Jos on äityli niin mukulat on aikuisia joilla oma elämä ja toivottavasti kakrut asuu eri kaupungissa tai kaupungeissa eli kävisivät kerran kaks vuodessa äitiään katsomassa eli mies voi viettää sen ajan harrastuksissaan kotonaan ja jos vie naisen kotiinsa mökille lomamatkalle niin ei tarvi kakaroita pyytää mukaan eli ei tarvi nähdä niitä koskaan ja luulis et 50v nainen osaa leipoo ja tehdä hyvää ruokaa onko muita etuja
50v naisisen etuja
16
174
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Otsikko piti olla 50v naisten etuja
- AnonyymiUUSI
Olipas sekavaa sepustusta, mitä olet ottanu?
Jotain sain "kiinni" ja oikasen vähän. Vanhemmuus loppuu vasta hautaan, jos niinku pätkääkään "tekeleistään" välittää vaikka ne "tekeleetkin" olis kuin vanhoja. - AnonyymiUUSI
Voi kyllä sinulla on raskas elämä. Etsit siis äitiä itsellesi?
- AnonyymiUUSI
Ei mun mielestä. Vaan aikuista suhdetta. Harva 50-60 v mies haluaisi yhtäkkiä hypätä pikkulapsiarkeen.
- AnonyymiUUSI
??? ????
- AnonyymiUUSI
Kuka mitäkin haluaa. Itse toivon, että muksu pysyisi kohtuullisen lähellä. Ei naapurissa, mutta lähiseudulla. Itse aikanaan muutin kauas ja niin se vaan on, että vanhempien apua olisi toisinaan tarvinut. Itse en ole sitä sorttia kuin oma isäni, että tulee tarvittassa toiseen päähän maata avuksi.
- AnonyymiUUSI
Hyvin monella viisikymppisellä on nykypäivänä alakouluikäisiä lapsia. Siinä ollaan vielä kaukana aikuisuudesta.
- AnonyymiUUSI
Näinhän se on. Harvemmalla viisikymppisellä tänäpäivänä ovat kaikki lapset aikuisia ja täysin omillaan. Se, että lapsia saadaan yli nelikymppisenä on ihan tavallista ja lähellä neljääkymppiä vielä tavallisempaa. Siinä vaiheessa kun täytän itse 50 on oma nuorimmaiseni 12. Ehkä kun olen 60, voi hänenkin ajatella olevan täysin omillaan. Tosin kun katsoo miten työelämä kehittyy, niin taloudellisesti täysin omillaan olo voi tehdä tiukkaa silloinkin.
Ei mulla. Ensi vuonna täytän 50 ja lapset on yhä alaikäisiä. En ole saanu lapsia nuorena, kuten useimmat. Vasta 36 iässä ekaa aloin odottamaan ja syntyi samana vuonna, kun täytin 37. Seuraava sitten pari vuotta myöhemmin.
Mutta olenkin monet kerrat sanonut, etten uutta parisuhdetta edes haluaisi mikäli nykyinen jostain syystä päättyisi lasten isän kanssa. En mä kaipaa enää mitään uusia hömpötyksiä ja ihmisiä opeteltavaksi. Tiiän, että tekisin hyvän elämän itselleni ja itselleni ei halua uusia ihmissuhteita.
Jasu2025 kirjoitti:
Mutta olenkin monet kerrat sanonut, etten uutta parisuhdetta edes haluaisi mikäli nykyinen jostain syystä päättyisi lasten isän kanssa. En mä kaipaa enää mitään uusia hömpötyksiä ja ihmisiä opeteltavaksi. Tiiän, että tekisin hyvän elämän itselleni ja itselleni ei halua uusia ihmissuhteita.
Pieni kiva koti, eläimet ja lapset, oma rauha, liikunta siinä ne olis. ❤️
- AnonyymiUUSI
Nykyään ei oikein voi edes sanoa, että suurin osa saisi lapset nuorena, varsinkaan kaikki lapsensa. Kun ensisynnyttäjien keski-ikä on jo yli kolmekymmentä, niin vähintään niitä kuopuksia saadaan usein noin nelikymppisinä tai ylikin. Tuolla kun käy muksun koulutapahtumissa (alakoulu), niin ei siellä montaa sellaista vanhempaa näy, jotka itse määrittäisin nuoriksi. Näin siis ainakin täällä pk-seudulla.
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ei oikein voi edes sanoa, että suurin osa saisi lapset nuorena, varsinkaan kaikki lapsensa. Kun ensisynnyttäjien keski-ikä on jo yli kolmekymmentä, niin vähintään niitä kuopuksia saadaan usein noin nelikymppisinä tai ylikin. Tuolla kun käy muksun koulutapahtumissa (alakoulu), niin ei siellä montaa sellaista vanhempaa näy, jotka itse määrittäisin nuoriksi. Näin siis ainakin täällä pk-seudulla.
Näin se varmaan on kehityskulku mennyt. Taitaa nuoret nauttia elämästä ja miettiä lapsia vähemmän mitä ennen koko kuvioon muutenkin.
Jasu2025 kirjoitti:
Näin se varmaan on kehityskulku mennyt. Taitaa nuoret nauttia elämästä ja miettiä lapsia vähemmän mitä ennen koko kuvioon muutenkin.
Se on jännä, etten minäkään halunnut lapsia ennen kun kuulin lääkäreiltä, etten niitä välttämättä pcos ja endon takia ikinä saakkaan. Niin paljon endosta tulleita susäsynnytin kystiä ja arpeutunutta pintaa, että ihme kun sain nuo 2 luomusti yhdellä munanjohtimella. Kohtukin on arpinen eikä putäny kiinnittyä mikään sen takia kasvamaan.
Mutta kiva näin tulla äidiksi. ❤️
Kakruista sen verran, että mä olen ihmistyyppiä joka pyhittää oman aikansa mieluuten juuri lapsilleen ja omalle perheelle ei muille. Voisin ihan hyvin muuttaa lasten toiveesta lähemmäskin, jos tarvetta. Mä en oikein tiedä miksi joku muu kuin oma lapsi olis tärkeempi ikinä?
- AnonyymiUUSI
Niinpä. En ymmärrä millaiselle ihmiselle joku henkilö, joka ei siedä toisen jälkikasvua, voi ikinä mennä omien aikuistenkaan muksujen edelle. Aloituksessa kuvattu on sen verran itsekästä ja k.päistä käytöstä, että tuollaisen "miehen" olisi mahdoton mennä kenenkään minulle tärkeän ihmisen edelle. Ihmisellä pitää olla vähän jotain vialla päässään, jos lähtee tuollaiseen mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723095Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin602300Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141520Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651299- 871159
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291009Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942