Jos haluat, älä lue Raamattua tai Koraania, lue evoluutiota käsittelevää tietokirjallisuutta.
Haluatko tietää mistä olet lähtöisin?
9
56
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suositeltavaa on myös katsoa lauantaisin Avara luonto sarjaa ja jättää kaatumaseurojen kokoukset välistä.
- AnonyymiUUSI
Taidat itse olla koukussa sellaisiin kokouksiin, vaikka netin välityksellä.
Vain kaltaisesi niistä jauhavat tälläkin palstalla,
en ole kuullut yhdeltäkään uskovalta.
- AnonyymiUUSI
Raamatun ja Koraanin saa parilla kympillä. Jos aikoo hyötyä evoluutiota käsittelevistä kirjoista pitää sijoittaa ehkä 100 X enemmän?
Eräät muslimitkin ovat tiedottaneet omissa kirjoissaan tutkimusten saavutuksia. Eräs kirja www kertoo että yksittäiset elimet voivat hyvissä aineenvaihdunta olosuhteissa elää paljon pitempään kuin kokonainen olento. On kai enimmäismäärä solujakautumisia jonka keho voi suorittaa. Sitä en tiedä koskeeko se yksittäisiä elimiä myös. Tällaisia tietoja ei kyllä aina helposti löydä ilman muiden apua.
Pitänee kysyä tekoälyltä. Sen kanssa vuorovaikuttaminen on mukavampaa kuin pelkkien kirjojen lukeminen.
Teologiassa voi tulla kuitenkin expertiksi parin kympin sijoituksella. Evoluutiossa ei. Ellei sitten jatkuvasti käytä tekoälyä. - AnonyymiUUSI
Valtava mielikuvitus on evoluutikoilla ja he uskovat kaikki omat juttunsa.
Evoluutio on paskaakakkaaroskaa.💩☠️⚰️🪦
Raamattu on TOTTA JA TOTUUS!😇- AnonyymiUUSI
Jos haluat tietää, mistä olet lähtöisin.Lue Ramattua
- AnonyymiUUSI
minä tiedän, mistä olen lähtöisin. Jumala loi minut. Omaksi kuvakseen. "Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi.
- AnonyymiUUSI
30👍
- AnonyymiUUSI
Ei taida evoluutio olla oikea vastaus, jos olisi, ei tiedemaailma pohtisi simulaatioteoriaa, mutta kai evoluutiokin voisi silloin olla simuloitu, mutta ei alkuperä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322