"Ensimmäisenä ikää työhaastattelussa – ”Sanoin, että jos ei ole mitään muuta kysyttävää, niin anti olla”
https://share.google/k5yPCEeKTsylwhkX5
Joku päässyt jopa haastatteluun!
13
97
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuttu kaveri suositteli lähettämään pomolleen cv:n koska heillä tarvitaan kokenutta väkeä. Pistin 30 v insinöörikokemuksesta vastaavasta työstä mailin menemään, ja soittelin perään, pomomies kysyi ainoastaan ikää johon en ehtinyt edes vastaamaan kun takelteli virheen huomattuaan että hän soittaa kun pääsee parempaan paikkaan.
Arvatkaa soittiko 55 vuotiaalle joka ei olisi paljon muuta opastusta tarvinnut kuin salasanan ja reitin työpisteelle.- AnonyymiUUSI
No joo, tarina tuokin.
- AnonyymiUUSI
Samaan ongelmaan törmännyt itsekin kun hakenut työpaikkoja. Luvataan olla yhteydessä mutta kun ikä 58 v tulee esille niin loppuukin mielenkiinto ja selitystä toisen perään eikä kuulu yhteyden ottoa sen jälkeen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaan ongelmaan törmännyt itsekin kun hakenut työpaikkoja. Luvataan olla yhteydessä mutta kun ikä 58 v tulee esille niin loppuukin mielenkiinto ja selitystä toisen perään eikä kuulu yhteyden ottoa sen jälkeen
Multa kysyttiin:
Tossa iässä et varmaan enää lapsia tee? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No joo, tarina tuokin.
Yksi niistä monista mitä nykypäivän todellisuus on, mutta tähänhän auttaa vanha hyväksi havaittu keino, eli eläkeiän nosto.
- AnonyymiUUSI
Eikö iän, siviilisäädyn, kansallisuuden, poliittisen suuntautuneisuuden, uskonnon tai ihonvärin kysyminen ole vastoin lakia? Joissakin maissa on. Entä Suomessa? Tarkistakaapa laki. Kannattaa laittomuuksista tehdä rikostutkimuspyyntö tai valitus. Liitossa varmaan tiedetään.
- AnonyymiUUSI
Tarkista itse.
- AnonyymiUUSI
Ja täällä ei sitten saa kertoa muutosneuvotteluiden periaatteista?
Muutosneuvottelut päättyivät.
Minä jouduin pihalle.
Porukan vanhin. Kokenein. Paras koulutus.
Ryhmässä kolme jälkeeni tullutta: 2 vuotta, 6 kuukautta ja kuukausi sitten. Nämä sai jäädä. Ikää hellä 35, 30 ja 27. Minä 57.- AnonyymiUUSI
Valehtelet kahdessa eri ketjussa.
- AnonyymiUUSI
Ei koulutus ja kokemus auta, kun tarvitaan nykyosaamista ja uuden oppimiskykyä
- AnonyymiUUSI
Kaikki yli 50 vuotiaat eläkkeelle.
Halutessaan voi tehdä töitä.- AnonyymiUUSI
Viiskymppisenä kannattaa hakeututua jo työkyvyttömyyseläkkeelle. Masentaa ja rintaan pistää ja vituttaa ja silleen, kyllä sen lausunnon saa. , ei tuollaista työnhakupelleilyä jaksa enää leikkiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viiskymppisenä kannattaa hakeututua jo työkyvyttömyyseläkkeelle. Masentaa ja rintaan pistää ja vituttaa ja silleen, kyllä sen lausunnon saa. , ei tuollaista työnhakupelleilyä jaksa enää leikkiä.
Juu, kaikki on jo nähty ja vituttaa kun näkeekin jonkun nilkkenin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845087Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.233441Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j302761Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411311Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935