Ulkopuolinen Alien olo

Anonyymi-ap

Useamman vuoden on ollut sellainen ulkopuolinen alien olo.
Tuntuu, etten kuulu edes tähän maailmaan, olo on ulkopuolinen.
Ainuttakaan ystävä ei ole ja päivät menee yksinään.
Tuntuu, etten edes kuulu tänne, vaan olen enemmän Pleijadeissa tai Orionissa.

28

261

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikään ihme, pelaat liikaa.

- Sheena

• Anonyymi

Itse en pelaa ja minusta tuntuu ihan samalta kuin aloittajasta.

• Anonyymi

Mä luulisin tietäväni mistä kyse?

Nykyään rationaalisuus on vain merkittävää.

Romantiikalle tai universaalille toiveikkuudelle ei lasketa mitään arvoa.. ihmisen mielikuvitus halutaan tappaa..🙄

Itse uskoin rationaalisuuteen... täälläkin se on ottanut vallan... mutta se syö sielut pois...

Jää vain rämpiviä hukkuvia....

Haluankin olla sivullinen tästä... 🙄

https://youtu.be/R_e6aP7aylA?si=mwQONPsaJA2Wyg88

Meissä jokaisessa on jokin oma voimansa...eikä sitä voi tietää, ennenkuin sen kokee...

Tarvitaan oikeasti "hyvään uskovia". 🙂

Ei kaikki voida upota "reaalisuteen". 🙂

• Anonyymi

• Anonyymi

ei kai sinulla ole mitään lääkitystä koska monesti psykiatrit tahallisestikin määräävät pillereitä jotka aiheuttavat psykoosin, li onko oikeasti lääkäri vai VALELÄKÄRI VALERESEPTEINEEN.

Minä en ole käyttynyt kymmeniin vuosiinnkaan mitään pillereitä ehkä nyt korkitaan jotaqin ibumax tai sellaista hammassäarkyyn, sellaista...

Onko lääkärisi valelääkäir?

• Anonyymi

Eri lääkkeet sopivat eri ihmisille. Joillekin voi tulla oikein akuutti elämänkriisi jos on määrätty vääriä lääkkeitä. Kyse on testaamisesta, kuin kolikonheitosta. Chigurh muistui tuosta mieleeni. Ehkä lääketeollisuudessa ajatellaan siten että kun potilaan psyyke on jo valmiiksi heikko, niin siinä ei ole sanottavasti mitään hävittävää että testaillaan eri lääkkeitä.

Paitsi että jos olo huononee lääkkeen käytön myötä niin se voi olla liipasintekijä jollekin peruuttamattomalle pahalle. Mielialalääkkeiden käytön alkuvaihe kuulemma lisää itsetuhoisuuden riskiä oikeastaan aina. En puhu omasta kokemuksestani, sillä sellaista mulla ei ole. -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri lääkkeet sopivat eri ihmisille. Joillekin voi tulla oikein akuutti elämänkriisi jos on määrätty vääriä lääkkeitä. Kyse on testaamisesta, kuin kolikonheitosta. Chigurh muistui tuosta mieleeni. Ehkä lääketeollisuudessa ajatellaan siten että kun potilaan psyyke on jo valmiiksi heikko, niin siinä ei ole sanottavasti mitään hävittävää että testaillaan eri lääkkeitä.

Paitsi että jos olo huononee lääkkeen käytön myötä niin se voi olla liipasintekijä jollekin peruuttamattomalle pahalle. Mielialalääkkeiden käytön alkuvaihe kuulemma lisää itsetuhoisuuden riskiä oikeastaan aina. En puhu omasta kokemuksestani, sillä sellaista mulla ei ole. -💊-.

Niin ja mulla on itselläni täysin alienin olo täällä pallolla dallaillessani. Diagnosoimaton autismi voisi selittää kaiken. Mitä sitä turhia enää tässä vaiheessa lääkkeitä ottamaan (oma ikäni 30-40 vee, tarkemmin en lähde itseäni paljastelemaan). Ja ekshibitionismista viis ☝️. Nudismi - Ideologisesti alasti. -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja mulla on itselläni täysin alienin olo täällä pallolla dallaillessani. Diagnosoimaton autismi voisi selittää kaiken. Mitä sitä turhia enää tässä vaiheessa lääkkeitä ottamaan (oma ikäni 30-40 vee, tarkemmin en lähde itseäni paljastelemaan). Ja ekshibitionismista viis ☝️. Nudismi - Ideologisesti alasti. -💊-.

Hyvin voi olla niin, että kyse on diagnosoimattomasta autismista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoittaisit lyhyempiä tekstejä, niin voisipa joku diagnosoimaton adhdkin ehtiä niitä lukea :) Olen joskus aika kärsimätön ja ajatukseni ovat ehtineet lentää työskentelemään ihan muualle :)

Ideologisesti en juuri ulkoile. Muut nakuilkoon niin paljon kuin tahtovat. Mukava niitä on lukea. Mitä muka muokata mielessä, ellei materiaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoittaisit lyhyempiä tekstejä, niin voisipa joku diagnosoimaton adhdkin ehtiä niitä lukea :) Olen joskus aika kärsimätön ja ajatukseni ovat ehtineet lentää työskentelemään ihan muualle :)

Ideologisesti en juuri ulkoile. Muut nakuilkoon niin paljon kuin tahtovat. Mukava niitä on lukea. Mitä muka muokata mielessä, ellei materiaalia.

Tuossahan oli vain suht vähän tekstiä mihin kommentoit. Laatu korvaa määrän? Mutta kun mulla on molemmat usein teksteissäni. Nyt on muuten "psykoosit tulilla" tv:ssä 90 päivää morsiamessa 🔥😅. Kyllähän täsä miettii onko tuon ohjelman sekoilut feikattua näyttelemistä vaiko täysin autenttista käyttäytymistä. -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan oli vain suht vähän tekstiä mihin kommentoit. Laatu korvaa määrän? Mutta kun mulla on molemmat usein teksteissäni. Nyt on muuten "psykoosit tulilla" tv:ssä 90 päivää morsiamessa 🔥😅. Kyllähän täsä miettii onko tuon ohjelman sekoilut feikattua näyttelemistä vaiko täysin autenttista käyttäytymistä. -💊-.

En tainnut olla mitään laatua 😂

Kuuntelin tänään akuutin kaksisuuntaisesta. Siis kuuntelin kuulokkeilla, kun en jaksa istua tvn ääressä Neuvoimat himmaamaan ajoissa. Liekkö tää sitä, mut en jaksa istua enää iltaa, kun istun jo päivät pc:n edessä! 🤣

90-päivää yms. ihmettelen aina ihmisiä. Voi olla, et paljon saavat aikaan sopivilla leikkauksilla. Tai sit ne formaatit on just niin stressaavia, et kaikki menettävät järkensä. Ei kannattais osallistua tai voi päätyä koko kansan huviksi😀

Mut nyt nulkumaan, niin huomenna taas jaksaa tätä samaa kuulokkeiden sisäpuolisuutta. Öitä!

• Anonyymi

Vale-psykiatri kai yrittää hoitaa sinua... minua oikeastaan mitään masennusvaivoja ollut kun lopetin masennusläääkkeiden ottamisen joskus... olo parani huomattavasti.

Nykyään ongelmana on ollut fyysiset jutut, kun niin vanha jo ttä alkaa tulemaan.

Mutta ilmoita ihmeesskä Keskuswrikospoliisille tuosta psykiatrista joka on lääkinnyt sinua väärin.

• Anonyymi

Plejadit ja orionilaiset ovat niin erilaisia, että ellet oikeasti ole elänyt molemmissa järjestelmissä, et voi samaistua molempiin.

• Anonyymi

Esimerkiksi tässä blogissa on hyvä yhteenveto siitä, miten eri konstellaatioista peräisin olevat sielut ovat säilyttäneet alkuperäisiä ominaisuuksiaan sen jälkeen, kun ovat syntyneet ihmiskehoon maan päälle:

https://elizabethperu.com/blog/spiritualorigins

• Anonyymi

Baylen out loud. Se ohjelma missä sillä on touretten syndrooma. Virallisesti kyseessä ei ole mielen sairaus vaan vika on neurologinen. Silti ohjelmassa on sanottu että niillä potilailla on kaikenlaisia muitakin mt-ongelmia sun muita diagnooseja. Tietysti ne neurologiset pakkoliikkeet ja sanomiset itsessään aiheuttavat mt-ongelmia. Näin että se rimpuili äitinsä sylissä ties kuinka kauan ja oli itsetuhoinen. Yritti repiä omia hiuksiaan irti. Myöhemmin näin kuinka se yhtäkkiä löi poikaystävänsä sukukalleuksia kipeän näköisesti nyrkillään. Eikö USA:ssa päde pakkohoitoehto että "mikäli henkilö voi olla vaaraksi itselleen tai muille niin se viedään säilöön"? Suomessahan tämä on keissi, kunhan siitä vain ilmoittaa ja näyttöä löytyy viranomaisten suuntaan. Joka tapauksessa, ätmi täytyy olla ja itsekunnioitus tipotiessään jos on vaarallisen kumppanin kanssa yhdessä.

Se painaa enemmän kuin rakkaus. Kyllähän monien linnakundienkien käytös selittyy aivokemioiden poikkeavuuksilla ja hormonitoiminnan häiriöinä jos aletaan hiuksia halkomaan ja tutkimaan asioita tarkemmin. Aivan sama. Ei sellaisten kanssa pysty silti olemaan tekemisissä. Jos esim. jonkun paatuneen korston biologiasta löydetään taustalla piileviä fysiologisia tekijöitä hänen häiriökäyttäytymiselleen niin sehän oikeuttaa hänen käyttäytymisensä henkilön itsensä mielestä. Pakkolääkitystä voitaisiin mielestäni kokeilla niissä tapauksissa. Joskus mietin mitä eroa on vankilaan joutuneilla vs. vankilamielisairaalaan joutuneilla häiriköillä. Äänin 2-1 tai 1-2 ne loppujen lopuksi siellä oikeudessa päätetään millaiseen säilöön ongelmatapaukset viedään 😅. "Call it". -💊-.

• Anonyymi

Miksi noin on?

• Anonyymi

Kauppaan kun menen ostoksille ja jos on paljon ihmisiä, niin tulee sellainen aivosumu hönttimäinen olo, päässä tuntuu, että viiraa ja ajatukset pätkii.
      Tuosta johtuen minun olisi mahdoton mennä esim. naisen kanssa treffeille, koska mene niinkuin jumiin, en keksi puhumista, tuijotaisin vain tekohymy päällä.
      Ei nainen sellaista sietäisi ja uskon, että naiset aistivat, että olen vähän ulalla.

Nykyään myös puhun ääneen itsekseni ja arvostelen ääneen esim. ihmisten ostoksia, kuten vaikka, että kyllä sitä lihotaan, kun ostoskärryllinen ruokaa ahmitaan.

• Anonyymi

Tuohan kuullostaa aika samanlaiselta kuin siinä ohjelmassa mikä mainittiin tuossa ylempänä Bailey Out Loud, mikä lie suomeksi on. Sillä on kait neurologinen häiriö.

• Anonyymi

Minulla ollut pienestä asti sellainen olo.

• Anonyymi

jos teosto rikkooo jotai kansainvälisät All Right Resevert -lakia niin on jo kymmenien miljarjen korvaukset teostoa kohtaan, kansainvälinen äåkivalrarikoos on

• UUSI

En juo kahvia. Otan teetä. I'm an alien. I'm a legal alien. Olen turkulainen Helsingissä.

• Anonyymi
        UUSI

Aika paha mokka 😂.

• Anonyymi
      UUSI

Se tunne voi tulla monesta syystä.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Minä menin ostamaan kahvia siis katsoin juhlamokkaa 4,99e 2pkt, muta kun en tykkää noista virusvilleistä sovelluksista, kun joku whatsapp-yleesäkään

Melkein unohdin koko asian.. Saludoa paketti

• Anonyymi
      UUSI

kooderi sanoo... whatapp se aika "virus-villi-yhteisö"

• Anonyymi
      UUSI

muista että mitä puht tai kirjoitat Whatappiin , venäjän wladimir lukee ja näkee ne

• Anonyymi
      UUSI

whatsapp, eli putunin keskustelupalsta...

... joku sanonta kun aikoinani kkk, niin jotkin texasista sanoivat että: If you mss with them you're palying with yoour life, meaning Texas KKK,,,

• Anonyymi
      UUSI

Et ole ilmeisesti noin 2 kurssia ehkä yliopistoa ja tuskin ylioppilas olet, olet vain myyjäå nyt eik ötotta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      136
      2754
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      268
      2340
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      22
      1423
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      115
      1102
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      97
      1064
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1023
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      952
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      57
      851
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      282
      810
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      50
      781
    Aihe