Puhelinsuhde..??

varuillaan

Onko puhelinsuhde pettämistä??

Mies väittää et ei-vaikka on pitänyt suhdetta jonkun aikaa(?) ja "jäi kiinni" pienen lipsahdukse ja huolimattomuuden takia.
He kuulemma halusivat pitää sen salassa ja mies väittää et hänen puhelimentarkkailu on törkeetä!!
Ei se että hän salaa soittelee toiselle naiselle!

Ja miksi tehdä SALAA,jos ei ole muuta kuin lörpöttelemistä,enpä usko!!

Mitä mieltä?

57

4244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orange78

Itse vähän pihalla... eli puhelin suhde? onko se sellainen suhde missä soitellaan esim. tampereelta ouluun kun välimatka on niin suuri ettei voi tavata? itselläni tulisi mieleen ainakin että jos soittelee niin kait sitä sitten tapaileekin(?) tai edes joskus tavannut ihmisen... mutta vaikea sanoa nuorenamiehenä että mitkä kuviot isännälläsi on sen 'puhelimen' kanssa.

• varuillaan

Matkoilla tutustuneet,sittemmin suhdetta pidetty ns.puhelimella,ja minulta salaa,vaikka väittää ettei ole muuta!

Ja jos suuttuu asiasta,minun mielestä asia ei kestä päivänvaloa silloin,eli pelissä on muutakin kuin vain viatonta(?)keskustelua.

Ja puheluita tulee tuntemattomasta nrosta edelleen,jos hän ei muista pyyhkiä puheluitaan,nykyisin en viitsi enää edes "kytätä"-
        parempi etten tiedä,vaik välil sapettaa.
        Miten voisin estää??Ennen vahtii kapallisen kirppuja kuin kahta rakastunutta,sanoo sananlaskukin!

• olekaan puhelinsuhde
        varuillaan kirjoitti:

Matkoilla tutustuneet,sittemmin suhdetta pidetty ns.puhelimella,ja minulta salaa,vaikka väittää ettei ole muuta!

Ja jos suuttuu asiasta,minun mielestä asia ei kestä päivänvaloa silloin,eli pelissä on muutakin kuin vain viatonta(?)keskustelua.

Ja puheluita tulee tuntemattomasta nrosta edelleen,jos hän ei muista pyyhkiä puheluitaan,nykyisin en viitsi enää edes "kytätä"-
        Miten voisin estää??Ennen vahtii kapallisen kirppuja kuin kahta rakastunutta,sanoo sananlaskukin!

vaan SUHDE!!!

• Orange78
        varuillaan kirjoitti:

Hän on vissiin sitten samanlainen reissumies kun minä olin... tietty suuttuminen voi johtua siitä että pelkää sinun suuttuvan, mutta jos olet täysin tietoinen touhuista niin vaikea sitä on itse muuttaa, hänen se pitää asialle tehdä jotain...mikä on hänelle tärkeää ja miksi hän tekee tuollaista(?) minusta tuo loukkaa sinun kunnioitusta aika paljon, eli tulee mieleen että mikä se sinun arvo olikaan sitten teidän suhteessa hänen silmin. Mitään ei tuohon voi tehdä itse, muuta kun joko hyväksyä se tai lähteä.

• Simanainen

Täältä muutama naimisissa oleva mies soittelee minulle ja olev tavannut vain vaimon. :D

Mitäs törkeetä siinä nyt on...onko miehesi mielestäsi uskoton, kun näkee eroottisia unia muista naisista? :)

Älä tarkkaile puhelinta, niin ei tule turhasta paha mieli.

• tiltu

jonkun pitää huolta miehen tavaroista, puhelimesta, lompakosta jne... Ei ne itse osaa edes taskujaan tyhjentää, kun housut pyykkikoriin viskaavat...ja 5x10:stä vieläpä ohi!

• Simanainen
        tiltu kirjoitti:

jonkun pitää huolta miehen tavaroista, puhelimesta, lompakosta jne... Ei ne itse osaa edes taskujaan tyhjentää, kun housut pyykkikoriin viskaavat...ja 5x10:stä vieläpä ohi!

