Suunnitelma?seuraava askel?☺️😍
Mikäs on se
42
394
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
To whom are plans for?
Taisin olla sillon valoissa sun peräs, huomasikko? 🥰- AnonyymiUUSI
Näin miten katsoit häntä. Hänellä on kaunis vartalo ja kivat hiukset! Hän on muutenkin fiksu, näppärä ja mukava nainen. Rohkeasti vain hurmaat hänet Elviksen äänelläsi.
Naiselta, heterolta - AnonyymiUUSI
En
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin miten katsoit häntä. Hänellä on kaunis vartalo ja kivat hiukset! Hän on muutenkin fiksu, näppärä ja mukava nainen. Rohkeasti vain hurmaat hänet Elviksen äänelläsi.
Naiselta, heteroltaPuheääntä meinasin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puheääntä meinasin
Hänel on kyllä hurmaava ääni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta, heteroltaEi ku Miehelle oli mun kommentti! n
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku Miehelle oli mun kommentti! n
Alottaja on nainen!!
- AnonyymiUUSI
Oli M naiselle.
- AnonyymiUUSI
No vaikka sit
- AnonyymiUUSI
Että sinä toimit irl etkä luule että tuntisit täältä ketään, lisäksi lopetat alkoholi vieroitushoidon ettei naamasi loista aina punaisena kuin joulukynttilä!
- AnonyymiUUSI
No nyt meni huti
- AnonyymiUUSI
Pyydän numeroa maanantaina. Vapisevin käsin ja tuikkivin silmin.. sydän pamppailee jo ajatuksesta. Vanhemmalle miehelle.
Naiselta, ei m- AnonyymiUUSI
Öhii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Öhii
Juu ei se mitään ei sulle ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei se mitään ei sulle ollutkaan.
Hyvä😌
- AnonyymiUUSI
Kuka kyselee?
- AnonyymiUUSI
Tossua toisen eteen? :D
- AnonyymiUUSI
Niin se täytyy
- AnonyymiUUSI
Varmaan vessaan seuraavaksi.
- AnonyymiUUSI
Ei mikkää. Palsta tappaa kaiken.
- AnonyymiUUSI
Lopetetaaks palstailu yhdessä?🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vois lopettaa!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vois, muttei vrm mulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vois, muttei vrm mulle.
Ei muillekaan ei mutta ei estä mua lopettamasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vois lopettaa!!
😌😌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vois, muttei vrm mulle.
Ei varmaa, mut lopeta säkin
- AnonyymiUUSI
En tiedä. Mut kaadettiin. Palsta vei ilon.
- AnonyymiUUSI
Torni vai Lähetti? :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Torni vai Lähetti? :D
Kuka oot oikein
- AnonyymiUUSI
Älä ole niin heikko. Suomalaisilla miehillä on vahva psyyke he kyllä kestää
- AnonyymiUUSI
Kompastun lautaan ja kaadun suoraan syliin.. Sitten suustani pääsee "tell me something boy" viitaten lady gagaan. Se tulee tietysti nuorilleen. Siinä sitä sitten ollaan. Vahingon kautta.
- AnonyymiUUSI
Nuotilleen prskle👍🏻😂 No anyway.
- AnonyymiUUSI
Olet nainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen?
Olen nainen kyllä
- AnonyymiUUSI
Aika kiva😌😌
- AnonyymiUUSI
En ole ketjun aloittaja. Olen vain täällä perällä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika kiva😌😌
Laulellen työtäni teen.
- AnonyymiUUSI
Joo. Mä olen nainen ja kirjoitan miehelle. Sivusta kirjoitan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika kiva😌😌
Eiks ookkin! iHan toSiaan ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiks ookkin! iHan toSiaan ❤️
Mene muualle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole ketjun aloittaja. Olen vain täällä perällä..
Ja sielläkin kompastuit lankun yli kumihousuissas. Revi seuraavaksi lisää niit sivuja kirjastosta ittelles. Eiks se lähtöpaikkakuntas ollu ennenkin siitä kuuluisa? ;)
-justsiitsivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene muualle
Mikä homma? :o
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot23518015Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910292Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3176751Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224519Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483777Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743237"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132913Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892400MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201597Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181406