Kyllä tuollainen Pyhä Kissimirri -asu olisi mukava joululahja. 😇
"keskiössä on nainen ja se, mitä naisessa pelätään tai mitä pelkoja naiset kantavat."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2279b206-9d50-4546-9931-a2e176cf69a9
Laittaisin tuon kanssa meikkiin paljon läpinäkyvää huulikiiltoa. 🤔
🦄
Yxärin joululahjatoive
55
486
Vastaukset
- Anonyymi
Tyylikästä, niin tyylikästä.
- Anonyymi
Täydellisen halventava tekele täysin väärään paikkaan
- Anonyymi
No koti oloissa nainen ei tarvi muuta asua kuin kaulaansa rusetin eli siin olis täydellinen kisu mirri sais ulvotuttamaan
- Anonyymi
Yksi asia jäi vaivaamaan, mikä on vulva:)
Miltä se tuoksuu, mikä on sen tarkoitus jne.
AV- Anonyymi
Tuoksuu merivedeltä, ja useimmin käytettynä tarkoituksena on toimia aukkona virtsaamiselle.
🦄
- Anonyymi
Mikä kissimirri?
Pyhä Pilluhan se nimi oli.
Miksei asioista puhuta niiden oikeilla nimillä?
Joo, läpinäkyvä sopii, tai sitten joku tosi vaaleanpunainen ja kiiltävä olis hyvä.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Mut onhan nainen itsekkin kisumirri
- Anonyymi
Niin nyt tuli luku virhe yleensä niin ei käy mut nyt kävi nii in kisumirrillä on pyhä kissimirri jalkojen välissä se on kyl ihana mirri se
- Anonyymi
Minä käytän vain kaunista kieltä yleisillä paikoilla.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän vain kaunista kieltä yleisillä paikoilla.
🦄Vielä enemmän särähti tuo pyhä.
Mitä pyhää siinä on?
Minä en kyllä minkäänlaista sukupuolielintä määrittele pyhäksi. Hyvin fyysinen, raadollinen ja jopa eläimellinen osa ihmisessä. Toki hyvin tarpeellinen tämän maallisen elämän jatkumiselle lajimme osalta.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä enemmän särähti tuo pyhä.
Mitä pyhää siinä on?
Minä en kyllä minkäänlaista sukupuolielintä määrittele pyhäksi. Hyvin fyysinen, raadollinen ja jopa eläimellinen osa ihmisessä. Toki hyvin tarpeellinen tämän maallisen elämän jatkumiselle lajimme osalta.
-keinovaginamies-Tuo on kristinuskon saastuttamaa ajattelua. Sama toistuu kaikissa muissakin Lähi-idän uskonnoissa.
Järkevämmät ja tasa-arvoisemmat uskonnot näkevät seksuaalisuuden pyhänä. Ne eivät myöskään redusoi seksuaalisuutta lisääntymiseen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kristinuskon saastuttamaa ajattelua. Sama toistuu kaikissa muissakin Lähi-idän uskonnoissa.
Järkevämmät ja tasa-arvoisemmat uskonnot näkevät seksuaalisuuden pyhänä. Ne eivät myöskään redusoi seksuaalisuutta lisääntymiseen.
🦄Mutta miksi? Ja mitä järkevää siinä on, että seksuaalisuus olisi jotenkin pyhä?
Suhtaudun tähänkin asiaan hyvin pragmaattisesti, en mielestäni minkään uskomuksen kautta.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi? Ja mitä järkevää siinä on, että seksuaalisuus olisi jotenkin pyhä?
Suhtaudun tähänkin asiaan hyvin pragmaattisesti, en mielestäni minkään uskomuksen kautta.
-keinovaginamies-"Mutta miksi? Ja mitä järkevää siinä on, että seksuaalisuus olisi jotenkin pyhä?"