Etenkin miehen tavarasta!:DD

Kun mies reissullaan tulee minun luokseni, pidän myös huolen siitä, että rahaa kuluu. Raha on näes luotu liikkumaan. :)

Ei osaakkaan ja minä tyhjennän aina kaikkien taskut, koska yleensä niihin on piilotettu joku iiiiihana ylläri minulle. :D

• Simanainen kirjoitti:

Etenkin miehen tavarasta!:DD

Kun mies reissullaan tulee minun luokseni, pidän myös huolen siitä, että rahaa kuluu. Raha on näes luotu liikkumaan. :)

Ei osaakkaan ja minä tyhjennän aina kaikkien taskut, koska yleensä niihin on piilotettu joku iiiiihana ylläri minulle. :D

Minullakin on reissumieajoiltani sellaisia muistoja, että nämä puhelinsuhteet tyhjensivät hyvinkin tehokkaasti reissumiesten kaikki taskut, ja useimmilta kavereilta tyhjennettiin myös pussit hyvinkin tarkasti.

Kun Sinä nykyisin tapaat näitä reissumiehiä, niin suoritatko kokonaisvaltaisen tyhjennyksen eli taskujen lisäksi tyhjennät myös pussit?

• että pussitkinko???
        Yleismies kirjoitti:

Minullakin on reissumieajoiltani sellaisia muistoja, että nämä puhelinsuhteet tyhjensivät hyvinkin tehokkaasti reissumiesten kaikki taskut, ja useimmilta kavereilta tyhjennettiin myös pussit hyvinkin tarkasti.

Kun Sinä nykyisin tapaat näitä reissumiehiä, niin suoritatko kokonaisvaltaisen tyhjennyksen eli taskujen lisäksi tyhjennät myös pussit?

Kyl mie tyytyisin vain siihen lompakkoon...mitäs mie pusseista jos vaikka olisivat jo olleet kovassakin käytössä...

• joskus silloin tällöin
        Yleismies kirjoitti:

kotiin tullessaan tosiaan ihan kunnon pussit silmien alla, mutta en minä ole niihin puuttununna...

• Simanainen
        Yleismies kirjoitti:

Luonnollisesti tarkoitin nimenomaan pusseja...taskut vasta sitten jos voimia vielä on jäljellä. ;D

ps. teen kaiken mihin ryhdyn kokonaisvaltaisesti...sillä mikään ei ole niin kamalaa kuin ruikuttava ja vielä nälkäinen mies. :))

• Simanainen
        joskus silloin tällöin kirjoitti:

kotiin tullessaan tosiaan ihan kunnon pussit silmien alla, mutta en minä ole niihin puuttununna...

Tarkista seuraavalla kerralla ne toiset pussit...jos ei irtoa enää kuin pisara...selevä juttu. :D

• Ymmärrän miehesi tilanteen erittäin hyvin, sillä olen itse ollut ikäni reissuhommissa. Miehesikin on siis tavannut työmatkallaan jonkun miellyttävän naisen ja soittelee tälle edelleen. Tämä on ihan normaali kuvio kaikilla reissumiehillä, sillä heilläkin on tiettyjä unelmia.

Miehesi soittelee tälle toiselle naiselle siksi, että seuraavalla kerralla samalle paikkakunnalle osuessaan olisi kaikki jo valmiina. Jos puhelimella on pidetty riittävän aktiivisesti yhteyttä, niin suhde pysyy riittävän lämpimänä, jolloin seuraavalla työreissulla vastaanotto vieraalla paikkakunnalla voi olla aivan taivaallinen. Siihen jokainen reissumies enemmän tai vähemmän julkisesti pyrkiikin.

Aina näin onnellisesti ei kuitenkaan käy, vaan pitkän puhelinsuhteen aikana vieraalla paikkakunnalla elelevä nainen usein katselee myös muita "vapaita reissumiehiä", koska puhelimessa ei voi tarjota kaikkea. Nainen saattaa pitkän puhelinseurustelujakson aikana löytää paremman miehen, jolloin seuraavalla työreissulla miehesi joutuu lähtemään taas puhtaalta pöydältä. Ahkerasta puhelinseurustelusta huolimatta useimmiten näin käykin, joten kovaa se reissumiehen elämä on. Ei sitä kannata kadehtia.

• Marion.T

Mitä sinä itse pitäisit siitä jos vaimollasi olisi suhde jonkin komean ja fiksun miehen kanssa?

Eli siis kysymys on, että sulatatko myöskin oman vaimosi kiihkeän suhteen toisen miehen kanssa?
        Vai oletko yleensä lainkaan naimisissa - tiedän että olet niin kertonut, mutta joskus tuntuu siltä että sinun huushollistasi ei vaimoa löydy.

Ja miltä sinusta itsestäsi tuntuisi mennä vuoteeseen vaimosi kanssa, jos tietäisit hänen juuri paria tuntia aikaisemmin rakastelleen jonkun toisen miehen kanssa?
        Voitko ihan kirkkain silmin väittää, että se ei häiritsisi sinua lainkaan?

Ja tämä EI ollut mikään pottuilukirjoitus, vaan ihan vain mielenkiinnosta sinulle osoitettu kysymys.
        Ole nyt ihan rehellinen ja vastaa omien tunteittesi mukaan.

• jaanamaikki
        Marion.T kirjoitti:

Mitä sinä itse pitäisit siitä jos vaimollasi olisi suhde jonkin komean ja fiksun miehen kanssa?

Eli siis kysymys on, että sulatatko myöskin oman vaimosi kiihkeän suhteen toisen miehen kanssa?
        Vai oletko yleensä lainkaan naimisissa - tiedän että olet niin kertonut, mutta joskus tuntuu siltä että sinun huushollistasi ei vaimoa löydy.

Ja miltä sinusta itsestäsi tuntuisi mennä vuoteeseen vaimosi kanssa, jos tietäisit hänen juuri paria tuntia aikaisemmin rakastelleen jonkun toisen miehen kanssa?

Ja tämä EI ollut mikään pottuilukirjoitus, vaan ihan vain mielenkiinnosta sinulle osoitettu kysymys.

jokaisella pitää olla "soulmate", avioliiton ulkopulinen uskottu jonka kanssa voi jutella asioista,eri asia sitten jos myös ruumiillisesta suhteesta kysymys?

• Marion.T
        jaanamaikki kirjoitti:

jokaisella pitää olla "soulmate", avioliiton ulkopulinen uskottu jonka kanssa voi jutella asioista,eri asia sitten jos myös ruumiillisesta suhteesta kysymys?

ja kysyin häneltä aivan asiallisesti irtosuhteesta. Kuten kirjoituksessani sanoin, kyse ei ole todellakaan mistään pottuilusta, vaan aivan asiallisesta kysymyksestä.

Ketjut rönsyävät sinne tänne, vaikka aloitus oli puhelinsuuhteesta, voin kai kysyä muutakin asiaan liittyvää - vai pitääkö siihen tehdä oma aloituksensa?

Kyllä kai ketjussa saa puhua asiaa myös aloituksen vierestä, ainakin on ennen voinut.
        Vai onko joku muuttanut sääntöjä?

• j-virta
        Marion.T kirjoitti:

ja kysyin häneltä aivan asiallisesti irtosuhteesta. Kuten kirjoituksessani sanoin, kyse ei ole todellakaan mistään pottuilusta, vaan aivan asiallisesta kysymyksestä.

Ketjut rönsyävät sinne tänne, vaikka aloitus oli puhelinsuuhteesta, voin kai kysyä muutakin asiaan liittyvää - vai pitääkö siihen tehdä oma aloituksensa?

Kyllä kai ketjussa saa puhua asiaa myös aloituksen vierestä, ainakin on ennen voinut.
        Vai onko joku muuttanut sääntöjä?

