Kypäräpipo aikuisella

Anonyymi-ap

Miksi aikuiset eivät käytä kypäräpipoja? Kivat esimerkiksi valmistaa näitä aikuisten koossa, mutta en ole vielä ainakaan pk-seudulla nähnyt kenenkään aikuisen käyttävän näitä. Pari vuotta sitten näin yhdellä tyypillä sellaisen fleecesen kypärämyssyn. Muuten tuntuu, että vaikka olis -20 pakkasta, niin porukka vetää ennemmin paljaalla päällä kuin pipo päässä. Itsellä on jo kolmatta talvea tuollainen Kivatin kypäräpipo käytössä ja musta se on ihan best pakkasilla. Suojaa pään ja kaulan aluetta todella hyvin ja vieläpä hyvin lämpimästi. En vaan uskalla käyttää tuota missään Helsingin keskustassa, missä on paljon ihmisiä. Uskallus ja pokka ei vaan riitä. Itse olen sitä mieltä, että ihmiset saavat pukeutua miten tykkäävät parhaaksi katsomallaan tavalla ilman, että sitä pitäisi jotenkin lähteä ihmettelemään kadulla, mutta pelkään muiden reaktioita, kun kypäräpipo voi olla poikkeava vaatetus ainakin näin kaupunkiolosuhteissa. Olisi kiva, kun näiden käyttö yleistyisi, niin voisi itsevarmasti käyttää kypäräpipoa missä tahansa

6

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itse paininut samojen ajatusten kanssa tässä koko alkutalven. Itselleni tuli sattumalta vastaan juuri Kivatin tuotteet vähän aikaa sitten ja oli heti ostettava heidän lämpimin kypäräpipo omaankin käyttöön. On yksi mukavimmista talvipäähineistä mitä itselläni on koskaan ollut. Olen sitä pitänyt näissä alkutalven loskakeleissäkin päässä, mutta itsellänikään ei vielä riitä rohkeus ihan keskustaan asti sen kanssa kulkea. Hyvin harvaa vastaantulijaa silti varmaan kiinnostaa mitä kenenkin päässä on ja olen samaa mieltä, että kunhan mennään siveellisyyden rajoissa niin ihan sama, miten itse kukin pukeutuu. Talvipyöräilijöille tämä on ihan normaali varuste eikä herätä kenessäkään sen enempää ihmetystä, joten luulisi ettei tällainen muidenkaan ulkoilijoiden päässä aiheuttaisi kauheasti ihmetteleviä katseita... Rohkeutta tulevaisuuteen!

• Anonyymi00002

Vaimolla on tuollaisia parikin kappaletta ja käyttää niitä kyllä. Itselläni on ohuempia kypärämyssyjä pipon tai pyöräilykypärän alle. Mutta emme asukaan pk seudulla.

• Anonyymi00003

Jos katsot miten ihmiset pukeutuu niin ei tarvitse hävetä. On paskaista ferkkaria ja croksia ja ne vasta häpeän arvoisia onkin. Ette te "hesalaiset" sen paremmin pukeudu, samanlaista tuulipukujunttia sieltäkin löytyy mitä muualta Suomesta.
      Suomalainenhan on juntti. Yhtään sivistynyttä ihmistä ei ole vielä Suomesta tullut.

• Anonyymi00004

Itse pidän pyöräilykypärän alla kypärämyssyä, tai tarkemmin kaiketi kypärähuppua viileämmillä keleillä. Joskus oikein kylmällä ulkoillessa pidän myös karvalakin tai hatun alla. Suojaa poskia ja korvia oikein hyvin. Outoa jos joku miettii että olisi jotenkin poikkeava vaatetus, kun itse näen sellaisia aikuisilla täällä kaupungissa mielestäni hyvinkin usein.
      M31

• Anonyymi00005

Kenen kirjoitus?
      Eilen löytyi kotoa eri paikasta.
      Kolmen laskun S kauppa Kärsämäki joo.

Apteekki ryöstöt, Mikä yhteys Teuvo Liimataisen ryhmällä on tähän.
      Aloitus syytelty tiepiiri laskut
      Käsittely vaade Kärsämäen kautta.
      Se tietää jonka kuuluu tämä kohta tietää kuka laittaa nämä ei ole mitään vastuuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe