Mielisairaat kirkon miehet lisäsivät sen perusteilla olevaan kristinuskoon.
Mielisairaat uskovat tuli helvettiin nykyaikanakin.
Tulihellvetti on keksitty Konstanttinopolissa v332
30
232
Vastaukset
- Anonyymi
Parin ensimmäisen vuosisadan aikana kristikunnan enemmistö ei uskonut mihinkään iankaikkiseen kidutushelvettiin. Augustinus kannatti tuota sairasta ideaa, mutta hän ei osannut kreikkaa paskan vertaa.
- Anonyymi
Tulihelvetti tuli Raamattuun vasta ensimmäisen latinannoksen myötä. Hieronymos niputti kierosti kolme eri kreikankielistä sanaa yhdeksi - infernokseksi - ja siitä koko kirottu soppa sai alkunsa. Sama saatanallinen väännös siirtyi sitten moniin tuleviin Raamatun erikielisiin käännöksiin. Idea oli niin alkukielelle vieras, että tulevissa käännöksissä tarvittiin pakanauskonnosta lainasana tuota väännöstä ylläpitämään. Tämä syöpä onkin sitten mädättänyt vuosisatojen varrella miljoonien kristittyjen käsityksen siitä, mitä on tosi evankeliumi.
- Anonyymi
Jeesus sanoi:
Mark 9: 47
ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan Valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin.- Anonyymi
Mistäköhän maakolosta kumpuaa teitä idiootteja, jotka ette tunnu tajuavan, että Jeesus ei puhunut suomea? Ja että jos ALKUKIELESSÄ Jeesus ei puhunut mistään sellaisesta, joka nykyisin mielletään "helvetiksi", tämä fakta ei muutu miksikään, vaikka sinä uupelo siteeraisit tuota jaetta sata tuhatta kertaa?
- Anonyymi
Paljon on vääriä opetusia ja tässä muutama. https://www.youtube.com/watch?v=YhfYtn3H3B4
- Anonyymi
Kyllä näitä riittää. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi
Tulihelveton tilalle on tullut yhtä järjetön uskon oppi tyhjään raukeaminen.
Kiltti ihminen joka ei ota evankeliumin ilosanomaa vastaan katoaa tyhjään.- Anonyymi
jopa raukasee sinun puheesi. Eikös ennemmin kannattaisi puhua ,että Jumala TAPPAA syntiä tekevän sielun, niin eipä sinua silloin raukasekaan. Ei raukee ei- eikä raukase.
Otahan sanasta selvää, ennenkuin toistelet vuodesta toiseen kuinka sinua raukaisee.
eli nukut itsesi Sanan ääressä ja luulet että ikuinen kitutuli persuuksissa on pyhempi, kuin se, että alat puhuta raukeamisesta- raukasee niin kovasti.
Minnä puhun tappamisesta, kun Sana sanoo. Elämänantaja ottaa HENGEN pois, ja kas, sielu on kuollut tapettu. Hokaatko- äläkä raukaistele sohvallasi
- Anonyymi
Mark.9:44 Jossa ei heidän matonsa kuole, eikä tuli sammuteta. Biblia (1776) Mark.9:44 Jae puuttuu käännöksestä.
- Anonyymi
Jeesus rupesi puhumaan opetuslapsillensa.
Luuk 12 . 5
Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.- Anonyymi
Hei uupelo, Jeesus ei puhunut suomea. Hän puhui tuossakin kohta Hinnomin laaksosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei uupelo, Jeesus ei puhunut suomea. Hän puhui tuossakin kohta Hinnomin laaksosta.
Jer.7
28 Sentähden sano heille: Tämä on kansa, joka ei kuullut Herran, Jumalansa, ääntä eikä ottanut kuritusta varteen. Kadonnut on totuus ja hävinnyt heidän suustansa.
29 Leikkaa hiuksesi ja heitä ne pois ja viritä kalliokukkuloilla itkuvirsi, sillä Herra on hyljännyt ja sysännyt pois vihansa alaisen sukupolven.
30 Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen.
31 Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, polttaakseen tulessa poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut.
32 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota 'Toofet' ja 'Ben-Hinnomin laakso', vaan 'Murha-laakso', ja Toofetiin haudataan, kun ei ole muualla tilaa.
33 Ja tämän kansan ruumiit joutuvat taivaan lintujen ja maan eläinten ruuaksi, eikä näitä kukaan karkoita.
34 Ja minä lopetan Juudan kaupungeista ja Jerusalemin kaduilta riemun ja ilon huudon, huudon yljälle ja huudon morsiamelle, sillä maa on tuleva raunioiksi."
- Anonyymi
Jes.66:24 Ja heidän pitää menemän ulos, katselemaan niiden ihmisten raatoja, jotka minua vastaan väärin tekivät; sillä ei heidän matonsa pidä kuoleman, eikä heidän tulensa sammuman, ja heidän pitää kaikelle lihalle kauhistukseksi oleman. Biblia (1776) Dan.12:2. Mark.9:48.
- Anonyymi
Miten selität tämän pois:
Luukas 16
19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
!!!
24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
!!!
26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
28 -sillä minulla on viisi veljeä-todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."- Anonyymi
Ovela kysymys.
Se edellyttää, että sinä ITSE annat itsellesi luvan keskittyä ENSIKSI tuohon kertomukseen - joka on siis pelkkä Jeesuksen kertomus - ja päättää ITSE tykönäsi pitää TUOTA kertomusta jonakin sellaisena, mitä MIKÄÄN Raamatussa ei saa kumota.
Miksiköhän sinä ajattelet näin? Miksi juuri tuo kertomus on sellainen, että sinulla on lupa vedota siihen - että sinulla on lupa pitää sitä jonkinlaisena ylimmäisenä kriteerinä Raamatun sanomalle? Miksi sinulla on lupa juuri SIIHEN vedoten rajoittaa Paavalin ylösnousseelta Herralta Jeesukselta saamaa evankeliumia?
Sinun kysymyksesi pimittää sen, että sinä ITSE olet päättänyt tietämättäsi tai täysin tietoisesti pitää koko maailman sovituksesta ja lunastuksesta kertovia jakeita tuolle kertomukselle alisteisina. Miksi? Kenen luvalla? Paavalinko? Vai Jeesuksen? Onko Jeesus itsensä kenties kanssa ristiriidassa? Jollei ole, miksi sinä vetoat tuohon kertomukseen ETKÄ SOVITUKSEN JA LUNASTUKSEN SANAAN? Miksi tämä rajoittamisoperaatiosi tapahtuu juuri NÄIN PÄIN?
Kuka on antanut sinulle luvan pitää lähtökohtana Jeesuksen KERTOMUKSIA Hänen ristinsä sijasta? Sanoiko Jeesus jossain kohtaa, että hänen KERTOMUKSENSA ovat maailman sovitus ja lunastus? Sanoiko hän, että kun hän kertoo KERTOMUKSIA, hän vetää kaikki tykänsä? Vai kenties, että kun hänet korotetaan maasta, hän vetää kkaikki tykänsä?
Mistä kohta tuuista kertomuksesta sinä löydät EVANKELIUMIN? Onko smeidät kutsuttu julistamaan EVANKELIUMIA vai Jeesuksen kertomuksia, joilla hän sai fariseukset raivon valtaan? Missä kohtaa Jeesus tuossa kertomuksessaan viittaa tulevaan ristitnkuolemaansa? Missä kohhtaa Paavali kehottaa lukijoitaan liittämään julistamaansa evankeliumiin Jeesuksen kertomukset ja arvioimaan ja rajoittamaan noihin kertomuksiin vedoten tuota evankeliumia?
Jospa sinä pohtisit hieman tällaisia kysymyksiä ennen kuin esität omia kysymyksiäsi? - Anonyymi
Ja sitten hieman yksinkertaisemmin, kun te infernalistit olette vapaaehtoisesti tyhmentäneet itsenne:
Joka kerralla, kun SINÄ kysyt "Miten selität tämä pois?", minulla on lupa esittää SINULLE sama kysymys koskien niitä sovituksen ja lunastuksen sanan kohtia, jotka sinä mitätöit.
Itselleni on pohjaton mysteeri, kuinka ihminen voi olla NIIN tyhmä, ettei tajua tätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten hieman yksinkertaisemmin, kun te infernalistit olette vapaaehtoisesti tyhmentäneet itsenne:
Joka kerralla, kun SINÄ kysyt "Miten selität tämä pois?", minulla on lupa esittää SINULLE sama kysymys koskien niitä sovituksen ja lunastuksen sanan kohtia, jotka sinä mitätöit.
Itselleni on pohjaton mysteeri, kuinka ihminen voi olla NIIN tyhmä, ettei tajua tätä.Taisit nyt tuossa kirjoittaa itse itsellesi !
Sinä itsehän olet omassa päässäsi päättänyt vastoin Raamatun selviä sanoja / opetuksia niin, että kaikki muka pelastuvat !
Jo ns. pienoisevankeliumista selviää paljon:
16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Siis osa hukkuu ja osa ei !
Osalla on iankaikkinen elämä, osalla taas ei ole ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovela kysymys.
Se edellyttää, että sinä ITSE annat itsellesi luvan keskittyä ENSIKSI tuohon kertomukseen - joka on siis pelkkä Jeesuksen kertomus - ja päättää ITSE tykönäsi pitää TUOTA kertomusta jonakin sellaisena, mitä MIKÄÄN Raamatussa ei saa kumota.
Miksiköhän sinä ajattelet näin? Miksi juuri tuo kertomus on sellainen, että sinulla on lupa vedota siihen - että sinulla on lupa pitää sitä jonkinlaisena ylimmäisenä kriteerinä Raamatun sanomalle? Miksi sinulla on lupa juuri SIIHEN vedoten rajoittaa Paavalin ylösnousseelta Herralta Jeesukselta saamaa evankeliumia?
Sinun kysymyksesi pimittää sen, että sinä ITSE olet päättänyt tietämättäsi tai täysin tietoisesti pitää koko maailman sovituksesta ja lunastuksesta kertovia jakeita tuolle kertomukselle alisteisina. Miksi? Kenen luvalla? Paavalinko? Vai Jeesuksen? Onko Jeesus itsensä kenties kanssa ristiriidassa? Jollei ole, miksi sinä vetoat tuohon kertomukseen ETKÄ SOVITUKSEN JA LUNASTUKSEN SANAAN? Miksi tämä rajoittamisoperaatiosi tapahtuu juuri NÄIN PÄIN?
Kuka on antanut sinulle luvan pitää lähtökohtana Jeesuksen KERTOMUKSIA Hänen ristinsä sijasta? Sanoiko Jeesus jossain kohtaa, että hänen KERTOMUKSENSA ovat maailman sovitus ja lunastus? Sanoiko hän, että kun hän kertoo KERTOMUKSIA, hän vetää kaikki tykänsä? Vai kenties, että kun hänet korotetaan maasta, hän vetää kkaikki tykänsä?
Mistä kohta tuuista kertomuksesta sinä löydät EVANKELIUMIN? Onko smeidät kutsuttu julistamaan EVANKELIUMIA vai Jeesuksen kertomuksia, joilla hän sai fariseukset raivon valtaan? Missä kohtaa Jeesus tuossa kertomuksessaan viittaa tulevaan ristitnkuolemaansa? Missä kohhtaa Paavali kehottaa lukijoitaan liittämään julistamaansa evankeliumiin Jeesuksen kertomukset ja arvioimaan ja rajoittamaan noihin kertomuksiin vedoten tuota evankeliumia?
Jospa sinä pohtisit hieman tällaisia kysymyksiä ennen kuin esität omia kysymyksiäsi?Tämä kirjoittamasi kertoo jo todella paljon sinusta ja ajattelutavastasi:
" ENSIKSI tuohon kertomukseen - joka on siis pelkkä Jeesuksen kertomus "
Siis joka on PELKKÄ kertomus !
Jeesus siis puhui satuja ja tarinoita, joista ei tarvitse välittää ?
Oletko nyt ihan tosissasi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit nyt tuossa kirjoittaa itse itsellesi !
Sinä itsehän olet omassa päässäsi päättänyt vastoin Raamatun selviä sanoja / opetuksia niin, että kaikki muka pelastuvat !
Jo ns. pienoisevankeliumista selviää paljon:
16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Siis osa hukkuu ja osa ei !
Osalla on iankaikkinen elämä, osalla taas ei ole !Hei paukapää!
MISSÄ KOHTAA TUOSSA SANOTAAN, ETTÄ OSA HUKKUU???!!!
Sinä ilkimys lisäät tuon sadistisen toiveesi sinne ITSE!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kirjoittamasi kertoo jo todella paljon sinusta ja ajattelutavastasi:
Jeesus siis puhui satuja ja tarinoita, joista ei tarvitse välittää ?
Oletko nyt ihan tosissasi ?Eli sovituksen sanasta ja lunastuksen sanomasta ei tarvitse välittää? Niitä on lupa RAJOITTAA ja TYPISTÄÄ Jeesuksen kertomuksia SITEERAAMALLA???
Oletko nyt ihan tosissasi??
Itselleni on YHÄ UUDESTAAN JA AINA VAIN pohjaton mysteeri, kuinka ihminen voi olla NOIN tyhmä, ettei tajua tätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sovituksen sanasta ja lunastuksen sanomasta ei tarvitse välittää? Niitä on lupa RAJOITTAA ja TYPISTÄÄ Jeesuksen kertomuksia SITEERAAMALLA???
Oletko nyt ihan tosissasi??
Itselleni on YHÄ UUDESTAAN JA AINA VAIN pohjaton mysteeri, kuinka ihminen voi olla NOIN tyhmä, ettei tajua tätä.Ja minä puolestani ihmettelen suuresti sitä, että kuinka joku voikin eksyä näinkin selvässä asiassa.
Minä en toivoisi kenenkään hukkuvan, en edes sinun, vaikka sinä kaiken aikaa herjaatkin ja eksyneenä eksytät muitakin, joilla ei ole vielä kyllin tietoa / ymmärrystä.