Minä esitän kysymyksen aivan toisin päin: miksi se ei olisi pyhä, ja miksi ihmiset uskovat olentoihin, jotka vievät sen pyhyyden pois?
Seksuaalisuus tuo ihmisiä yhteen. Se on aina pyhää.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta miksi? Ja mitä järkevää siinä on, että seksuaalisuus olisi jotenkin pyhä?"
Minä esitän kysymyksen aivan toisin päin: miksi se ei olisi pyhä, ja miksi ihmiset uskovat olentoihin, jotka vievät sen pyhyyden pois?
Seksuaalisuus tuo ihmisiä yhteen. Se on aina pyhää.
🦄Minusta jonkin asian pyhäksi määritteleminen kuuluu aina noihin uskontoihin (ihan sama mihin).
Ihmisen käyttäytyminen on evoluution tulosta sekin, ja jos joku asia tuottaa mielihyvähormoneja ja siten ohjaa käyttäytymistämme, niin minä en kyllä sotke siihen minkään maailman uskontoa. Se vaan yksinkertaisesti on ollut/on lajimme levinneisyydelle ja selviämiselle edullista.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta jonkin asian pyhäksi määritteleminen kuuluu aina noihin uskontoihin (ihan sama mihin).
Ihmisen käyttäytyminen on evoluution tulosta sekin, ja jos joku asia tuottaa mielihyvähormoneja ja siten ohjaa käyttäytymistämme, niin minä en kyllä sotke siihen minkään maailman uskontoa. Se vaan yksinkertaisesti on ollut/on lajimme levinneisyydelle ja selviämiselle edullista.
-keinovaginamies-Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että sinä ajattelet noin. ☺️
Itse en pidä pyhyyttä pelkästään uskonnollisena vaan myös moraaliin ja estetiikkaan liittyvänä asiana.
🦄
- Anonyymi
No niinpä tietysti. Ylikorostunut vatun esiin tuonto tuntuu niin past on. Amerikkalaista hapatusta. Korostaisi johtajuuttaan, eikä vattuaan.
- Anonyymi
Hyvin on valmistettu kun laskeutuu kauniisti... Eeeei huooono .
- Anonyymi
Vatun ympärillä pyörijöille sopivaa syötävää. Suuri joukko miehiä pysähtyy tähän aloitukseen eikä pääse siitä eteenpäin. Osa joukoista saa itkupotkuraivarit. Hienoa naisilta, todella hienoa yksäriltä, yksinkertaiselta.
- Anonyymi
Toihan sopis panna päälle Euroviisuihin!
Todella hiano :D Kun minut kutsutaan linnaan, niin voinko pukeutua suklaakakuksi, sillä asia on minulle tärkeä ja läheinen?
- Anonyymi
Luulen että noissa juhlissa jaotellaan pukeutuminen sukupuolen mukaan, ja naisille sallitaan enemmän vapautta asun valinnassa kuin miehille.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Luulen että noissa juhlissa jaotellaan pukeutuminen sukupuolen mukaan, ja naisille sallitaan enemmän vapautta asun valinnassa kuin miehille.
🦄Entä jos siinä on pitsiä ja suklaakastikkeelta näyttävä laahus?
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Entä jos siinä on pitsiä ja suklaakastikkeelta näyttävä laahus?
Niin mutta ongelma on heidän mielestään sukupuolessa eikä asussa.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ongelma on heidän mielestään sukupuolessa eikä asussa.
🦄Sitten ilmoitan olevani sukupuolta numero 357, joten silloinhan asia on kunnossa.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Sitten ilmoitan olevani sukupuolta numero 357, joten silloinhan asia on kunnossa.
Kyllä, noin sen voi ratkaista. Eri asia on, tekisitkö sen yhden asun tai yhden juhlan vuoksi.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, noin sen voi ratkaista. Eri asia on, tekisitkö sen yhden asun tai yhden juhlan vuoksi.
🦄Nykyisen tavan mukaan, tuon itsearvion voi tehdä uusiksi jopa useita kertoja päivässä.
Tänään epäilen olevani laatua 429, mutta en ole vielä aivan varma muuttuuko se piankin.
(mutta todellisuudessa sukupuolia on tietenkin vain yksi ja se on tieteellisesti todistettu, sillä yliopistossa on sukupuolentutkimuslaitos, eli jos niitä olisi useampia, niin tutkittaisiin tietenkin sukupuolia)
;)- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Nykyisen tavan mukaan, tuon itsearvion voi tehdä uusiksi jopa useita kertoja päivässä.
Tänään epäilen olevani laatua 429, mutta en ole vielä aivan varma muuttuuko se piankin.
(mutta todellisuudessa sukupuolia on tietenkin vain yksi ja se on tieteellisesti todistettu, sillä yliopistossa on sukupuolentutkimuslaitos, eli jos niitä olisi useampia, niin tutkittaisiin tietenkin sukupuolia)
;)Ei pidä paikkaansa. Suomessa juridisen sukupuolen voi vahvistaa kerran vuodessa.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Suomessa juridisen sukupuolen voi vahvistaa kerran vuodessa.
🦄Eikös tuo koske vain niitä lukusarjan ensimmäisiä vaihtoehtoja, eikä niillä lukuisilla muilla ole lainkaan omaa rastituskohtaa.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Eikös tuo koske vain niitä lukusarjan ensimmäisiä vaihtoehtoja, eikä niillä lukuisilla muilla ole lainkaan omaa rastituskohtaa.
En ole nyt mikään linnan juhlien pukuetiketin ekspertti, mutta eikö vain niillä kahdella ensimmäisellä ole merkitystä pukuetiketin kannalta? Siitähän tämä keskustelu lähti.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
En ole nyt mikään linnan juhlien pukuetiketin ekspertti, mutta eikö vain niillä kahdella ensimmäisellä ole merkitystä pukuetiketin kannalta? Siitähän tämä keskustelu lähti.
🦄Kamalan syrjivää tuollainen.
Tässä hyvin rajoittunut lista eri vaihtoehdoista:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gender_identities- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kamalan syrjivää tuollainen.
Tässä hyvin rajoittunut lista eri vaihtoehdoista:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gender_identitiesTämä on hyvä lista.
Itse olen sukupuolen ilmaisultani luonteen ja käytöksen (en ulkonäön) puolesta "gender-nonconforming" ja sukupuoli-identiteetiltäni "cisgender".
🦄
- Anonyymi
illan vietto ihku baarissa turvallisesti
Eikö tuolle asulle löytyisi jokin muu tilaisuus esiintyä? Onko Itsenäisyyspäivän juhlavastaanotto ainoa tilaisuus saada huomiota?
En tarkoita, että asu pitäisi piilottaa kaappiin pölyttymään, vaan pitäisi valita jokin muu tilaisuus esiintyä ja hakea huomiota.- Anonyymi
Sillähän voi saada muutaman lisäkatsojan tuolle hassulle kättelyjonolle.
Muutama tyyppi, jotka haluavat naureskella kauhisteleville kukkahattutädeille?
Itse en kyllä moiseen soopaan aion tänäkään vuonna aikaani tuhlata.
Minusta itsenäisyyspäivä sopii tuon asun käyttämiseen oikein hyvin! Pyhä Kissimirri symboloi sitä, että täällä Suomessa nainen on vapaa päättämään, mitä hän sukuelimillään tekee:
- Valtio suojelee häntä raiskauksia vastaan.
- Valtio ei pakota häntä raskaaksi (tuottamaan uusia sotilaita).
- Valtio antaa hänen rakastaa halutessaan vaikka toista naista, eikä rankaise tai kiellä ketään muutakaan homoseksuaalia.
Eivätkö juuri nuo asiat ole meille naisille Suomen itsenäisyydessä tärkeitä?