Ole mittään suhetta. Älyyttää vuan sinua,jotta oeisit sille mustankippee.Jonniin sukulaisen tai työkamun kanssa sopina jotta soitteleppa mulle.

Marion.T Tekkeekö se Naisen salasuhteen hyväksyttävämmäksi, jos mies on hyvännäköinen ja viksu,kuin jos äijä on kirveellä veistetty ja täysi mul.........

• Marion.T
        j-virta kirjoitti:

Ole mittään suhetta. Älyyttää vuan sinua,jotta oeisit sille mustankippee.Jonniin sukulaisen tai työkamun kanssa sopina jotta soitteleppa mulle.

Marion.T Tekkeekö se Naisen salasuhteen hyväksyttävämmäksi, jos mies on hyvännäköinen ja viksu,kuin jos äijä on kirveellä veistetty ja täysi mul.........

mitään suhdetta olekaan, eihä kyse siitä olekaan.

Kyselin vain ja ainoastaan yleismiehen suhteista, koska hän on niistä täällä niin paljon puhunut.

Itse en ole miestäni pettänyt, enkä petä ja uskon että samoin on hänen laitaan.

Jos joku haluaa sivusuhteen jonkun täysin mul..n kanssa, niin sehän on jokaisen oma asia.

En hyväksy minkäänlaista sivusuhdetta, mutta se on vain minun mielipiteeni.
        Kukin tehkööt miten haluavat.....

• muuttunut
        Marion.T kirjoitti:

mitään suhdetta olekaan, eihä kyse siitä olekaan.

Kyselin vain ja ainoastaan yleismiehen suhteista, koska hän on niistä täällä niin paljon puhunut.

Itse en ole miestäni pettänyt, enkä petä ja uskon että samoin on hänen laitaan.

Jos joku haluaa sivusuhteen jonkun täysin mul..n kanssa, niin sehän on jokaisen oma asia.

En hyväksy minkäänlaista sivusuhdetta, mutta se on vain minun mielipiteeni.
        Kukin tehkööt miten haluavat.....

viimex olit vaalee ruskeasilmäinen??????????????

• Marion.T
        muuttunut kirjoitti:

viimex olit vaalee ruskeasilmäinen??????????????

niin monipuolinen tyyppi :)))

• kunpa
        Marion.T kirjoitti:

niin monipuolinen tyyppi :)))

voi kun itsekin uskaltaisin ;) ei blondi uskalla äkkiä muuttua eri väriseksi.

• j-virta
        kunpa kirjoitti:

Kysymykseen eläkä venkoile ?

• Jiivirta
        j-virta kirjoitti:

Niin, minnepä katosit Marion?

• Marion.T
        Jiivirta kirjoitti:

Niin, minnepä katosit Marion?

valitan - iltariennot kutsuvat - niin mihin minun pitikään vastata?

Aamulla voin antaa vastauksen jos ehdin, nyt hyvää illan jatkoa kaikille :)))

• eka Angi
        j-virta kirjoitti:

..jauhot säkissään kirjoittavan murteella..

• eka Angi
        j-virta kirjoitti:

Eipä vastannut Marjonin kysymykseen mies vaimostaan. Kun ei ollt vaimoa.

• Marion.T kirjoitti:

Ei noista salasuhteista kerrota puolisolle. Eikä kysytä mitä hän niistä tykkää. Arkihan rullaa entisellä painollaan kun toisen menoista ja tekemisistä ei tiedä mitään. Eihän silloin ketään satutakaan.

Itse sanoin aikoinaan miehelleni että jos hänellä vieraita suhteita on, niin pitää huolen ettei ne tule minun tietooni. Niistä en halunnut tietää mitään. Enkä halunnut että ystävät ja tuttavatkaan niistä tulee minulle mitään kertomaan jos jotain olisivat tienneet.