Mutta nythän se sinun tilanteesi taas kerran nostettiin mieleeni:
2. Piet. 3:16
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista,
!!!
jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
!!!
Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä puolestani ihmettelen suuresti sitä, että kuinka joku voikin eksyä näinkin selvässä asiassa.
Minä en toivoisi kenenkään hukkuvan, en edes sinun, vaikka sinä kaiken aikaa herjaatkin ja eksyneenä eksytät muitakin, joilla ei ole vielä kyllin tietoa / ymmärrystä.
Mutta nythän se sinun tilanteesi taas kerran nostettiin mieleeni:
2. Piet. 3:16
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista,
!!!
jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
!!!
Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.Idioottimaiselle keskustelutavallesi tyypillisesti aloit jaaritella jostain aivan muusta kuin mistä oli puhe.
Mutta sellaista se sovituksen sanan raiskaajan elämä on.
Suosittelen, että värjäät mustalla tussilla kaikki sovituksesta ja lunastuksesta kertovat jakeet Uudesta testamentistasi pimentoon, niin tulet huomaamaan, että oppisi ei muutu miksikään. On aivan sama, lukevatko ne sinun Raamatussasi vaiko eivät. Niillä ei ole sinulle mitään merkitystä.
Ja se olet siis sinä, joka koko elämälläsi ja kaikilla sanoillasi herjaat sovituksen sanaa.
- Anonyymi
Jumala on tarjonnut minulle pillua paljon, mutta ei ikinä rakkautta, ja kohta jo täyän noin48642 vuotta.
- Anonyymi
Peukun vetäminen ei taida kannattaa...
- Anonyymi
Nellie Olesonilla on elämässään yksi ja vain YKSI TEHTÄVÄ:
hän yrittää Raamatun avulla mitätöidä Paavalin ylösnousseelta Jeesukselta julistettavaksi saaman SOVITUKSEN SANAN.
Tämä on Nellie Olesonin kutsumus.
Tämä tuo mieleen erään Vanhan testamentin kiellon - että karitsaa ei saa keittää emänsä maidossa. Ja kuitenkin juuri näin Nellie Oleson hengellisessä mielessä toimii: keittää Jumalan Karitsan VÄÄRENTÄMÄNSÄ sanan maidossa.- Anonyymi
Sovituksen sana menee oikeasti niin, että pelastus on TARJOLLA nykyään kaikille, eikä vain juutalaisille.
1 Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen.
2 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän?
3 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.
4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?
5 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."
Taas Jeesuksen omia sanoja !
Vai kuuluvatko nämäkin taas tähän samaan kategoriaan:
----------------------
Jeesus siis puhui satuja ja tarinoita, joista ei tarvitse välittää
------------------- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovituksen sana menee oikeasti niin, että pelastus on TARJOLLA nykyään kaikille, eikä vain juutalaisille.
1 Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen.
2 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän?
3 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.
4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?
5 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."
Taas Jeesuksen omia sanoja !
Vai kuuluvatko nämäkin taas tähän samaan kategoriaan:
----------------------
Jeesus siis puhui satuja ja tarinoita, joista ei tarvitse välittää
-------------------Tällainen kirjoitustyyli on tyypillistä kaltaisillesi nykypäivän fariseuksille, joille ristiinnaulitulla Kristuksella ei ole mitään merkitystä. Sinä kumoat Jeesuksen saarnoilla Jeesuksen ristintyön, kun sinun sen sijaan tulisi tajuta, että Valtaistuimelle istuu Karitsa, jolla on ristiinnaulitsemisen jäljet ruumiissaan.
Sinun tulisi Paavalin tavoin päättää olla tuntematta mitään muuta kuin Kristus JA HÄNET RISTIINNAULITTUNA, mutta sinua kuvottaa jo moinen ajatuskin, koska se ei istu sinun hurskastelevaan uskovaisuuteesi, koska sinä olet niin täynnä itseäsi ja uskovaisuuttasi.
Sinua ei voisi VÄHEMPÄÄ kiinnostaa, mitä ristillä tapahtui. Kaikki sinun kirjoituksesi todistavat tämän.
Koko tältä foorumilta ei löydy sinulta AINUTTAKAAN KIRJOITUSTA, jossa keskittyisit Jeesuksen ristinkuolemaan ja vain siihen. Ja sinä olet kirjoittanut tänne satoja tai jopa tuhansia kertoja. Sekin jo osoittaa, kuinka VÄHÄN sinua sovituksen sana kiinnostaa.
- Anonyymi
Kirkuminen näyttää jatkuvan !
- Anonyymi
Oskari, 14 v., kantoi oman syvällisen kortensa kekoon! :D
- Anonyymi
Toisessa mahdollisuudessa ei ole varaa valita sitten. Maailma on tulelle talletettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1686559Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1033064Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1031851Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am501575- 161297
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111290Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m131185"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?311165- 561140
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751083