Hyvä joulu tulossa etelään koska ei tule lunta eikä pakkasta. Missä aiot joulua viettää? Minä ihan kotosalla jouluaattona ja joulupäivänä menen yhden naisen luokse syömään joka on kutsunut ja tapaninpäivänä menen sukulaiselle syömään.
Ulkona on pimeää, lämmintä ja sateista.
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä hyvä. Kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
Minä menen naapurin miehiin jouluna😇
- Anonyymi
Ihana kuulla naisia todella johdonmukaisille tapauksille esittävä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla naisia todella johdonmukaisille tapauksille esittävä👍
Ei yhtään ole naisvihaa
- Anonyymi
Vietän joulun esikoiseni kanssa, käymme haudalla, syömme ja ehkä käymme jossain yhdellä minttukaakaolla. Hän ei halunnut minun olevan yksin, kun nuorimmaiset ovat isänsä kanssa.
- Anonyymi
niin se on pimeää ja sateista, katuvalot cain auringon koevikkeena loistavat... mutta niin ihan hienoja uudet LED-katuvalot, litteitä juttuja ihan tehokkaitakin.
kerran kun purkivat vanhoja noita katuvaloja pois, kävin pyöräilyretkellä hakemassa jostain sellaisen romusta osia, suojamuuntajan ja kuvun itselle ojasta, romux menee muutenkin niin voi ottaa parempaan uusiokäyttöön itselle. - Anonyymi
..jooo musiikki tehdään Romux-Remix, laitisen laurin romuista Remix
- Anonyymi
No ei ulkona ole kovin lämmintä, kostean kalsea keli.
Ei ole lämmin, kun meikäläisen sormet menee valkoisiksi,vaikka on nahkatumput kädessä.
Ei pihallakaan viitti mitään tehdä, kun maa on kosteudestä märkää, kuin keväällä kelirikon aikaan, eikä nurmikkoa edes voisi leikata, kun työnnettävä kelaleikkuri vaan luisuisi, kun renkaat eivät saa otetta maanpinnasta.
Polttopuitakaan ei viitti lähteä hakemaan, kun auto on paskassa, kun maantie on märkä ja auto sen jälkeen rapainen.
Metsäautotiekin taitaa olla aika vetinen ja upottava, kun on ollut niin sateista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1686559Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1033064Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1031851Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am501575- 161297
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111290Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m131185"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?311165- 561140
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751083