Hei kysyn jotta saan mielenrauhan, eli mikä on paranoidisen skitsofreenikon mahdollisuus naisin jolla on myös paniikki ja ahdistushäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko sekä lajaa alaiset oppimisen vaikeudet eli en myöskään ole työ elämässä näiden takia vaan elääkkeellä ikää kohta 30v. Lähes kukaan nainen ei osoita kiinnostusta minua kohtaan en saa katsekontakteja eikä minua yleensä vilkuilla ikinä. Onko mahdollista saada naisystävä vai joudunko tyytymään yksin olemiseen. Tuntuu kuk olisin haamu naisille kaduilla kävellessäni
Mikä on Mielenterveys ongelmaisen miehen mahdollisuus naisystävään
21
181
Vastaukset
- Anonyymi
Kun katson naista se on niinkuin ei huomaisikaan minua mistä tässä on kyse? Tuntuukin minua vältettäisiin. Onko mahdollista saada nainen näiden sairauksien kanssa. Toista skitsofreenikoa en halua puolisoksi koska on jo itseni kanssa tarpeeksi raskasta sairauksien takia. Onko mitään mahiksia saada tavallinen nainen. Tuloni on vain 1400e kuussa
- Anonyymi
On varmasti vaikeaa, kun sinulla on noin monenlaisia mielenterveyshaasteita. Tuo sosiaalisten tilanteiden pelkosi on varmasti se kaikkein vaikein haaste tuossa mielessä. Joku toinen mielenterveyskuntoutuja voisi olla paras vaihtoehto ja heitä voisi löytyä vertaistukiryhmistä jmv. Sinun täytyisi kuitenkin saada tuota pelkoasi kuriin edes sen verran, että kykenet johonkin tuollaiseen sosiaaliseen toimintaan osallistumaan. Ei ihmisiin kuitenkaan muuten tutustu. Varmasti on olemassa myös nettiryhmiä, jos se olisi sinulle helpompaa. Sellaisessa kuitenkin on vaikeampi luoda aitoja ihmissuhteita ja joskus täytyy sitten tavata kasvotustenkin.
- Anonyymi
Ok. Kannataako minun lakata yrittämästä etsiä naisystävää kun tuntuu ettei kukaan lämpeä. Olen ollut sinkkuna 10 vuotta ilman ainuttakaan suhdetta. Alkaa väsyttämään ja stressaamaan naisystävän etsiminen. Deittisovelluksista ei ole ollut apua myöskään. Ne naiset jonka kanssa olen saanut katsekontakteja ovat olleet tosi vähäiset. Vain muutama nainen on tehnyt sitä kunnallani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Kannataako minun lakata yrittämästä etsiä naisystävää kun tuntuu ettei kukaan lämpeä. Olen ollut sinkkuna 10 vuotta ilman ainuttakaan suhdetta. Alkaa väsyttämään ja stressaamaan naisystävän etsiminen. Deittisovelluksista ei ole ollut apua myöskään. Ne naiset jonka kanssa olen saanut katsekontakteja ovat olleet tosi vähäiset. Vain muutama nainen on tehnyt sitä kunnallani
Sehän on ihan sinun omasta tuntemuksestasi kiinni, että pitäisikö lopettaa. Noin yleisellä tasolla kannattaa elää omaa elämäänsä, eikä riipustaa liikaa toiveita jonkun toisen varaan.
Suomessa nyt ei ylipäänsä katsella tuntemattomia silmiin, eli en tiedä miksi oletat tuon kertovan mistään muusta, kuin siitä että olet Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on ihan sinun omasta tuntemuksestasi kiinni, että pitäisikö lopettaa. Noin yleisellä tasolla kannattaa elää omaa elämäänsä, eikä riipustaa liikaa toiveita jonkun toisen varaan.
Suomessa nyt ei ylipäänsä katsella tuntemattomia silmiin, eli en tiedä miksi oletat tuon kertovan mistään muusta, kuin siitä että olet Suomessa.En vain uskalla mennä juttelemaan naiselle jota en tunne. Olen nimittäin tullut torjutuksi monelta naiselta. Yhden numeroin sain mutta lopetti keskustelemassa minulle eikä vastannu puheluihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain uskalla mennä juttelemaan naiselle jota en tunne. Olen nimittäin tullut torjutuksi monelta naiselta. Yhden numeroin sain mutta lopetti keskustelemassa minulle eikä vastannu puheluihin
Kuulostaa edelleen ihan normaalilta Suomelta. Ei täällä vain mennä noin vain juttelemaan tuntemattomille. Se eivin kuulu tapoihin,oli siitä mitä mieltä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa edelleen ihan normaalilta Suomelta. Ei täällä vain mennä noin vain juttelemaan tuntemattomille. Se eivin kuulu tapoihin,oli siitä mitä mieltä tahansa.
Olen tullut siihen pisteeseen että lopetan naisten vikittely yritykset. Liian stressaavaa ja ajanhukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain uskalla mennä juttelemaan naiselle jota en tunne. Olen nimittäin tullut torjutuksi monelta naiselta. Yhden numeroin sain mutta lopetti keskustelemassa minulle eikä vastannu puheluihin
Ja siis en minä tietenkään tiedä miten sinä ihmisten kanssa jutustelet. Siinä mielessä en tietenkään voi sanoa varmaksi, ettetkö voi myös omalla käytökselläsi karkoittaa jonkun. Vaan juuri siksi toinen mielenterveyskuntoutuja olisi mahdollisesti hyvä vaihtoehto. Ei hänellä tietenkään tarvitse olla juuri samoja haasteita kuin sinulla, mutta edes hieman samansuuntaiset kokemukset tuppaavat tuomaan mukanaan ymmärrystä ja ymmärtäväisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tullut siihen pisteeseen että lopetan naisten vikittely yritykset. Liian stressaavaa ja ajanhukkaa
Olisin suosittellut lopettamaan ne, ennen kun edes aloitit ne. Noin keskimäärin mikään ei ole naisten mielestä epämiellyttävämpää kuin vikittely-yritykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin suosittellut lopettamaan ne, ennen kun edes aloitit ne. Noin keskimäärin mikään ei ole naisten mielestä epämiellyttävämpää kuin vikittely-yritykset.
Olen lopettanut ne ajat sitten ei kukaan lämmennyt. Tuntemattomille naisille en enää koskaan mene jutteleen. Ulkomailla tekevät niin mutta täällä on ihan erilaista. Salilla katsoin yhtä naista otin katsekontaktin monta kertaa mutta se ei edes vilkaissutkaan minua joten lopetin ja annoin olla muiden naisten kohdalla sama juttu. Elän nykyään vain itselleni ja keskityn omiin juttuihin. Turhaa päänvaivaa nuo nais asiat kun ei kuitenkaan ketään saa. Antaa olla olen yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lopettanut ne ajat sitten ei kukaan lämmennyt. Tuntemattomille naisille en enää koskaan mene jutteleen. Ulkomailla tekevät niin mutta täällä on ihan erilaista. Salilla katsoin yhtä naista otin katsekontaktin monta kertaa mutta se ei edes vilkaissutkaan minua joten lopetin ja annoin olla muiden naisten kohdalla sama juttu. Elän nykyään vain itselleni ja keskityn omiin juttuihin. Turhaa päänvaivaa nuo nais asiat kun ei kuitenkaan ketään saa. Antaa olla olen yksin
Jos olet kerta jo päättänyt, niin eipä siinä mitään. Juu, ei tosiaan kannata salilla tuijotella. Moni kokee sellaisen hyvin ahdistavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kerta jo päättänyt, niin eipä siinä mitään. Juu, ei tosiaan kannata salilla tuijotella. Moni kokee sellaisen hyvin ahdistavaksi.
