Minulla on 3 labbista ja pitäis löytää tilava halpa auto. Käyny mielessä vanha Citikka Berlingo diisel tai Skoda Roomster diisel. Oisko muita? Koirista en luovu!
Mikä auto koiraihmiselle?
12
229
Vastaukset
- Anonyymi
On muitakin,nettiautossa on tuhansia tilavia ja halpoja autoja.
- Anonyymi
Itsellä sama vika. Vanha koira meni helposti tuommoiseen pikkuautoon mutta uudesta koirata voi tulla 40 kiloinen. En tuosta luovu mutta kärryn vetoon ja koiran kuskaamiseen olen katsonut isoa farkkua (Volvo) tai sitten maasturia. Hintaa max 5k ja kyllä noita riittää kun ei välitä varusteista tai kulutuksesta. Menee hyvin kun ei sitä autoa nyt joka päivä tarvitse.
Miksi muuten koirasta pitäisi luopua? Kai sitä nyt autottomillakin koiria on?- Anonyymi
Skoda Roomsteriin tai Citikan Berlingoon mahtuu isompi koira / koiria kuin farkku Volvoon.
https://dtboxes.co.uk/products/citroen-berlingo-2008-present-double-stack-dog-van-kit-dt-vs1?srsltid=AfmBOoqgkiGxeQLhbOyRgvC0ZMJVkvGdvWY5Gf_zWfov8s82dnxT29yU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda Roomsteriin tai Citikan Berlingoon mahtuu isompi koira / koiria kuin farkku Volvoon.
https://dtboxes.co.uk/products/citroen-berlingo-2008-present-double-stack-dog-van-kit-dt-vs1?srsltid=AfmBOoqgkiGxeQLhbOyRgvC0ZMJVkvGdvWY5Gf_zWfov8s82dnxT29yUEi saa vetää kuin kottikärryä noilla. Pitää olla vetomassaa enemmän.
- Anonyymi
Kaikki on nykyään halpuuttavia malleja jostain kumman syystä.
- Anonyymi
VW Caddy Maxiin mahtuu vaikka koko kenneli.
- Anonyymi
Tai VW Crafteriin koko kennelliitto.
- Anonyymi
Ford Fiesta Van.
- Anonyymi
Hurttafarmarille on Rellu Kangoo juuri sopiva.
- Anonyymi00010
Vanhoja karja-autoja saa halvalla, siellä on tilaa sontia ja kuolata!
- Anonyymi00011
Joo ja hajut saa kaupanpäälle
- Anonyymi00012
Saksalaisten käyttämä missä pakokaaut johdetaan sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247