Sanotaan että ihmiset ajautuu jollekin alalle. Itse ajauduin työttömäksi. Ollut vuosia.
Vastaukset 8
- Anonyymi
valtaosa ihmisistä ei varmaankaan ajaudu jollekin alalle vaan hakeutuu alalle/aloille johon on itsellä kiinnostusta ja hankittuja kyvykkyyksiä. He joilla ei ole ymmärrystä, älliä nupissa ja omaa sisiäistä tahtoa ajalehtivat ajopuina. Silloin helposti ajautuu jonnekin minne "tuuli" sattuu heittämään.
Toki opportunimillakin voi menestyä. Carpe diem periaate. Toisaalta sekään ei ole ajautumista vaan hoksaavaa tilannetajua.- Anonyymi
Et tiedä nykypäivän todellisuudesta. Voi kouluttautua alalle mutta olla pääsemättä alalle.
- Anonyymi
Itse olen ajelehtinut myös koko ikäni. Tykkään olla ajopuuna ja virran vietävänä.
- Anonyymi
Sama täällä eli otin vihdoinkin sen lopputilin joka eräs parhaimpia päätöksiä ikinä!
Olin jo kauan sitten herätellyt ajatuksiin sen että alle 60v pitää työt lopettaa ja suunitelma ajautui tekoihin!- Anonyymi
Joo ei tätä nykytyöelämää kestä kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei tätä nykytyöelämää kestä kukaan.
aivan ja totta. Tykkään kanssa kukkua ylhäällä koko yön,
Töissä on sitten päivällä kamalaa. Ei pysy hereillä sitten millään. Kaikki pyörii yhtä karusellia ympäri. Ihan kauheaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan ja totta. Tykkään kanssa kukkua ylhäällä koko yön,
Töissä on sitten päivällä kamalaa. Ei pysy hereillä sitten millään. Kaikki pyörii yhtä karusellia ympäri. Ihan kauheaa.No mene yötöihin, silloin voit nukkua päivällä ja työskennellä yöllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3071099Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541