Nykyään olen tehnyt vain niin että ignooraan kaikki naiset. Jos olisin parempi kuin tavis saisin varmaan kaikki naiset mutta eipä tälläistä köyhää skitsofrednikkos kukaan halua
On kyllä outoa että deitti sovelluksessa laitoin sijainnin Filippiineille Manilaan ja sain puolen tunnin sisällä 100 tykkäystä siellä oli niin paljon minulle ehdokkaita etten enää tiennyt kenen haluan mutta kun sijainnin laitoin suomeen ei tullut yhtäkään tykkäystä. Ilmeisesti aasialaiset naiset tykkää musta siellä oli niin paljon viettiä minulle etten osannut enää valita ketään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään olen tehnyt vain niin että ignooraan kaikki naiset. Jos olisin parempi kuin tavis saisin varmaan kaikki naiset mutta eipä tälläistä köyhää skitsofrednikkos kukaan halua
On kyllä outoa että deitti sovelluksessa laitoin sijainnin Filippiineille Manilaan ja sain puolen tunnin sisällä 100 tykkäystä siellä oli niin paljon minulle ehdokkaita etten enää tiennyt kenen haluan mutta kun sijainnin laitoin suomeen ei tullut yhtäkään tykkäystä. Ilmeisesti aasialaiset naiset tykkää musta siellä oli niin paljon viettiä minulle etten osannut enää valita ketäänNo tuossa viestissäsi alkaa nyt jo näkyä niitä rehellisiä sanoja ja oikeita syitä mitkä varmasti karkoittavat keskustelukumppaneita. Jos aidosti koet noin, niin kannattaa mennä lomalle sinne Aasian suuntaan ja tutkailla sieltä. Ehkä siellä ollaan avoimemmin mielin ymmärtämässä mielenterveyshaasteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä outoa että deitti sovelluksessa laitoin sijainnin Filippiineille Manilaan ja sain puolen tunnin sisällä 100 tykkäystä siellä oli niin paljon minulle ehdokkaita etten enää tiennyt kenen haluan mutta kun sijainnin laitoin suomeen ei tullut yhtäkään tykkäystä. Ilmeisesti aasialaiset naiset tykkää musta siellä oli niin paljon viettiä minulle etten osannut enää valita ketäänJa siis voihan sitä filipiinoa etsiä poistumatta kotisohvalta. Jossain vaiheessa tosin silloinkin on pakko kyetä siirtymään reaalielämän, jos siitä haluaa mitään konkreettisempaa kehittää.
Ja siis usko pois, tiedän kyllä miten hankalia sosiaaliset haasteet voivat olla. Netistä minäkin omani löysin. Vaan silloinkin tosiaan on joskus pakko päästä yli siitä sosiaalisesta pelosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa viestissäsi alkaa nyt jo näkyä niitä rehellisiä sanoja ja oikeita syitä mitkä varmasti karkoittavat keskustelukumppaneita. Jos aidosti koet noin, niin kannattaa mennä lomalle sinne Aasian suuntaan ja tutkailla sieltä. Ehkä siellä ollaan avoimemmin mielin ymmärtämässä mielenterveyshaasteita.
Deitti sovelluksessa kun laitto profiilin Aasian sijaintiin niin siinä kävi flaksi tuli koko ajan tykkäyksiä 100 tykkäystä puolessa tunnissa. Ilmeisesti kelpaan aasialaisille naisille mut en suomalaisille koska suomen sijainnissa 0 tykkäystä. Olen joutunut suomalaisen naisten nirsoilun kohteeksi ja sortamaksi. Feministi naiset uhkaavat varmasti kohta tappamisellakin tämän viestin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Deitti sovelluksessa kun laitto profiilin Aasian sijaintiin niin siinä kävi flaksi tuli koko ajan tykkäyksiä 100 tykkäystä puolessa tunnissa. Ilmeisesti kelpaan aasialaisille naisille mut en suomalaisille koska suomen sijainnissa 0 tykkäystä. Olen joutunut suomalaisen naisten nirsoilun kohteeksi ja sortamaksi. Feministi naiset uhkaavat varmasti kohta tappamisellakin tämän viestin jälkeen.
Siinäpä niitä taas tulee, niitä sanoja, jotka selittävät ongelmiasi naisrintamalla. Todellisuudessa kukaan ei sorra sinua. Et sinä itsekään kaltaistasi halua, kerroit se tuossa aloitusviestissäsi. Eipä sinulla siis ole varaa vaatia sitä muiltakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä niitä taas tulee, niitä sanoja, jotka selittävät ongelmiasi naisrintamalla. Todellisuudessa kukaan ei sorra sinua. Et sinä itsekään kaltaistasi halua, kerroit se tuossa aloitusviestissäsi. Eipä sinulla siis ole varaa vaatia sitä muiltakaan.
Miksi en saisi olla oma itseni? Ei minun tarvitse muuttaa itseäni parisuhteen takia. Jos nainen tekee vaatimuslistan en halua sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kuuntele mitään räppää ja rokkia vaa 80 luvun musaa. En juo enkä polta. Eikö nuo rittäisi naisille?
- Anonyymi
Varmaan hyvä, kun kuuntelee ja lukee näitä juttuja, niin kaikki on dingdong... On muodikasta olla mielenterveysvikainen. Siitä keskustellaan kuin ihan normaalistakin jutusta
- Anonyymi
Ei kannata pilata elämäänsä millään parisuhteella.
- Anonyymi
Juuri noin minäkin ajattelen! Ja olen ajatellut jo lähes parinkymmenen vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252104Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.911921Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881891MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131603Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881456Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11454Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241377Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481257Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731124Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351119