Ajauduin työttömäksi

Anonyymi-ap

Sanotaan että ihmiset ajautuu jollekin alalle. Itse ajauduin työttömäksi. Ollut vuosia.

8

354

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

valtaosa ihmisistä ei varmaankaan ajaudu jollekin alalle vaan hakeutuu alalle/aloille johon on itsellä kiinnostusta ja hankittuja kyvykkyyksiä. He joilla ei ole ymmärrystä, älliä nupissa ja omaa sisiäistä tahtoa ajalehtivat ajopuina. Silloin helposti ajautuu jonnekin minne "tuuli" sattuu heittämään.
      Toki opportunimillakin voi menestyä. Carpe diem periaate. Toisaalta sekään ei ole ajautumista vaan hoksaavaa tilannetajua.

• Anonyymi

Et tiedä nykypäivän todellisuudesta. Voi kouluttautua alalle mutta olla pääsemättä alalle.

• Anonyymi

Itse olen ajelehtinut myös koko ikäni. Tykkään olla ajopuuna ja virran vietävänä.

• Anonyymi

Sama täällä eli otin vihdoinkin sen lopputilin joka eräs parhaimpia päätöksiä ikinä!
      Olin jo kauan sitten herätellyt ajatuksiin sen että alle 60v pitää työt lopettaa ja suunitelma ajautui tekoihin!

• Anonyymi

Joo ei tätä nykytyöelämää kestä kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei tätä nykytyöelämää kestä kukaan.

aivan ja totta. Tykkään kanssa kukkua ylhäällä koko yön,
        Töissä on sitten päivällä kamalaa. Ei pysy hereillä sitten millään. Kaikki pyörii yhtä karusellia ympäri. Ihan kauheaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aivan ja totta. Tykkään kanssa kukkua ylhäällä koko yön,
        Töissä on sitten päivällä kamalaa. Ei pysy hereillä sitten millään. Kaikki pyörii yhtä karusellia ympäri. Ihan kauheaa.

No mene yötöihin, silloin voit nukkua päivällä ja työskennellä yöllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      307
      1099
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      67
      925
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      77
      908
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      71
      785
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      721
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      40
      705
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      617
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      44
      617
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      51
      569
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      541
    Aihe