Pettäminen

Anonyymi-ap

Onko olemassa pitkää suhdetta missä toinen ei pettäisi? Avioliitto/ pitkä suhde on vaikeaa pitää mielenkiintoisena. Nettiporno, eri sivustot niin kuin tämä, Alaston Suomi, naapuri, työkaveri ym. Tuntuu muuttuvan kiinnostavaksi heti kun suhteeseen tulee vaikeuksia. Henkisesti haaveillaan jostain ihanammasta ja runkataan pornokuvia katsellen. Minulle tälläinen oli naivia kyllä iso järkytys. Nyt otan samat oikeudet itselle ja näin... Täällä sitä ollaan lukemassa seksi palstoja ja ihmettelemässä maailman menoa. Ei tämäkään hullumpaa ole. Kai sitä on itsellään vikaa päässä kun on aina niin uskollinen.

31

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti on. Eivät kaikki juokse seksin perässä.

    • Anonyymi

      Kenestä sinä nyt kirjoitat kun tunnut noin "tietävän"? Itsestäsikö, naapureista vai läheisistäsi? Kai sinulla joku peruste on kunkirjoitat miten " Nettiporno, eri sivustot niin kuin tämä, Alaston Suomi, naapuri, työkaveri ym. Tuntuu muuttuvan kiinnostavaksi heti kun suhteeseen tulee vaikeuksia. Henkisesti haaveillaan jostain ihanammasta ja runkataan pornokuvia katsellen."

      Vai onko puolisosi tehnyt noin?

      Ei kannata yleistää pelkästään oman kokemuksen perusteella!

    • Anonyymi

      Mutta kun suhteeseen ei ole 56:n vuoden aikana tullut vaikeuksia.
      Nettipornosta löytyy virikkeitä pitkään parisuhteeseen. Kyse ei ole näyttelijöistä vaan toiminnoista.

    • Anonyymi

      Missä kulkee pettämisen raja? Naapurin muijan kanssa hännystely?
      Kuukausia kestävän työkomennuksen aikana turvautuminen kaupallisiin palveluihin?
      Onko fyysinen vai tunnepuoli määräävässä asemassa?
      Onko taipumusta hakeutua tilanteisiin joissa luultavasti joutuu houkutuksille alttiiksi vai pysyykö niistä poissa?
      Ahtaalle joutuessa ei kaupallinen purkautuminen ole pettämistä. Mielestäni.
      Pysyin poissa noista houkutustilanteista koska ne olivat arvioitavissa.
      Vaimoi ei koskaan laittanut jalkojaan mutta pitkän ulkkaripaaston jälkeen kokeilin jonkin fantasiani toteuttamista ammattilaisen toimesta jonka suhteen vaimoni oli hieman vastahakoinen.
      Siis ei pettämistä vaan kokemuksien hankkimista kotiasioiden hoitamista varten.

      Muutaman kerran on tuttava nainen tullut kilkuttikontaktiin ja puitteetkin olivat suotuisat. En sortunut vaikka lipsuminen oli "karvan" päässä.

      Siis yli puolen vuosisadan suhteen aikana en ole pettänyt kertaakaan!

      • Anonyymi

        Hienosti kerrottu! 🌼


      • Anonyymi

        Moni ei saa ikinä tietää kun puoliso salassa pettää.


      • Anonyymi

        Tässä mies jolla ala-ja yläpää kondiksessa.
        Sitten kun se toinen ei enää toimi,
        sinä senkun porskutat !
        Erota voi aina onneksi jos liian hankalaksi menee.


    • Anonyymi

      Minusta rakastajan ottaminen on ihan ok pitkissä suhteissa jos se estää perheen hajoamisen.

      • Anonyymi

        Kerroppa tarkemmin, miten se voisi estää perheen hajoamisen kun äkikseltään tuntuisi, että se tekee juuri päin vastoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa tarkemmin, miten se voisi estää perheen hajoamisen kun äkikseltään tuntuisi, että se tekee juuri päin vastoin?

        Kysehän on vain seksistä. Minusta se ei ole ydinperheen hajottamisen väärti. Taidan olla ranskalainen tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysehän on vain seksistä. Minusta se ei ole ydinperheen hajottamisen väärti. Taidan olla ranskalainen tässä asiassa.