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Sillähän voi saada muutaman lisäkatsojan tuolle hassulle kättelyjonolle.
Muutama tyyppi, jotka haluavat naureskella kauhisteleville kukkahattutädeille?
Itse en kyllä moiseen soopaan aion tänäkään vuonna aikaani tuhlata.
-keinovaginamies-Linnan juhlien iltapukujen tarkkailu on meille sohvaperunoille päivän kohokohta. Ilmassa on suurta urheilujuhlan tuntua! 😊
Anonyymi kirjoitti:
Minusta itsenäisyyspäivä sopii tuon asun käyttämiseen oikein hyvin! Pyhä Kissimirri symboloi sitä, että täällä Suomessa nainen on vapaa päättämään, mitä hän sukuelimillään tekee:
- Valtio suojelee häntä raiskauksia vastaan.
- Valtio ei pakota häntä raskaaksi (tuottamaan uusia sotilaita).
- Valtio antaa hänen rakastaa halutessaan vaikka toista naista, eikä rankaise tai kiellä ketään muutakaan homoseksuaalia.
Eivätkö juuri nuo asiat ole meille naisille Suomen itsenäisyydessä tärkeitä?
🦄Itsenäisyyspäivän juhlavastaanotto on mielestäni arvokas tilaisuus, joka ansaitsee kunnioitusta. Ei tuoda itseään räikeästi esille, vaan kunnioitetaan maamme itsenäisyyttä.
Nuo mainitsemasi seikat ovat erittäin tärkeitä, mutta tuo tilaisuus ei ole oikea paikka nostaa niitä esiin. On muitakin tilaisuuksia, jotka sopivat paremmin em. ongelmien esille tuomiseen.
Voimme sopia, että olemme tästä asiasta eri mieltä. Kyllä maailmaan mahtuu montaa mieltä ja mielipidettä.
Hyvää Itsenäisyyspäivää sinulle. 😊- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Itsenäisyyspäivän juhlavastaanotto on mielestäni arvokas tilaisuus, joka ansaitsee kunnioitusta. Ei tuoda itseään räikeästi esille, vaan kunnioitetaan maamme itsenäisyyttä.
Nuo mainitsemasi seikat ovat erittäin tärkeitä, mutta tuo tilaisuus ei ole oikea paikka nostaa niitä esiin. On muitakin tilaisuuksia, jotka sopivat paremmin em. ongelmien esille tuomiseen.
Voimme sopia, että olemme tästä asiasta eri mieltä. Kyllä maailmaan mahtuu montaa mieltä ja mielipidettä.
Hyvää Itsenäisyyspäivää sinulle. 😊Kiitos asiallisesta vastauksestasi ja kunnioituksestasi erilaisia näkemyksiä kohtaan.
"Nuo mainitsemasi seikat ovat erittäin tärkeitä, mutta tuo tilaisuus ei ole oikea paikka nostaa niitä esiin."
Minulle ne ovat henkilökohtaisesti kaikkein tärkeimpiä asioita Suomen itsenäisyydessä. Ilman ruumiillista koskemattomuutta kukaan ei ole vapaa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi ja kunnioituksestasi erilaisia näkemyksiä kohtaan.
"Nuo mainitsemasi seikat ovat erittäin tärkeitä, mutta tuo tilaisuus ei ole oikea paikka nostaa niitä esiin."
Minulle ne ovat henkilökohtaisesti kaikkein tärkeimpiä asioita Suomen itsenäisyydessä. Ilman ruumiillista koskemattomuutta kukaan ei ole vapaa.
🦄"Ilman ruumiillista koskemattomuutta kukaan ei ole vapaa."
no tuo koskee ainoastaan naisia, miehillä tuollaisia eritysioikeuksia ei ole..
On se vähän härski.
Toisaalta jos puvussa olisi leikkaus, jonka kautta käsi pääsee iholle tai jopa sen alle, puku olisi oiva oloasu talven huonelämpötiloihin.- Anonyymi
Vihjaatko, että sinulla tai jollain toisella olisi luvatta oikeus koskettaa naisen kehoa niin halutessaan?
Sellainen on nykylainsäädännön mukaan laitonta. Ja hyvä niin.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Vihjaatko, että sinulla tai jollain toisella olisi luvatta oikeus koskettaa naisen kehoa niin halutessaan?
Sellainen on nykylainsäädännön mukaan laitonta. Ja hyvä niin.
🦄Olemme vaimon kanssa etsineet hänelle mukavaa oloasua talven huonelämpötiloihin (+17 astetta).
Minulla on kaikki luvat kunnossa ja olen tietoinen erillisluvista, joita anotaan siinä vaiheessa, kun pääsee naisen ihoa hivelemään.
Pitäisi varmaan vielä nimismies kutsua paikalle valvomaan, että lakia noudatetaan, eikä naisen tahtoa loukata.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Olemme vaimon kanssa etsineet hänelle mukavaa oloasua talven huonelämpötiloihin ( 17 astetta).
Minulla on kaikki luvat kunnossa ja olen tietoinen erillisluvista, joita anotaan siinä vaiheessa, kun pääsee naisen ihoa hivelemään.
Pitäisi varmaan vielä nimismies kutsua paikalle valvomaan, että lakia noudatetaan, eikä naisen tahtoa loukata.Ongelmana on asuntonne tai lämmitysbudjettinne, ei talvi.
Lainsäädäntö lähtee siitä oletuksesta, että kaikki tietävät lain säädökset.
🦄 - Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Olemme vaimon kanssa etsineet hänelle mukavaa oloasua talven huonelämpötiloihin ( 17 astetta).
Pitäisi varmaan vielä nimismies kutsua paikalle valvomaan, että lakia noudatetaan, eikä naisen tahtoa loukata."Minulla on kaikki luvat kunnossa ja olen tietoinen erillisluvista, joita anotaan siinä vaiheessa, kun pääsee naisen ihoa hivelemään."
Muistutan lukijoita että sama lupamenettely koskee miehen ihon koskettamista.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Ongelmana on asuntonne tai lämmitysbudjettinne, ei talvi.
Lainsäädäntö lähtee siitä oletuksesta, että kaikki tietävät lain säädökset.
🦄Tiesitkö, että lain mukaan et saa imuroida siten, että imurisi pistoke on kiinni eri huoneen seinässa kuin missä itse olet imuroimassa, sillä lain mukaa kynnystä ei saa ylittää johdolla.
(perustuu siihen, että eri tiloissa voi olla maadoittamattomia ja maadoitettuja pistorasioita ja varmuuden vuoksi kielletään siltä varalta, että joku käyttäi maadoittamattoman pistorasian sähkö tilassa, jossa on, tai kuuluu olla maadoitettu pistorasia)
((käytännössä ongelmaa imurin kanssa ei ole, sillä imuri on suojaeristetty, mutta laki ei ota tuota huomioon))
(((usein tuon tuon esille kun ilmoitetaan, että kaikkien on noudatettava kaikkia lakeja)))
;)
(nykyään ei noudateta myöskään sitä, että polkupyörän takalokasuojan pitää olla takaosastaan maalattuna valkoiseksi)
((kai se edelleen on tieliikennelaissa... en ole tarkastanut aikoihin))- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Tiesitkö, että lain mukaan et saa imuroida siten, että imurisi pistoke on kiinni eri huoneen seinässa kuin missä itse olet imuroimassa, sillä lain mukaa kynnystä ei saa ylittää johdolla.
(perustuu siihen, että eri tiloissa voi olla maadoittamattomia ja maadoitettuja pistorasioita ja varmuuden vuoksi kielletään siltä varalta, että joku käyttäi maadoittamattoman pistorasian sähkö tilassa, jossa on, tai kuuluu olla maadoitettu pistorasia)
((käytännössä ongelmaa imurin kanssa ei ole, sillä imuri on suojaeristetty, mutta laki ei ota tuota huomioon))
(((usein tuon tuon esille kun ilmoitetaan, että kaikkien on noudatettava kaikkia lakeja)))
;)
(nykyään ei noudateta myöskään sitä, että polkupyörän takalokasuojan pitää olla takaosastaan maalattuna valkoiseksi)
((kai se edelleen on tieliikennelaissa... en ole tarkastanut aikoihin))En tiennyt mutta olen nyt sinun ansiostasi paljon viisaampi. 😎
🦄 Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt mutta olen nyt sinun ansiostasi paljon viisaampi. 😎
🦄"Mut laki ennen mua syntynyt, myös jälkeheni jää"
:)
(ilmeisesti vanhin yhä voimassa oleva lakimme koskee mehiläistenhoitoa)buddy-love kirjoitti:
"Mut laki ennen mua syntynyt, myös jälkeheni jää"
:)
(ilmeisesti vanhin yhä voimassa oleva lakimme koskee mehiläistenhoitoa)Näin sivusta... asiaan liittyvä kysymys, johon vain viisaat osaavat vastata (jos osaavat).
Miksi Suomessa rikoslain alkuteksti on edelleen tämä:
"Suomen rikoslaki (39/1889) on säätämisestään lähtien yli 130 vuotta alkanut sanoilla:"
"Me Aleksander Kolmas, Jumalan Armosta, koko Venäjänmaan Keisari ja Itsevaltias, Puo-
lanmaan Zsaari, Suomen Suuriruhtinas, y.m., y.m., y.m. Teemme tiettäväksi: Suomen-
maan Valtiosäätyjen alamaisesta esityksestä tahdomme Me täten armosta vahvistaa seu-
raavan rikoslain Suomen Suuriruhtinaanmaalle, jonka voimaanpanemisesta, niinkuin
myöskin rangaistusten täytäntöönpanosta erityinen asetus annetaan:"
Onko tämä muka suotavaa lakikirjan tekstiä puhtoisessa Suomessa armon vuonna 2025?
[minä vaan kysyn]
- Anonyymi
ilman kenkiä taapertaa linnan juhliin... ilman sukkiakkin kokonan
- Anonyymi
¨näin jollain tytöllä tohveliigt rli Re3inot, vaaleanpunwiseyt
- Anonyymi
Mitä se pyhä kissimirri kaipaa sormea kieltä vai miehen makkaraa vaikko niitä kaikkia
- Anonyymi
Katsoin Twin Peaksin pari viikkoa sitten. On kuin puku olisi saanut vaikutteita muovipussiin kääritystä Laura Palmerista ja insestin pedosta.
Jättäisin pois tsenäisyyspäivästä, vaikka asu on muutoin vaikuttava tuollaisena. Kylmä vaaleansininen olisi tehnyt siitä Lauran huulien värisen, mutta vaaleanpunainen viittaa enemmän tyttövauvoihin. - Anonyymi
villasukkaq joululahjaksi isoäidille
- Anonyymi
Itselläni on vain kaksi kunniamerkkiä, toisen myönsi valtio, ja toisen kauppakamari,Jos saisin kutsun linnanjuhliin, laittaisin päälle suomiverkkarit, sitä koristaisi sinivalkoisessa kokonaisuudessa kunniamaininnat hyvin suoritetusta kansalaisuudesta.
Sitä odotellessa.
AV - Anonyymi
tuo nyt on just sitä feminismiä, tuota se nyt käytännössä on.
niillä kun päässä pyörii vaan tuo yksi asia. voisi muuttaa sen feminismi-nimenkin joksikin vttuismiksi niin kuvaisi paremmin itse asiaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi305053Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2644920Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä534423Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos672405Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461838Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont181759Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva141482- 1061450