• Marion.T
        Mariet kirjoitti:

Ei noista salasuhteista kerrota puolisolle. Eikä kysytä mitä hän niistä tykkää. Arkihan rullaa entisellä painollaan kun toisen menoista ja tekemisistä ei tiedä mitään. Eihän silloin ketään satutakaan.

Itse sanoin aikoinaan miehelleni että jos hänellä vieraita suhteita on, niin pitää huolen ettei ne tule minun tietooni. Niistä en halunnut tietää mitään. Enkä halunnut että ystävät ja tuttavatkaan niistä tulee minulle mitään kertomaan jos jotain olisivat tienneet.

että mitä mieltä HÄN olisi oman vaimonsa salasuhteesta, koska yleismies on tällä palstalla useaan otteeseen tuonut ilmi OMAT salasuhteensa.

En ole yleismiehen vaimo, joten odotan vastausta edelleen :))

• Marion.T
        j-virta kirjoitti:

kysymykseen pitäisi vastata, niin mielestäni vastasin jo.

Sanoin että itse henkilökohtaisesti EN hyväksy minkäänlaisia sivusuhteita - mutta jokainen haluava saa suhteensa pitää - mikäs minä olen ketään arvostelemaan.

Tuon ulkonäkä-asian pistin kirjoitukseeni vain ja ainoastaan tehostamaan kirjoituksen vaikutusta.
        Koska varmaan miehelle on vaikeampaa hyväksyä vaimon suhde itseään komeampaan mieheen.

Ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä oikean ja aidon rakkauden kanssa, eikä myöskään noiden sivusuhteiden kanssa - joten pelkkä tehostejuttu koko asia, älkääpä suotta ottako nokkiinne :))

• Marion.T
        kunpa kirjoitti:

olen itse ollut mustatukkaisesta täysin blondiin ja kaikki siltä väliltä :))
        Hmmm... ja kerran kirkkaan keltainen ja toisen kerran sininen....

Ihan aito ja oikea alkuperäinen väri on musta.

Lienee sen verran tuota ulkomaista verta :))

• Pirre*
        jaanamaikki kirjoitti:

ennee suhteile...se on varma..:)

• Pirre*
        eka Angi kirjoitti:

Herranpieksut senttään, vai likaset jauhot pussissa,:)) elähän kuule sielä tie mittää analyyssii nuilla taitoloilla ja tiijjoilla..:DD
        Tiijjät sie että minnuu naurattaa nyt ja kovasti ..KIITOS kiitos siitä, päivänj on pelastettu tuassiisa :DD

• tuota
        Marion.T kirjoitti:

olen itse ollut mustatukkaisesta täysin blondiin ja kaikki siltä väliltä :))
        Hmmm... ja kerran kirkkaan keltainen ja toisen kerran sininen....

Ihan aito ja oikea alkuperäinen väri on musta.

Lienee sen verran tuota ulkomaista verta :))

sori, luin ensin että mustasukkaisesta... siis mustatukkaisesta. Kun sitä on ikänsä ollut blondi, ja on vaaleahipiäinenkin, niin kynnys tuntuu korkealta.

• mekatron
        eka Angi kirjoitti:

ala tuomosia höpöttähmään!
        Methän kirjotama murtheela jos haluama ja silti ei mullakhaan ole minkhäänlaisia jauhoja pussissa.

Meilä vaimo leipoo, mie olen sovinistisika :)).

Ei se murrekirjottaminen ole sen merkki, että on joku roisto!

Et vishiin ollu tosishaan....

• nauraja

juttu oli minusta pelkkää huumoria tai sitten hänen oma fantasiansa, millaista olisi olla reissumies.

• Pirre*
        mekatron kirjoitti:

ala tuomosia höpöttähmään!
        Methän kirjotama murtheela jos haluama ja silti ei mullakhaan ole minkhäänlaisia jauhoja pussissa.

Meilä vaimo leipoo, mie olen sovinistisika :)).

Ei se murrekirjottaminen ole sen merkki, että on joku roisto!

Et vishiin ollu tosishaan....

tämä rikollinen on luuranna kun ei ou näkynä..? Kaikki lapinukot mienovvaa karata käsistä vallan..:/

Ai, sie tunnustat olevas sovinistisika, onko muuten itekeksimä lempparinimi, vai...:))?

• Marion.T
        Mariet kirjoitti:

vain 7-Päivää lehdelle :))

Ettei puoliso vain saisi tietää :DDDDDD

• Marion.T kirjoitti:

vain 7-Päivää lehdelle :))

Ettei puoliso vain saisi tietää :DDDDDD

kommenttisi Marion.T, vai ymmärsinkö väärin? Kun kirjoitin etten aikoinaan halunnut tietää mieheni tekemisistä.

• Marion.T
        Mariet kirjoitti:

kommenttisi Marion.T, vai ymmärsinkö väärin? Kun kirjoitin etten aikoinaan halunnut tietää mieheni tekemisistä.

kirjoitin kommentin pelkästään siitä, kuinka nyt tuntuu olevan muotia että mikä tahansa "salasuhde" näkyy ensimmäisenä 7-päivää lehde sivuilla.

Sinulle en missään tapauksessa pottuillut, vaan tälle ihmeelliselle buumille mikä on nyt meneillään, että kaikilla julkkisilla täytyy olla salarakas :))
        Ja että mikä se sellainen salarakas on joka ilmoitttaa suhtee heti lehdistölle - siis pottuilua JULKIMOIDEN ihmeelliseen elämään :)))

Anteeksi jos luulit että pottuilin sinulle !!!!

• Marion.T kirjoitti:

kirjoitin kommentin pelkästään siitä, kuinka nyt tuntuu olevan muotia että mikä tahansa "salasuhde" näkyy ensimmäisenä 7-päivää lehde sivuilla.

Sinulle en missään tapauksessa pottuillut, vaan tälle ihmeelliselle buumille mikä on nyt meneillään, että kaikilla julkkisilla täytyy olla salarakas :))
        Ja että mikä se sellainen salarakas on joka ilmoitttaa suhtee heti lehdistölle - siis pottuilua JULKIMOIDEN ihmeelliseen elämään :)))

Anteeksi jos luulit että pottuilin sinulle !!!!

Taidan olla väärinymmärryksen maailmanmestari. Se mitali kuuluu varmaan minulle. Anteeksi Marion. Käyköhän muilla samalla tavalla että kirjoitetun tekstin tulkitseekin eri tavalla kuin toinen on sen tarkoittanut.
        Hitsi kun alkaisi jo loma. Tuntuu että olen tarpeessa.

Mua muuten ottaa päähän ihan sairaasti nuo lehtikirjoitukset. Ihan niinkuin ne julkimot olis ainoat joilla noita suhdesotkuja on. Pitääkö niitä julkisesti repostella.
        Minua ei hämmästytä enää mikään. Kukin eläköön siten kuin itsestä hyvältä tuntuu. Vaikka sitten sen salarakkaansa kanssa.

• Angiina

Totta, ei kannata tuhlata energiaansa toisen vahtimiseen, siihen, mitä puoliso tekee tai jättää tekemättä. Se, mitä kannattaa tehdä, on kysyä kumppaniltaan, miksi pidät yhteyttä juuri tähän naiseen. Me ihmiset tarkoitamme tekemisillämme aina jotakin. Tekemällä jonkin asian (esim. soittamalla tietylle naiselle) pyrimme saavuttamaan sellaisen asioiden tilan, joka on meistä parempi, kuin joku muu asioiden tila. Kysy mieheltäsi, mihin hän puhelintuttavuuden ylläpidolla pyrkii. En tiedä - ei ole aikuiselta ihmiseltä hyväksyttävä vastaus. Kyllä me aina loppujen lopuksi tiedämme. Tosin usein motiivimme eivät ole selviä itsellemmekään, ennen kuin niihin tietoisesti paneudumme. Ja joskus emme tiedä, koska emme halua tietää.