        Kotona muuten kaikki suht ok, mutta ei seksiä, vaikka asiasta olisi keskusteltu paljon. Haluatko hajottaa perheen, itsesi vai ottaa rakastajan. Kun tarpeeksi aikaa kuluu, vastauskin voi olla aika selkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa tarkemmin, miten se voisi estää perheen hajoamisen kun äkikseltään tuntuisi, että se tekee juuri päin vastoin?

        Pitää kassassa suhteen joka on hajonnu jo kauan si kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysehän on vain seksistä. Minusta se ei ole ydinperheen hajottamisen väärti. Taidan olla ranskalainen tässä asiassa.

        Knappas
        Luulet vaan


    • Anonyymi

      Moraalittomille aivokääpiöille kaikki käy. Heidän ameeba-aivot yksinkertaisesti ei kykene ymmärtämään muuta.

    • Anonyymi

      Monilla on, aina siihen asti kunnes nainen alkaa pihtaamaan vaihdevuosivaivojensa alkamisen takia, joka tapahtuu yleensä 40+ iässä.

      • Anonyymi00037

        Sellasta pjaskaa sieltä sitten! Vaihdevuodet eivät vähennä seksihaluja.


    • Anonyymi

      Kaikenlaista sattuu pitkissä avioliitoissa. Kysymys kuuluisikin miksi parit pysyvät yhdessä elämänsä loppuun asti. Olisiko se sittenkin se rakkaus.

      • Anonyymi

        Jos alusta alkaen yhtenä viihtyvyystekijänä on kaveruus niin vuosikymmenten saatossa kiima kuihtuu mutta kiintymyys kasvaa.
        Intiimiasioissa hyvä kaveruussuhde ja siihen liittyvä halu tuottaa toiselle mielihyvää, ylläpitää seksialuetta eri muodoissaan pitkälle, enkä tarkoita kädestä pitämistä. Kokemusta on vasta 81v / 76v vaiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos alusta alkaen yhtenä viihtyvyystekijänä on kaveruus niin vuosikymmenten saatossa kiima kuihtuu mutta kiintymyys kasvaa.
        Intiimiasioissa hyvä kaveruussuhde ja siihen liittyvä halu tuottaa toiselle mielihyvää, ylläpitää seksialuetta eri muodoissaan pitkälle, enkä tarkoita kädestä pitämistä. Kokemusta on vasta 81v / 76v vaiheeseen.

        "Jos alusta alkaen yhtenä viihtyvyystekijänä on kaveruus"

        Alkaako kenelläkään parisuhde niin että eivät viihdy keskenään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos alusta alkaen yhtenä viihtyvyystekijänä on kaveruus"

        Alkaako kenelläkään parisuhde niin että eivät viihdy keskenään?

        Täällä yksi. Toisella oli silloin aika kova meno päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos alusta alkaen yhtenä viihtyvyystekijänä on kaveruus"

        Alkaako kenelläkään parisuhde niin että eivät viihdy keskenään?

        Yhteisiä harrastuksia kuten esimerkiksi urheilun seuraaminen. Saman suuntaiset poliittiset näkemykset. Yleinen moraali. Asenteet talouden hoitamiseen. Jossakin vaiheessa mahdollisesti suhtautuminen perheen perustamiseen, lasten hankkimiseen ja kasvatukseen, tulevaisuuden tavoitteet ja näkymät pitemmällä tähtäyksellä jne.
        Pelkkä kiima ei pyhitä kaikkea mutta on kiva kaveri kivan kaverin kanssa mutta ei ole pelkästää ainoa peruste pitkäaikaiselle suhteelle.


    • Anonyymi

      Kai niitä on olemassa mu vähemmissä määrin noi nii ku jos 80% avioliitoistakin päätyy eroon se kun ei se arki tunnu hyvältä puuttuu jännitys on tylsää ei tapahdu mitään ei ole mitään tekemistä ei ole mitään yhteistä kun ei toista tunne tai on vääristä syistä menny yhteen rahaa ei ole tarpeeksi mitä milloinkin ja useimmissa suhteissa kumpikin syyllistyy vieraissa käyntiin niissä olis järkevintä sopia avoimesta suhteesta jos niin elämänsä haluaa viettää ehkä niinkin voi olla edes jollain tavalla tyytyväinen elämäänsä

