Jos saisit miehesi kiinni rysän päältä. Eli yllättäisit ihan itse teosta. Housut kintuissa. Toisen miehen kanssa. Ottavana osapuolena..
Ymmärtäisitkö ja antaisitko anteeksi nainen?
16
674
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä kai sen olis tasapuolista olla, emt? Kirjoitan iha vaan fobisten kiusaksi
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Ei sillä olisi merkitystä pettäisikö mies naisen vai miehen kanssa. Vaihtoon menisi joka tapauksessa.
- Anonyymi
Jopa NAINEN pitää tuota vastenmielisenä
- Anonyymi
Jos varmasti olis noin,sais samantien lähtee menemään!! Juoruista en niin ottais todesta,mutta...
- Anonyymi
Toisen miehen kanssa jos jäis kiinni,
niin asia olis sovittavissa ja annettavissa anteeksi mikäli se ei toistu. Ainakaan salaa.- Anonyymi
Haluisitko kimppaan? Sinä, miehesi ja se hyvin varusteltu komea nuorukainen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko kimppaan? Sinä, miehesi ja se hyvin varusteltu komea nuorukainen..
En kyllä haluaisi. Entä ite?
- Anonyymi
En ymmärtäisi.
Voisin antaa anteeksi.
Mutta pettämisen vuoksi en enää suhdettamme jatkaisi.- Anonyymi
Sama. Olisin toivonut että hän olisi kertonut ensin minulle suuntautumisestaan. On ikävää, että hän on joutunut sitä salailemaan.
- Anonyymi
Ei ainakaan itselle-olen ollut miltein sata varma jo hänen suuntautumisestaan jo kauan. Harmi ettei ole selkärankaa tunnustaa intressejään.
- Anonyymi
Ei oo mitään kiinnostusta mulla niihin aukkoihin. Eli ei se maata kaataisi.
- Anonyymi00015
En antaisi anteeksi. Pettäminen on pettämistä.
- Anonyymi00016
Jo pelkän seksitauti riskin vuoksi, en jatkaisi suhdetta. Ymmärtäisinkö, en tiedä, antaisinko anteeksi, en tiedä. Ja liekö noilla asioilla merkitystä, koska en haluaisi jatkaa suhdetta.
- Anonyymi00017
En antaisi anteeksi, pettäisipä naisen tai miehen kanssa
- Anonyymi00019
Salaiset viestit ja kuumat deitit odottaa 🍓 https://Melissa.hoty.lat/Melissa#/?/?/yrro3y4hj
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237286Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite935943Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1093977- 1293932
- 1631763
- 581608
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311510- 381321
- 281301
- 451292