Mikä tämä juttu ? Kuuleman mukaan vattukylän kouluun ollaan tekemässä mittavaa lämmitysremonttia. Kymmeniä ja kymmeniä tuhansia euroja laitetaan palamaan kiinni menevään kouluun. Valtuuston aiemman päätöksen mukaisesi kyläkouluihin ei remotteja tehdä!
Koulu menee kiinni kun TEKNINEN käyttöikä tulee täyteen . Siksi humalojallakin ahkerat kyläläiset tekivät talkootyönä ulkovuoren vaihdon. Ja hyväkuntoisin kyläkoulu laitetaan kiinni YHDEN oppilaan vajeen takia. :D :D :D :D SääTäNäN TUNARIT! Sanos Kekkonen.
Vattukylän koulun remontti vastoin valtuuston päätöstä!!!!
22
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Onko minkäverran vaikutusta uskolla tähän asiaan?
- Anonyymi
Purkaako pitäs?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
No sitte purkamaan vaan,loppuu natkutus.
- Anonyymi
Kyllä herranvalituien lapsilla pitää olla oma koulu
- Anonyymi
Itkettääkö? Olisit käynyt yliopiston, niin voisit (ehkä) ymmärtää.
- Anonyymi
parraiten hoopoja ymmärttää hoopo
- Anonyymi
Minkälainen katto on? Kuka tekee mitä tekävät.
- Anonyymi
Eikö sinne vasta tehty konesaumakatto,kohta oppilaat loppuu ja jos rahaa kerran on niin vaadimme vatjusjärven koulun vanhempiin kiinteistöihin uuden ulkovuoren,tasaarvon nimissä,ihan näin järki fifti fifti syystä
- Anonyymi
Kenen idea rempata koulu?
- Anonyymi
Jonkun viisaan,ei kannata epäillä päätöstä.
- Anonyymi
Mitä märäjät?
Eikös ne persut olleet myös rakennuslautakunnassa vai oliko myös siellä pääasiana se Haapa-asunnoista tutuksi tullut tyhjän tuolin politiikka?
- Anonyymi
L-positiivit saavat mitä haluavat.
- Anonyymi
Mitä sinä haluaisit?
- Anonyymi
Mitä tuota enää remppaamaan, ennusteen mukaan koulu loppuu 2029.
- Anonyymi
Vatjusjärven koulu pitää kans peruskorjata
- Anonyymi
Vattukyläset linjurilla Mieluskylän kouluu ek tarvi mitää rempata.
Sielä tuhantteen kerttaa rempattu tyhyjä koulu !
- Anonyymi
Tuleeko vattukylään uusi kunnalliskoti, jonne mummot ja vaarit viedään?
- Anonyymi
Hotelli varmaan kunhan ruopaavat kirkkojärven ja haapakosken pato pitää purkaa että viking line pääsee laituriin kylpyläsaaressa,joki tulkussa se käy uupparit😂
- Anonyymi
Kelle koulu on luvattu myydä " hyvään hintaan" kun koulu lopettaa? Täytyyhän se silloin olla hyvässä kunnossa.
- Anonyymi
hyvin sanottu siellä takana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa233294Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172244Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301869Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101276Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 39900
- 54788
- 67731
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30725