• Tottakai

EI OLE,anna höpistä ja hanki sinäkin miespuolinen juttukaveri!

• TILTU

sanan varsinaisessa merkityksessä ole pettämistä. Miehesi on oikeassa että on tosi törkeää jos tutkailet hänen puhelintaan ja kattelet mihin on soitettu ja mistä puheluja vastaanotettu. Se on kuin kirjesalaisuuden rikkomista. Minä en ikinä tutkisi toisen puhelinta oli sitten vaikka kuinka kysessä oma aviomies.

• Simanainen

Minäkään en ikinä tutki Waven puhelinta, vaikka Wave jopa vastaa minun puhelimeeni ja käskee kaikkien miespuolisten soittajien painua svidduun. DDDD

Joka pojalla pitää olla omat salaisuutensa ja viisas vaimo katsoo niitä läpi sormien...pojat on poikia...aina. :))

• jaanamaikki

vakoilla,jokaisella pitää olla myös se "salattu elämä" vaikka vain puhelimessakin ;DD

• Simanainen
        jaanamaikki kirjoitti:

vakoilla,jokaisella pitää olla myös se "salattu elämä" vaikka vain puhelimessakin ;DD

Kaikilla pitää olla mooooonta salarakasta...:D

...eikä vain puhelimessa.

• hymyilyttää

... sillä taatusti tutkisit, jos epäilys tulee!

• TILTU
        hymyilyttää kirjoitti:

... sillä taatusti tutkisit, jos epäilys tulee!

paljoa jaksa mieheni puhelinsoitot kiinnostaa että alentuisin hänen puhelimensa tutkimaan epäilyksiähän aina on, mutta hän saa huoleti pitää puhelin naisensa ja ehkäpä reissuillaan tavatakkin minulla on myös omat juttuni ja näin se pitää mennäkkin, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

• se on

...sanokoon muut mitä tahansa. Yhdyn yleismiehen mielipiteeseen: "unelmia on". Hän osasi hyvin kuvailla miehen luonteen valmiiksi petaamisella seuraavaa käyntiään varten. Meitä naisia on tässä tapauksessa karkeasti jaoteltuna kahdenlaisia. Tunnetusti vapaita fiksuja naisiahan on suhteessa paljon enemmän kuin vapaita fiksuja miehiä. Siksipä on meitä vapaita, että meille riittää puhelinsuhde ja seuraava tapaaminen kaiken hauskan merkeissä ja katselemme samalla muitakin samanlaisia miehiä. Toinen tapaus on nainen, joka ihastuu ns. "kunnolliseen" varattuun mieheen ja alkaa tämän tapaamisen pohjalta kuvitella suhteelle enemmän todellisempaa jatkoa ja siksi hänelle riittää puhelinsuhde toiveena ja tavoitteena mahdollinen vakavampikin suhde.

Mitään muuta kaverillisempaa on turha yrittää tehdä tästä sinun miehesi puhelinsuhteesta, sanokoot täällä muut muka niin laajasieluiset naiset mitä tahansa. Heillä on luultavasti niin kunnolliset miehet, etteivät he silmät lapuillaan usko muuta. Mutta jos tälläinen oikeasti tulee heidän kohdalleen niin tasan tarkkaan alkavat kytätä miehensä puhelinta ja menoja. Siitä olen varma.
      Olen itse kokenut kaikki nuo ns. sanotut selitykset "vain ystävänaisista", ollut laajasieluinen ja uskonut ne, jopa kahvitellutkin heitä ja pikkuhiljaa tämän kaikkien ihaileman "kunnollisen" aviomiehen temput sain selville aluksi vain salaa kyttäämällä ja toisten naisten apuun turvautumalla.
      Nyt olen vapaa, ja minulla on ollut useita ns. puhelinsuhteita, joista en edes toivo itselleni oikeaa kumppania, koska näen, mitä nämä "kunnolliset varatut" miehet lopulta ovat. Nautin heistä aikani kuten hekin minusta.
      Tämä on minun omankokemukseni kautta tullut totuus, ja jokainen nainen vain omalla kohdallaan on se aukaistava itselleen miten haluaa. Miestä on turha kauheasti kahlehtia ja keittiön pöydän jalkaan sitoa. Jos ei älyä omaa parastaan, antaa hänen mennä puhelinnaisten perään lopullisesti.

