Ei vittu kuin koomista. 🤣

      • Anonyymi

        Kieltämättä aika creepy mielikuva


    • Anonyymi

      Mutta ei tässä maailmassa mitenkään erikoinen.

      • Anonyymi

        Ei niin. Ei sarjamurhaajakaan ole enää mikään erikoisuus.


    • Anonyymi

      WTF? Kaksi vanhusta nussii nukkea yhdessä.

      • Anonyymi

        Kaksi vanhushomoa sodomioimassa toisiaan. Ei ole sellaista homonukkea jossa olisi kaksi persreikää.


    • Anonyymi

      Taitaa olla enempi nuorempien hommaa.

      • Anonyymi

        Ja ihan elävän naisen kanssa


    • Anonyymi

      Nukke löytyy ja tapaaminen mahdollinen.

      • Anonyymi

        Vanhainkodin ryhmäkokoontuminen. Omat nuket mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhainkodin ryhmäkokoontuminen. Omat nuket mukaan.

        Nuket tuoksuu vahvasti kuivuneelle kuselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuket tuoksuu vahvasti kuivuneelle kuselle

        Varmasti kun kun sinä olet siellä. Eihän sulla sille muuta käyttöö ole koskaan ollut kun kuseminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kun kun sinä olet siellä. Eihän sulla sille muuta käyttöö ole koskaan ollut kun kuseminen.

        Oletko päässyt haistelemaan kusivehkeitäni vaiko nukkeani? Olet perverssi kusennuuhkija. Tuhma poika!! 😁


    • Anonyymi

      Vai onko niin, nuoremmathan on nykyisin näiden nukkehommien perään? Ainakin joku dokkari TV:_vssä kertoi noista ja kyllä aika nuorta kaveria oli. Osalla jopa muija?? No ihan sama jokainen tallaa miten tallaa poluillaan.

      • Anonyymi

        Monestakin aiheesta on dokkareita. Ne ei silti tee aiheesta yleisiä.


    • Anonyymi

      Joittenkin on vaikea hyväksyä omaa yksinoloaan.

    • Anonyymi

      Minulla on lähes tuhannen euron nukke ollut jo vuosia.olen parisuhteessa ja vaimoni on erittäin kiihottunut kun panen nukkea vaikka loppuun asti.välillä panen molempia tai niin että vaimoni panee samalla minua straponilla.todella taivaallista erotiikkaa.ja meillä menee hyvin.kieltämättä kiehtova ajatus että olisi toinen mies jonka kanssa panna nukkea,täytyy harkita asiaa.

      • Anonyymi

        Haluaisitko ostaa välimerkkejä?


    • Anonyymi

      Haha, itse asiassa monet ihmiset ajattelevat samalla tavalla ensimmäisellä kerralla –

      "En ole koskaan kokeillut, mutta olen vähän utelias."

      Älä huoli, et ole yksin!

      Mutta leikkiä kavereiden kanssa? Se on riskialtista.

      Jos innostut siitä todella, et ehkä pysty hankkimaan nukkea ystäväsi edelle!

      Sen sijaan, että lainaisit kaverilta, miksi et hankkisi omaa?

      Oikean valitseminen ensimmäisellä kerralla on tärkeämpää kuin mikään muu.

      Suosittelen nukkea, jota käytän tällä hetkellä:https://www.gutdolls.com/fsd022e-rose-funwest-sofort-silikon-sexpuppen.html

    • Anonyymi

      Älkää nyt dissatko. Antaa jengin tehdä mitä ne haluu. Ei oo teiltä pois jos vanhat ukot panee kimpassa nukkea. Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Ja en ehkä lähtis vertaamaan sarjamurhaajiin. En oikein nää asiayhteyttä..

    • kumpa olisin seksinukkena vanhemalle miesparille

    • Anonyymi00021
    • Anonyymi00022

      40v haluis myös ton kokea

    • Anonyymi00023

      Helsingissä 53 v. halukkaana kokemaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe