Sanotaan että ihmiset ajautuu jollekin alalle. Itse ajauduin työttömäksi. Ollut vuosia.
Ajauduin työttömäksi
8
324
Vastaukset
- Anonyymi
valtaosa ihmisistä ei varmaankaan ajaudu jollekin alalle vaan hakeutuu alalle/aloille johon on itsellä kiinnostusta ja hankittuja kyvykkyyksiä. He joilla ei ole ymmärrystä, älliä nupissa ja omaa sisiäistä tahtoa ajalehtivat ajopuina. Silloin helposti ajautuu jonnekin minne "tuuli" sattuu heittämään.
Toki opportunimillakin voi menestyä. Carpe diem periaate. Toisaalta sekään ei ole ajautumista vaan hoksaavaa tilannetajua.- Anonyymi
Et tiedä nykypäivän todellisuudesta. Voi kouluttautua alalle mutta olla pääsemättä alalle.
- Anonyymi
Itse olen ajelehtinut myös koko ikäni. Tykkään olla ajopuuna ja virran vietävänä.
- Anonyymi
Sama täällä eli otin vihdoinkin sen lopputilin joka eräs parhaimpia päätöksiä ikinä!
Olin jo kauan sitten herätellyt ajatuksiin sen että alle 60v pitää työt lopettaa ja suunitelma ajautui tekoihin!- Anonyymi
Joo ei tätä nykytyöelämää kestä kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei tätä nykytyöelämää kestä kukaan.
aivan ja totta. Tykkään kanssa kukkua ylhäällä koko yön,
Töissä on sitten päivällä kamalaa. Ei pysy hereillä sitten millään. Kaikki pyörii yhtä karusellia ympäri. Ihan kauheaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan ja totta. Tykkään kanssa kukkua ylhäällä koko yön,
Töissä on sitten päivällä kamalaa. Ei pysy hereillä sitten millään. Kaikki pyörii yhtä karusellia ympäri. Ihan kauheaa.No mene yötöihin, silloin voit nukkua päivällä ja työskennellä yöllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735