• eka Angi

Se on pettämistä.

• Piristystä

päivään se voi olla!
      Siinä ei oikeesti loukata ketään, ei kosketeta ketään, ei katsota silmiin ketään...ei...
      Mitä se ketään haittaa, jos juttelee jonkun kanssa ja stimuloi siten suhdettaan - ja ennenkaikkea omaa pölyttynyttä oloaan!?
      Haloo!!! Näinä aikoina "puhelinsuhde" lienee siitä kesyimmästä päästä....

• eka Angi

Minä olen sitä mieltä että kaikki yksinäiset yhteydet miehen ja naisen välillä johtaa ennmmin tai myöhemmin fyyssiseen tapaamiseen..
        Vaikka mies ensin kuvittelee asian pysyvän tälläisenä puhelin juttuna niin ei aikaakaan kun jo huomaa rikkoneensa avioliittonsa toisen naisen tähden. Huomaten hetkenkuluttua ettei toinen nainen ollutkaan sitä mitä kuvitteli ensiksi. Jokaisesta liitosta kuolee sähinä pikkuhiljaa ja tulee vastaan arki.
        Sitten hän taas löytää uuden puhelin kontaktin ja sama laulu alkaa alusta. Tämä tapahtuu sekä miehille että naisille.

• Itsekin kokenut

Puhelinsuhdehan on tavattoman "turvallinen" - jos se jää puhelimeen! Se antaa parhaimmillaan vireyttä päivään ja jopa piristää omaa luutunutta parisuhdetta. Milikuvits voi laukata, ei tarvitse äheltää meikkien ja partavesien kanssa jne. Eikä takuulla tartu AIDS tai tule raskaaksi! Kyse on vaan siitä, että nälkä saattaa alkaa kasvamaan syödessä: jos oikein hengenheimolaiset kohtaa - voi olla vaikeaa olla fyysisesti tapaamatta, jolloin ollaankin jo sitten vaarallisilla vesillä!!...Tai "suhde" voi lopahtaa tapaamiseen...?

• taikis

"puhelinsuhteeseen" erään kanssa :))

ps kioskeilla myydään numeroita......

• puh

Ihmissuhteita voi olla kaikenlaisia,mutta jos NIMENOMAAN ei halua puolison tietävän sattumaltakaan,jossain mättää.Ei kaikesta tarvitse raportoida,mutta jos tulee sattumalta ilmi,pitää pystyä perustelemaan eikä luikkia diplomaattisen koskemattomuuden suojaan.Näin minä ainakin toimisin omissa suhteissa.

• Greta

Sattuipas, oma ukkoni on kesän mittaan saanut satoja tekstiviestejä ja puheluita. Oikein yötä myöten. Tämä toisaalla asuva rouvashenkilö pommittaa tekstiviestellä ja ukko kulkee narussa kuin pässi. Mukamaste ihan kaverisuhda vaan, mutta enpä taida uskoa. Eihä kukaan ole niin ääliö paitti järjettömästi rakastunut ettei piittaa ajasta ja paikasta vaan sormi kännykällä työntää viestiä alvariinsa. Ja ukko toisessa päässä vahtaa puhelintaan, että josko olisi tullut vietiä. Kun muija kääntää selkänsä niin jo sinkoaa vistiä tai soitellaan. Tämä on kotirauhan häirintää jos mikä!

• Greta

siihen paikkaan. Yhtään viestiä tai puhelua ei ole tullut ja ukolla on aikaa vaimolleenkin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      115
      6677
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      369
      6089
    3. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      44
      4450
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3825
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3617
    6. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      111
      2826
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      26
      2442
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      24
      2349
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1846
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1644
    Aihe