      • Anonyymi

        Ai
        Ollaan vaan yhdessä paskoja toisilleen?
        Mitäs se sellanen on?
        Kaks laiskaa jotka vaan näpyttelee pikkukoneitaan
        sohvalla röhnöttäen saamatta mitään aikaseks
        paitsi valitus


    • Anonyymi

      Sitähän se elämä. Elin kauan avioliitossa ja olin kuin ihmisraunio. Sitten jätin sen ukon retaleen ja sinkkuna on hauskaa,en ota enää koskaan ukkoa saman katon alle. Se lupaus on pitänyt 16vuotta. Olen vielä alle 50v ja kyllä on lempeä löytynyt sitä halutessani. Yksi naimisissa oleva nyt eroamassa oleva mies on ollut kuviossa antamalla seksiä ja lahjoja,jopa rahaa. Ja tässäkin minä määrään tahdin eli ilmoitan hänelle kun tarvitsen sitä ja tätä ja hän tulee. 7vuotta jo tätä puuhattu.

      • Anonyymi

        Oletko hyväksikäyttäjä vai tavaranmyyjä?


      • Anonyymi

        Just näin 👍🏻
        Jos ei ole muuta yhteyttä kuin alapää niin ei kannata olla miehen toinen skoda tai audi
        Mies haluaa vaan omistaa


      • Anonyymi

        Siinäpä oli oikein kunnon ristiriitainen kirjoitus - akka ollut retaleen kanssa naimisissa ja nyt sitten on naimisissa olevan miehen kanssa naisretaleena eli kuvittelee olevansa tahdinmäärääjä vaikka se naimisissa oleva retale käyttää häntä hyväksi

        Ihmettelen näitä naikkkosia; mitä he oikein haluavat ja miksi he tekevät itselleen ja muille naisille tuollaisia karhunpalveluksia?


    • Anonyymi00034

      Urautumisen välttäminen ja molemmin puolinen luottamus.Vanhanaikaisen kasvatuksen saaneina olimme seurusteluaikana varsin estyneitä.
      Viihdyimme toistemme seurassa mutta intiimi kontakti viipyi.
      Viimein päädyimme siihen, että ensimmäisen yhdyntämme jälkeen hänen ehdotuksensa kihlautumisesta oli otettava vakavasti.
      Sille tielle lähdettiin pian 60 vuotta sitten.
      Kiima ja arkiset asiat pitivät yhteiselon pitkään pirteäna.
      Ensin tuli vastaan aloitteen tekeminen. Minä epäilin vaimoni vain alistuava sen hetken tahtooni joten sanoin odottavani hänen aloitteitaan. Muutaman päivän kuluttua tuo toteutuikin. Asiat sujuivat tasapuolisesti ilmeisen hyvin vuosikaudet. Sitten otin puheeksi fantasiani. Vaimoni lähti mukaan niihin. Kaikesta ei innostunut mutta osa sopi hyvin.
      Jo varhain sovimme, että hän pitää huolen omasta tyytyväisyydestään, tavalla tai toisella. Nikotteli alkuun.
      Siiten päädyimme siihen, että hän päättää, millon ja miten!
      Vaihdevuosien tullessa jouduimme uuteen tilanteeseen. Lääkityksen vuoksi oli hormonihoito estynyt. Liukkari oli unohdettava.
      Vaihtelevat, tyydytystä tuovat menetelmät tulivat kuvaan ja niiden kanssa elimme tämän vuoden kevääseen saakka. Nyt , vaimoni 75v synttäripäivän tietämissä, teki vakava sairaus lopun siitäkin.
      Nuo vuodet voi pukea sanoihin "tuotamme vain toisillemme hyvää mieltä".
      Vuoden vaihteen tietämissä selvinnee mikä on eturauhaseni tilanne.

      Mutta aloitukseen. Pettämiseen. Poikkeavia olosuhteita lukuun ottamatta, en ole ollut uskoton ja olen luottanut vaimooni ehdottomasti!

      Vaatimaton periaatteeni: Jos vaimoni lolisi löytänyt minua paremman miehen niin hänen velvollisuutensa olisi ollut tarttua tilaisuuteen!
      Toisaalta, minun oikkuihini mukautuvia naisia ei liene pilvin pimein!

      • Anonyymi00035

        Teidän tarinanne taitaa olla tuttu vakiopalstalaisille; sehän löytyy aika monen teeman alta täällä sivustolla


    • Anonyymi00036

      Kyllä on

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe