Haluaisin mennä yhteen paikkaan, jossa ihmisiä kokoontuu,
mutta en ole kovin helposti pidettävä ihminen ja on vaikea tunkea itseä joukkoon. Heillä on kiva, tuttu porukka siellä, jonka saatan pilata; joku kuitenkin pettyy. Olen fyysisen sairauden vuoksi väsynyt, enkä jaksa hymyillä niin paljon. Näytän apealta ja sen katsominen voi tuntua raskaalta muista ihmisistä. Tahattomalla epämiellyttävyydelläni, kuten edellä mainitulla ja sosiaalisella kömpelyydelläni lasken paikan viihtyvyyttä siellä missä olen ja muiden ihmisten elämän mielekkyyttä ja pidemmällä tähtäimellä elinajanodotetta.
Voisin olla jossain hyödyksikin, mutta enemmän tuotan varmasti pettymyksiä siinä että edes olen siellä.
Heistä voisi olla minulle iloa yksinäisessä elämässä; voisivat jo pelkällä läsnäolollaan ja hyväksynnällään auttaa minua, mutta ensisijassa haluan muille ihmisille hyvää, enkä halua tuottaa pettymyksiä, vaan voin jäädä pois ajatellakseni heidän parasta.
Minulla on huono itsetunto, mutta varmaan ihan hyvästä syystä
Anonyymi-ap
2
234
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ajattele noin. Seura on vain hyväksi sinulle, joten mene ihmeessä mukaan. Jos et tahdo muille pahaa, niin ei läsnäolosi pitäisi olla muillekaan mikään ongelma. Elämässä pitää osata olla vähän "röyhkeä", että ei jää muiden tallomaksi.
- Anonyymi00003
Etsitkö vaaleita, tummaihoisia vai punapäitä? Täältä löytyy 💋 https://Maria.hoty.lat/Maria#/?/?/9pgpaikai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104758- 47674
- 36633
- 47623
- 30611
- 40605
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506